Wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu plakatów, naklejek identyfikacyjnych i dostarczeniu rollupa

Data publikacji 2012-12-04
Data zakończenia 2012-12-12 11:30:00
Instytucja Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
Miejscowość Nałęczów
Województwo lubelskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 490072 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001, 301000000, 799610088
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na dwie części.
Część I zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na:
1) Przygotowaniu i dostawie100 sztuk kolorowych plakatów w formacie A3 na papierze kredowym wg wzoru i kolorystyki określonej w Specyfikacji technicznej- załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wykonaniu i dostawie 200 kolorowych naklejek identyfikacyjnych o wymiarach 6 cm x 2,5 cm na papierze samoprzylepnym określonej w Specyfikacji technicznej- załącznik Nr 1 do SIWZ
3) Dostawie 1 sztuki rollupa z przygotowanym plakatem określonej w Specyfikacji technicznej- załącznik Nr 1 do SIWZ.

Część II zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu z nośników elektronicznych 560 sztuk kolorowych zdjęć fotograficznych o wymiarach 13 x 18 cm, na papierze błyszczącym

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
Ulica ul. Spółdzielcza 17
Nr domu 17
Miejscowość Nałęczów
Kod Pocztowy 24-150
Województwo lubelskie
Tel 81 50 14 603
Fax 81 50 14 603
Internet www.naleczow.bip.lublin.pl
Regon 43115596700000
E-mail zopo.naleczow@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka samorządu terytorialnego- Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
Rodzaj zam inny jednostka samorządu terytorialnego- Zakład Obsługi Placówek Oświatowych w Nałęczowie
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) - spełniający warunki określone w uPzp. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Wiedza Dla spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Potencjał Dla spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Zdolne Dla spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Sytuacja Dla spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie, zobligowany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.2. b) oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt.2 oraz formularz ofertowy są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) poza dokumentami wymienionymi w pkt. 4 ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa celem ustalenia: Wykonawcy - pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców, Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby). Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym pełnomocnika Wykonawcy/ów. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ i że przyjmuje je bez zastrzeżeń (zawarte w ofercie), 3. Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia w wymaganym przez Zamawiającego terminie (zawarte w ofercie) 4. Parafowany projekt umowy. 5. Oferta Wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.naleczow.bip.lublin.pl
Adres uzyskania siwz BIURO PROJEKTU SZKOŁA PODSTAWOWA IM. B. PRUSA W SADURKACH Sadurki 106, 24- 150 Nałęczów I PIĘTRO POKÓJ 6
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce BIURO PROJEKTU SZKOŁA PODSTAWOWA IM. B. PRUSA W SADURKACH, Sadurki 106 24- 150 Nałęczów I PIĘTRO POKÓJ 6.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków Budżetu Państwa
Czy unieważnienie Tak
Kod kryterium A
Data zakończenia 30/06/2013
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)