Dostawa bielizny pościelowej i chirurgicznej, osłon na materace i poduszki, pościeli i bielizny szpitalnej, ubrań dla personelu szpitalnego - 5 części:
- Cześć nr 1 - bielizna pościelowa i chirurgiczna /22 pozycje/,
- Cześć nr 2 - osłony na materace i poduszki /2 pozycje/,
- Cześć nr 3 - pościel i bielizna szpitalna /9 pozycji/,
- Cześć nr 4 - ubrania dla personelu medycznego /3 pozycje/,
- Cześć nr 5 - ubrania dla personelu medycznego (chirurgiczne) /2 pozycje/
Opisbielizna pościelowa i chirurgiczna /22 pozycje/:
L.p. Nazwa produktu Ilość sztuk
1. Prześcieradło 160 x 300 cm - 220,
2. Poszwa 155 x 210 cm - 220,
3. Poszewka 70 x 80 cm - 220,
4. Podkład 80 x 160 cm - 50,
5. Prześcieradło 160 x 300 cm - 60,
6. Poszwa 155 x 210 cm - 60,
7. Poszewka 70 x 80 cm - 60,
8. Prześcieradło 160 x 300 cm - 235,
9. Poszwa 155 x 210 cm - 195,
10. Poszewka 70 x 80 cm - 275,
11. Prześcieradło 160 x 300 cm - 70,
12. Poszwa 155 x 210 cm - 70,
13. Poszewka 70 x 80 cm - 70,
14. Poszewka na jaśki 40 x 60 cm - 10,
15. Podkład 80 x 160 cm - 30,
16. Prześcieradło 160 x 300 cm - 300,
17. Poszwa 155 x 210 cm - 300,
18. Poszewka na jaśki 40 x 60 cm - 300,
19. Podkład 80 x 160 cm - 300,
20. Prześcieradło 160 x 220 cm - 100,
21. Podkład 80 x 160 cm - 300,
22. Serwetka 50 x 50 cm - 100.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty brutto określonej w umowie w §3 ust. 1 (Załącznik nr 4 do SIWZ) jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcyosłony na materace i poduszki /2 pozycje/:
L.p. Nazwa produktu Ilość sztuk
1. Osłony na materace - 20,
2. Osłony na poduszki - 30.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty brutto określonej w umowie w §3 ust. 1 (Załącznik nr 4 do SIWZ) jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcypościel i bielizna szpitalna /9 pozycji/:
L.p. Nazwa produktu Ilość sztuk
1. Koc akrylowo - bawełniany 150 x 200 cm - 50,
2. Poduszka antyalergiczna 70 x 80 cm - 50,
3. Poduszka antyalergiczna 40 x 50 cm - 50,
4. Kołdra antyalergiczna 150 x 200 cm - 40,
5. Ręcznik frotte 50 x 100 cm - 60,
6. Ręcznik frotte 70 x 140 cm - 80,
7. Koszule chirurgiczne - 150,
8. Piżama męska - 20,
9. Obrusy białe 120 x 170 cm - 40.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty brutto określonej w umowie w §3 ust. 1 (Załącznik nr 4 do SIWZ) jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcyubrania dla personelu medycznego /3 pozycje/:
L.p. Nazwa produktu Ilość sztuk
1. Fartuch internistyczny damski/ męski -300,
2. Ubranie męskie 2 częściowe dla lekarza - 100,
3. Garsonka - ubranie lekarki i pielęgniarki ze spodniami (2 częściowe) - 500.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty brutto określonej w umowie w §3 ust. 1 (Załącznik nr 4 do SIWZ) jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcyubrania dla personelu medycznego (chirurgiczne) /2 pozycje/:
L.p. Nazwa produktu Ilość sztuk
1. Ubranie damskie 2 częściowe, ze spodniami (typu chirurgiczne) - 350,
2. Ubranie męskie 2 częściowe (typu chirurgiczne) - 150.
Wykonanie zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wykorzystania kwoty brutto określonej w umowie w §3 ust. 1 (Załącznik nr 4 do SIWZ) jednak o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Ulica |
ul. Alpejska 42
|
Nr domu |
42
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-628
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 8120440
|
Fax |
022 8126732
|
Regon |
00083758300000
|
E-mail |
dh@ikard.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
|
Wiedza |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Inne dokumenty |
dotyczy pkt. III.4) 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3 i 3a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) (rozdz. VIII. pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) SIWZ) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 1.
3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
4. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie.
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania Wykonawców w danym postępowaniu.
b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika nr 3a do SIWZ. Dotyczy pkt III.5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa:
1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych dotyczy Części nr 2:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu (nr części, której dotyczy). UWAGA:
- Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas Wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 1, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 2, wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.1 pkt 3, wówczas Wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 1 pkt 4 niniejszego rozdziału.
2. Atest technologiczny lub certyfikat wystawiony dla producentów tkanin dla potwierdzenia parametrów technologicznych tego typu materiału dotyczy Części nr: 1, 2, 4 i 5.
3. Certyfikat niezależnego laboratorium potwierdzający, że tkanina spełnia normę PNP 84525:1998 (tytuł normy: Odzież robocza, Ubranie robocze) dotyczy Części nr 4 i 5.
4. Próbki:
1) Część nr 1:
a) poz. od nr 1 do nr 19- próbka tkaniny z wtkanym napisem (napis na próbce materiału dowolny),
b) poz. od nr 20 do nr 22- próbka tkaniny.
2) Część nr 2 poz. nr: 1 i 2- próbka tkaniny.
3) Część nr 3 poz. nr 1 oraz poz. od nr 5 do nr 9- próbka tkaniny lub 1 szt. asortymentu.
4) Część nr 4:
a) poz. nr 1- fartuch internistyczny damski minimum- 2 wzory asortymentu i fartuch internistyczny męski- minimum 2 wzory asortymentu,
b) poz. od nr 2 do nr 3- minimum 2 wzory asortymentu.
5) Część nr 5 poz. od nr 1 do nr 2- 1 szt. asortymentu.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy:
1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty;
2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
3) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy;
4) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo wyrażonej zgody przez Zamawiającego w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ikard.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.ikard.pl wersja elektroniczna bezpłatna i/lub wersja papierowa - za zaliczeniem pocztowym opłata 10,00 zł netto plus VAT, w Instytucie Kardiologii 04-635 Warszawa ul.Niemodlińska 33 Dział Handlowy
|
Data składania wniosków |
13/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
10:15
|
Miejsce |
Instytut Kardiologii, 04-635 Warszawa, ul. Niemodlińska 33, Dział Handlowy, pokój nr 330, III piętro
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 3 |
Tak
|