Data publikacji |
2012-12-04 |
Data zakończenia |
2012-12-13 12:00:00 |
Instytucja |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu |
Miejscowość |
Zgorzelec |
Województwo |
dolnośląskie |
Branża |
- Tusz,
- Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
- Skoroszyty,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Wyroby biurowe,
- Drobny sprzęt biurowy,
- Papeteria i inne wyroby,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Kleje,
- Skrzynki na liczniki i taśma
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
488986 / 2012 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
301900007, 301921253, 301921507, 249100006, 301921600, 302374302, 301921301, 301972204, 226000006, 301973205, 301971007, 228000008, 301992301, 301995005, 228510000, 444242000, 446171009 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu
|
Ulica |
ul. Lubańska 11-12
|
Nr domu |
11-12
|
Miejscowość |
Zgorzelec
|
Kod Pocztowy |
59-900
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
75 7722858
|
Fax |
75 7722858
|
Internet |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Regon |
23116144800000
|
E-mail |
zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
05/06/2014
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100) w terminie do dnia 13.12.2012r. do godziny 12:00 (w przypadku zabezpieczenia w formie pieniądza - decyduje wpływu wadium na rachunek Zamawiającego) - w przypadku składania oferty na wszystkie pakiety.
Oferty zawierające poszczególne pakiety muszą być zabezpieczone wadium w wysokości odpowiedniej dla poszczególnych pakietów:
Numer pakietu Wartość wadium
1 50,00
2 600,00
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego umiejscowiony w Banku MILLENNIUM S.A. nr konta 55 1160 2202 0000 0001 9259 2053.
4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy.
5. Warunkiem uznania wniesienia wadium będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium musi zostać złożony w osobnej kopercie, załączonej do oferty. W przypadku trwałego załączenia w/wym. dokumentu do oferty - Zamawiający nie zwróci dokumentu Wykonawcy.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do składanej oferty - na zasadach określonych w punkcie jak wyżej.
7. Wadium musi obejmować, co najmniej okres związania ofertą oraz winno być oznaczone tytułem bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, pod rygorem nieważności.
8. Wadium musi zawierać bezwarunkową gwarancję, płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych przepisami prawa zamówień publicznych, tj. gdy Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
o na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu należy wykazać się - zrealizowaniem przynajmniej 1 dostawy o wartości brutto przyporządkowaniem każdemu pakietowi: Numer pakietu Wartość zrealizowanych/ realizowanych dostaw 1 1 000,00 2 10 000,00, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również dostaw realizowanych w zakresie przedmiotu niniejszego postępowania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, wartość realizowanych/zrealizowanych dostaw należy zsumować. Wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4C do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) szczegółowego opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia - np. katalog, ulotki informacyjne, prospekt, folder - producenta/dystrybutora wyrobu - potwierdzającego spełnienie wszystkich wymagań technicznych opisanych w zał. nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, by w złożonym przez Wykonawcę dokumencie j/w - było wyraźnie zaznaczone, który zaoferowany przedmiot odpowiada konkretnej pozycji Formularza cenowego (Załącznika nr 3 do SIWZ).
Nie spełni powyższego wymogu dokument przerobiony przez Wykonawcę np.: tzw. wyklejanka - tj. dokument sporządzony przez Wykonawcę w myśl zasady: kopiuj - wklej zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z doklejonymi zdjęciami produktu.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony formularz oferty - zał. nr 2 do SIWZ,
2) Wypełniony formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ,
3) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje PEŁNOMOCNIK, należy załączyć do oferty ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony za zgodność z oryginałem odpis pełnomocnictwa,
4) Dowód wniesienia wadium - z dopiskiem ART. BIUROWE (3) - 64/ZP/2012.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) okresowych obniżek cen przedmiotu zamówienia w przypadku promocji producenta - bez konieczności dokonywania zmiany umowy w formie aneksu. Warunkiem skorzystania z takiej promocji jest jakikolwiek dokument informujący o okresowej promocji. 2. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian umowy w formie aneksu - w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych kontrahenta (np.: nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia (np. miejsca realizacji umowy, terminów realizacji poszczególnych zamówień, itd.), 3) zmiana asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego produktu o takich samych parametrach i cenie przetargowej). 3. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu obowiązywania umowy - w przypadku niezrealizowania wartości umowy w czasie jej trwania na okres nie dłuższy niż kolejne 12 miesięcy (ceny asortymentu przedłużonej umowy nie mogą się różnić od ujętych w niniejszej umowie).
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.spzoz.zgorzelec.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Osobiście - WS- SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 7, lub za zaliczeniem pocztowym.
|
Data składania wniosków |
13/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
WS- SPZOZ w Zgorzelcu, Dział Zamówień Publicznych ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, pokój nr 7.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|