Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej.
Pakiet I – Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet II – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet III – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet IV – Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet V - Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet VI – Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet VII – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Jeżeli w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia (zał. 2) do poszczególnych Pakietów, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (nie gorszymi), o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z uszczegółowieniem stanowiącym załącznik do SIWZ.
1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:
Wyroby medyczne:
- deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy lub oświadczenie, że nie jest wymagany) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami);
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym;
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca.
Kosmetyki
- potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.;
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów.
Produkty lecznicze
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami);
- charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Produkty biobójcze
- pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami);
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów;
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym.
Oraz:
- aktualne badania na tzw. obszar medyczny, wydawane przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania badań w ramach UE potwierdzające spektrum i czas działania danego środka. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia niniejszego dokumentu na wezwanie zamawiającego.
1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami,
kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo-w sytuacjach tego wymagających(sytuacja epidemiologiczna placówki) do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ.
3) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę/do pełnego opakowania/.
4) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu w poszczególnych pakietach winien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
6) W przypadku braku wyrobu u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
8) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
9) asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki
|
GuidZP400 |
8676eb1b-d803-4c34-ac7c-aa75e6d9b404
|
Biuletyn |
548456-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
000304504
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grunwaldzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kolbuszowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
0172271222,
|
Zamawiajacy fax |
0172271233
|
Zamawiajacy email |
walenty.plis@szpital.kolbuszowa.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.kolbuszowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.kolbuszowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z załączonymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w zamkniętym opakowaniu (lub kopercie), uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią bez uszkodzenia opakowania
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, pokój nr 5.( sekretariat- budynek administracyjny)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach.
|
Numer referencyjny |
Eap.2412/14/17/M
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa preparatów do mycia, pielęgnacji i dezynfekcji skóry, ran, powierzchni i urządzeń medycznych w 7 pakietach do apteki szpitalnej Samodzielnego Publicznego ZOZ w Kolbuszowej.
Pakiet I – Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet II – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet III – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet IV – Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet V - Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet VI – Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Pakiet VII – Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ,
Jeżeli w uszczegółowieniu przedmiotu zamówienia (zał. 2) do poszczególnych Pakietów, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi (nie gorszymi), o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z uszczegółowieniem stanowiącym załącznik do SIWZ.
1.2 Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać:
Wyroby medyczne:
- deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy lub oświadczenie, że nie jest wymagany) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami);
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym;
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca.
Kosmetyki
- potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.;
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów.
Produkty lecznicze
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami);
- charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Produkty biobójcze
- pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami);
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów;
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym.
Oraz:
- aktualne badania na tzw. obszar medyczny, wydawane przez niezależny podmiot uprawniony do wykonywania badań w ramach UE potwierdzające spektrum i czas działania danego środka. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia niniejszego dokumentu na wezwanie zamawiającego.
1.3.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaoferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym w szczególności wartość przedmiotów umowy wraz z opakowaniami,
kosztami transportu w tym zabezpieczenia, ubezpieczenia, wszelkich innych należności i opłat.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo-w sytuacjach tego wymagających(sytuacja epidemiologiczna placówki) do rezygnacji z niektórych pozycji wymienionych w ofercie przetargowej lub do zakupu mniejszej ilości niż wskazana w SIWZ.
3) W przypadku oferowania opakowania handlowego danego produktu innego niż w SIWZ, Zamawiający wymaga przeliczenia i zaokrąglenia ilości opakowań w górę/do pełnego opakowania/.
4) Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5) Wymagany jest termin ważności i przydatności do użycia dostarczonego asortymentu w poszczególnych pakietach winien wynosić nie mniej niż 12 miesięcy na dzień odbioru dostawy bez zastrzeżeń.
6) W przypadku braku wyrobu u Wykonawcy, Zamawiający może go kupić u innego kontrahenta, a różnicę w cenie oraz wszelkie inne koszty na jakie ta sytuacja naraziła Zamawiającego pokrywa Wykonawca, zgodnie z zasadami określonymi w umowie.
7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień/zleceń bez jakichkolwiek ograniczeń co do ilości, składu, częstotliwości, wartości poszczególnych dostaw.
8) Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego do całkowitego wyczerpania zakresu przedmiotowego zamówienia.
9) asortyment musi być dostarczony i wniesiony przez Wykonawcę do pomieszczenia magazynowego Apteki
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia- sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego – sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8. do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
)- Wyroby medyczne:
- deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz.679 z późniejszymi zmianami);
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym;
- katalogi, broszury, prospekty, karty techniczne z zaznaczonymi pozycjami asortymentu we wszystkich Pakietach, których autentyczność potwierdza Wykonawca.
-Kosmetyki:
- potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r.;
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów których autentyczność potwierdza Wykonawca.
-Produkty lecznicze:
- pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami);
- charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, których autentyczność potwierdza Wykonawca.
-Produkty biobójcze:
- pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2015 poz. 1926 z późniejszymi zmianami);
- ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów, których autentyczność potwierdza Wykonawca;
- aktualne karty charakterystyki dostarczone do oferty na nośniku elektronicznym.
- zestawienie oferowanych warunków technicznych do poszczególnych Pakietów. (zał. 9)
Uwaga:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia nieodpłatnych próbek każdej pozycji asortymentu we wszystkich pakietach w terminie przez siebie wskazanym w przypadku braku możliwości prawidłowej oceny warunków technicznych oferowanego asortymentu z dołączonych do oferty katalogów, badań producenta, broszur, prospektów, kart technicznych potwierdzonych przez Wykonawcę ( np. nieczytelny lub niepełny opis asortymentu, brak zaznaczenia pozycji w katalogu zbiorczym)
- oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie .
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony obowiązuje zakaz dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w niniejszej umowie- stanowiącej załącznik do SIWZ lub dopuszczalnych w obowiązujących przepisach prawa w tym w art. 144 Ustawy, który definiuje również znamię istotności zmian umowy.
1a. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy jeżeli będą one korzystne dla Zamawiającego.
1b. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
2. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k.c.
2a. Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy).
3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT, a zostanie potwierdzona poprzez wystawianie i akceptacje kolejnych faktur.
4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w szczególności w razie braku konieczności stosowania części przedmiotów umowy z uwagi na brak jednostek chorobowych lub zmniejszenie ilości danych jednostek chorobowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze.
5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku lub w razie wydania decyzji w sprawie zakazania, wstrzymania lub ograniczenia wprowadzenia towaru do obrotu. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku lub którego dotyczą ww. decyzje. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć ww. zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. …. dni /max 5 – kryterium oceniane-/ od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego.
W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym w ww. ust. 5 lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 6- 11stosuje się odpowiednio.
6. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 3.
|
IV 4 4 data |
2017-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
J. Polski PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia i i dezynfekcji rąk, powierzchni, narzędzi medycznych - 15 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni, sprzętu i wyrobów medycznych – 5 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk, skóry, powierzchni i sprzętu medycznego - 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do mycia ciała, dezynfekcji skóry, ran, i błon śluzowych – 9 pozycji asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy - 3 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Preparaty do dezynfekcji endoskopów i narzędzi chirurgicznych - 4 pozycje asortymentowe wyszczególnione w załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |