zakup i dostawa tuszy i tonerów do urządzeń eksploatowanych w Urzędzie Miasta Olsztyna

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-14 10:30:00
Instytucja Gmina Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 257469 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251105, 301921129, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tuszy i tonerów do drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Olsztyna, zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym zamieszczonym w rozdziale III SIWZ. Zawarte w wykazie asortymentowo-ilościowym znaki towarowe służą celom identyfikacyjnym, a wskazane materiały eksploatacyjne określają oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta danego urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały te należy traktować jako wzorzec materiałów eksploatacyjnych, ich parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych (tj. wydajność, pojemność tuszu/tonera, jakość druku).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Olsztyn
Ulica pl. Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowość Olsztyn
Kod Pocztowy 10-101
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel (089) 5273111 wew. , 325
Fax (089) 5349375
Internet www.olsztyn.eu
Regon 00059416900000
E-mail przetargi@olsztyn.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy zł.)
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy dotyczące produktów równoważnych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia oświadczenia (załącznik nr 2 SIWZ), że oferowane produkty równoważne są wyrobami nieregenerowanymi, nierefabrykowanymi, w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone, o parametrach fizycznych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych takich samych bądź lepszych w stosunku do produktów oryginalnych oraz spełniającymi normy ISO IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, ISO IEC 24711 dla wkładów atramentowych oraz pochodzącymi z bieżącej produkcji, wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi oraz zobowiązanie do zwrotu Zamawiającemu kosztów napraw urządzeń wynikających z uszkodzeń spowodowanych użyciem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę
Inne dokumenty 1.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wraz z ofertą należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru należy złożyć pełnomocnictwo (a). 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.olsztyn.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena oraz oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp., tj. odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejsze nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie 6.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 14.12.2012 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 7. Numer nadany przez Zamawiającego: ZP.271.113.2012.d106
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)