Przetarg nieograniczny na dostawy: 1) materiałów zużywalnych do systemu komputerowego ewidencji narzędzi oraz procesów sterylizacji (etykiety i kalki do drukarki termotransferowej) 2) płynów elektrolitowych do wlewów dożylnych

Data publikacji 2017-07-04
Data zakończenia 2017-07-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543754-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 301991001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i innego asortymentu szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu asortymentowo-cenowym) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz.

3. Wszystkie oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne z 6 września 2001r. - dotyczy Pakietu nr 2

4. Oferowane produkty lecznicze muszą być zarejestrowane w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Pakietu nr 2.
5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp- Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w zakresie produktów leczniczych o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym – dotyczy Pakietu 2

6. Każdy oferowany produkt leczniczy musi posiadać Charakterystykę Produktu Leczniczego - dotyczy Pakietu nr 2.
7. Oferowany asortyment, opisany w Pakiecie nr 1 musi być kompatybilny z komputerowym oprogramowaniem PROCES do użytku w Centralnej Sterylizacji do ewidencji narzędzi i procesów sterylizacji.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 5 części pogrupowanych w Załączniku 2A w Pakietach: nr 1 (Pozycje od 1 do 2) oraz nr 2 (Pozycje od 1 do 3).

Numer Części
Nr Pakietu / Pozycji
Określenie przedmiotu zamówienia
1
Pakiet 1 Pozycja 1
Etykieta papierowa Triplex (2000 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (300 m)
2
Pakiet 1 Pozycja 2
Etykieta papierowa Triplex (800 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (70 m)
3
Pakiet 2 Pozycja 1
Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - flakon)
4
Pakiet 2 Pozycja 2
Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - worek)
5
Pakiet 2 Pozycja 3
Płyn wieloelektrolitowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df251f5a-22b3-4cdd-a8f7-2e20d7acbed1
Biuletyn 543754-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, Kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczny na dostawy: 1) materiałów zużywalnych do systemu komputerowego ewidencji narzędzi oraz procesów sterylizacji (etykiety i kalki do drukarki termotransferowej) 2) płynów elektrolitowych do wlewów dożylnych
Numer referencyjny WSzSL/DZ-40/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i innego asortymentu szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu asortymentowo-cenowym) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz. 3. Wszystkie oferowane produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne z 6 września 2001r. - dotyczy Pakietu nr 2 4. Oferowane produkty lecznicze muszą być zarejestrowane w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dotyczy Pakietu nr 2. 5. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a uPzp- Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia w zakresie produktów leczniczych o ściśle określonym składzie jakościowym i ilościowym – dotyczy Pakietu 2 6. Każdy oferowany produkt leczniczy musi posiadać Charakterystykę Produktu Leczniczego - dotyczy Pakietu nr 2. 7. Oferowany asortyment, opisany w Pakiecie nr 1 musi być kompatybilny z komputerowym oprogramowaniem PROCES do użytku w Centralnej Sterylizacji do ewidencji narzędzi i procesów sterylizacji. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Łączna ilość części w niniejszym postępowaniu: 5 części pogrupowanych w Załączniku 2A w Pakietach: nr 1 (Pozycje od 1 do 2) oraz nr 2 (Pozycje od 1 do 3). Numer Części Nr Pakietu / Pozycji Określenie przedmiotu zamówienia 1 Pakiet 1 Pozycja 1 Etykieta papierowa Triplex (2000 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (300 m) 2 Pakiet 1 Pozycja 2 Etykieta papierowa Triplex (800 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (70 m) 3 Pakiet 2 Pozycja 1 Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - flakon) 4 Pakiet 2 Pozycja 2 Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - worek) 5 Pakiet 2 Pozycja 3 Płyn wieloelektrolitowy
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od zawarcia umowy w zakresie Pakietu nr 1 oraz przez okres 4 miesięcy od zawarcia umowy w zakresie Pakietu nr 2
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt.1 uPzp, Uwaga: Dotyczy podmiotów zarejestrowanych w Polsce - Zamawiający informuje, iż w związku z faktem, iż ma możliwość pozyskania ww. dokumentów obowiązujących w polskim porządku prawnym w postaci elektronicznej tj. informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art.4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r – o Krajowym Rejestrze Sądowym ( tj.Dz.U. z 2016 r. poz.687 ) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ( art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. - o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm), nie będzie wzywał wykonawców do ich złożenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty lecznicze: 1) są zarejestrowane w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, aktualnym na dzień złożenia, zawierające również zobowiązanie do udostępnienia na każde wezwanie Zamawiającego aktualnego świadectwa dopuszczenia produktu do obrotu.– dotyczy Pakietu nr 2 2) posiadają Charakterystykę Produktu Leczniczego, zawierające również zapis o zobowiązaniu do niezwłocznego udostępnienia dokumentu na każde wezwanie Zamawiającego.– dotyczy Pakietu nr 2 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment jest kompatybilny z komputerowym oprogramowaniem PROCES do użytku w Centralnej Sterylizacji do ewidencji narzędzi i procesów sterylizacji – dotyczy Pakietu nr 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do siwz oraz załącznik 2A w zakresie pozycji, na które Wykonawca składa ofertę): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w pkt. 1.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz). Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z uwagi na fakt, ze nie określił tych warunków
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy Pakietu 1: 1. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) cena będzie niższa od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego, pod warunkiem, że nie spowodują wzrostu wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu odpowiednio aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w sytuacji wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w § 9, jednak nie dłużej niż na okres dalszych 6 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w 1 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej. 10. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygujacą z terminem zapłaty, o którym mowa w § 3 ust. 2. 11. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt. 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku. Dotyczy Pakietu 2: 1. Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową, przy czym odpowiednik będzie oparty na tej samej substancji czynnej, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i wielkości pojemności (w przypadku produktu leczniczego o sposobie podawania: i.m., s.c., i.v.). 4. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 5. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 3 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2017-07-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Pozycja 1 Etykieta papierowa Triplex (2000 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (300 m)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Etykieta papierowa Triplex (2000 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (300 m)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Pozycja 2 Etykieta papierowa Triplex (800 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (70 m)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Etykieta papierowa Triplex (800 sztuk w opakowaniu) + Kalka do drukarki termotransferowej (70 m)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Pozycja 1 Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - flakon)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 4 miesięcy od zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - flakon)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Pozycja 2 Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - worek)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 4 miesięcy od zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Elektrolitowy płyn infuzyjny (Natrium Chloratum - worek)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Pozycja 3 Płyn wieloelektrolitowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie w ramach umowy będzie realizowane przez okres 4 miesięcy od zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Płyn wieloelektrolitowy
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)