GuidZP400 |
72be6b2f-a7ae-4d09-a193-05d7fa921799
|
Biuletyn |
547034-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
|
Regon |
000527210
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 3933600,
|
Zamawiajacy fax |
32 3933602
|
Zamawiajacy email |
bzp@um.tgory.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.tarnowskiegory.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane jest w 100% ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.tarnowskiegory.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.tarnowskiegory.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.31.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, mebli i wyposażenia, sprzętu komputerowego i multimedialnego, wyposażenia do kuchni oraz dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw w ramach projektu „My jesteśmy przedszkolaki”.
Część nr 1 – Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Część nr 2 – Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Część nr 3 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Część nr 4 - Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Część nr 5 - Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest odpowiednio w załącznikach do niniejszej siwz tj. w formularzach cenowych dla poszczególnych części.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie należy zrealizować w terminie:
dla części nr 1, 2, 3 i 4: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy
dla części nr 5: 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony Formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 5a, 5b, 5c, 5d, 5e siwz. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ców ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część nr 1: 2.000,00 zł
Część nr 2: 2.000,00 zł
Część nr 3: 1.000,00 zł
Część nr 4: 2.000,00 zł
Część nr 5: 1.500,00 zł
2) Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia wnosi wadium wynikające z sumy kwoty wadium za daną część zamówienia.
3) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4) Termin wniesienia wadium upływa dnia 18.07.2017 r. do godz. 10:00. 5) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: Dla Części 1, 2, 3 i 4 :
a) zmiany wynagrodzenia wykonawcy (wzrost lub obniżenie ceny ofertowej) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki.
b)jeżeli w okresie od dnia otwarcia ofert do dnia realizacji umowy nie będzie możliwa dostawa przedmiotu umowy opisanego w załącznik nr 1 do umowy z powodu powszechnej niedostępności lub zaprzestania produkcji dopuszcza się dostawę przedmiotu umowy równoważnego pod względem jakości oraz właściwości po uzyskaniu zgody (akceptacji) Zamawiającego. Na wykonawcy spoczywa dowód wykazania okoliczności, o których mowa powyżej. Cena zamiennego przedmiotu umowy nie może być wyższa niż ustalona w ofercie Wykonawcy.
Dla Części 5: a)zmiany wynagrodzenia wykonawcy (wzrost lub obniżenie ceny ofertowej) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki.
b)zmiany terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadku wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy montażu urządzeń na przedszkolnym placu zabaw. Do niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy montażu urządzeń w określonym terminie zalicza się w szczególności: obfite i długotrwałe opady atmosferyczne, w szczególności śnieg, deszcz, niskie temperatury utrudniające lub uniemożliwiające realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
74008,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39160000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
76564,31
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mebli i wyposażenia dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45471,54
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
72803,25
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa wyposażenia do kuchni dla nowoutworzonych pięciu oddziałów przedszkolnych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37535200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
60322,76
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż urządzeń na przedszkolnych placach zabaw dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz tj. w formularzu cenowym dla części nr 5.
|
| |