Dostawa sprzętu informatycznego

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-13 08:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4226
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257133 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na 10 części (zadań):
1. Skaner płaski A4 SK2 szt. 10,
2. Tablet TBM szt. 25,
3. Drukarka laserowa kolorowa A4 DLCT szt. 10,
4. Urządzenie wielofunkcyjne (MONO) A4 UWT szt. 8,
5. Urządzenie wielofunkcyjne UW1 szt. 5,
6. Ploter A0 PL1 szt. 3,
7. Monitor 22 cale M2 szt. 150,
8. Listwa zabezpieczająca 230V, 5 GNIAZD szt. 150,
9. Listwa zabezpieczająca 230V 19 cali , 8 GNIAZD szt. 44,
10. UPS 1000VA 19 cali szt. 23,

Opis

Skaner płaski A4 SK2 szt. 10Tablet TBM szt. 25Drukarka laserowa kolorowa A4 DLCT szt. 10Urządzenie wielofunkcyjne (MONO) A4 UWT szt. 8Urządzenie wielofunkcyjne UW1 szt. 5Ploter A0 PL1 szt. 3Monitor 22 cale M2 szt. 150Listwa zabezpieczająca 230V, 5 GNIAZD szt. 150Listwa zabezpieczająca 230V 19 cali, 8 GNIAZD szt. 44UPS 1000VA 19 cali szt. 23

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4226
Ulica Ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Województwo mazowieckie
Tel 22 6815 030
Fax 22 6815 093
Internet www.2rblog.pl
Regon 14266590400000
E-mail zam.publ@2rblog.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Budżetowa - Podsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 27/12/2012
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 8 255,00 PLN (słownie: osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt pięć złotych 00/100), w tym na: zadanie 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100); zadanie 2 - 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); zadanie 3 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100); zadanie 1 - 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 2 - 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100); zadanie 3 - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); zadanie 1 - 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100); zadanie 2 - 120,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia złotych 00/100); zadanie 3 - 35,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć złotych 00/100); zadanie 3 - 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny Do poświadczenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 15 000,00 zł; na zadanie 2 - 37 500,00 zł; na zadanie 3 - 17 500,00 zł; na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 66 500,00 zł; na zadanie 6 - 44 500,00 zł; na zadanie 7 - 40 000,00 zł; na zadanie 8 - 3 500,00 zł; na zadanie 9 - 1 000,00 zł; na zadanie 10 - 10 500,00 zł; Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę wartość tej dostawy winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę. Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia. W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 250 000,00 pln,, w tym: na zadanie 1 - 15 000,00 zł; na zadanie 2 - 37 500,00 zł; na zadanie 3 - 17 500,00 zł; na zadanie 4 - 14 000,00 zł; na zadanie 5 - 66 500,00 zł; na zadanie 6 - 44 500,00 zł; na zadanie 7 - 40 000,00 zł; na zadanie 8 - 3 500,00 zł; na zadanie 9 - 1 000,00 zł; na zadanie 10 - 10 500,00 zł; Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia szczegółowe o spełnieniu warunków określonych w pkt. 1.2 oraz 1.4, Rozdziału V; 3. Parametry techniczne sprzętu oferowanego przez Wykonawcę - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy)
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.2rblog.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 1 pokój nr 5
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)