Dostawę i instalacje wyposażenia części administracyjnej i magazynowej w Muzeum w Łowiczu

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-12 11:30:00
Instytucja Muzeum w Łowiczu
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 491874 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i instalację mebli gotowych i do wykonania na potrzeby części administracyjnej oraz części magazynowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, oraz załącznik nr 1a do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum w Łowiczu
Ulica Stary Rynek 5/7
Nr domu 5/7
Miejscowość Łowicz
Kod Pocztowy 99-400
Województwo łódzkie
Tel 46 8373928
Fax 46 8373663
Internet www.muzeumlowicz.pl
Regon 75049282100000
E-mail adm-gosp@muzeumlowicz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytucja kultury podległa samorządowi terytorialnemu
Rodzaj zam inny instytucja kultury podległa samorządowi terytorialnemu
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/01/2013
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Wiedza o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 120.000,00PLN obejmujące swym zakresem dostawę i montaż mebli
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy wzór oferty (załącznik nr 1) oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a). Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1a) jest załącznikiem do oferty Wykonawcy, zawierającym informacje o oferowanym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może skorzystać z innych wzorów pod warunkiem, że znajdą się w nich wszystkie informacje, jakie są wymagane we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 i 1a
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.muzeumlowicz.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum w Łowiczu ul. Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz, tel. 46 837 39 28
Data składania wniosków 12/12/2012
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Muzeum w Łowiczu ul. Stary Rynek 5/7, 99-400 Łowicz, tel. 46 837 39 28
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Postępowanie realizowane w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - oś Priorytetowa V Infrastruktura społeczna - Działanie V.4 Infrastruktura kultury pod nazwą: Ochrona i propagowanie dziedzictwa materialnej i duchowej kultury Księżaków Łowickich, jako istotnego elementu tradycji, kultury i turystyki woj. łódzkiego poprzez podniesienie standardu infrastruktury i usług Muzeum w Łowiczu
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)