Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego, komputerów przenośnych, monitora, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowań dla jednostek organizacyjnych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie

Data publikacji 2012-12-05
Data zakończenia 2012-12-13 09:00:00
Instytucja Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 492846 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302313000, 302321108, 302131006, 302374106, 302370009, 302372702, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego, komputerów przenośnych, monitora, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowań dla jednostek organizacyjnych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie o parametrach, cechach oraz funkcjach określonych w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Określone w specyfikacji parametry i wymagania należy traktować jako minimalne. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań. 3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. 4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu do Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanego sprzętu. 6) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

Opis

Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego ( 1 szt.) oraz pakietu biurowego (1 szt.) dla Instytutu Kultury Fizycznej i Turystyki Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa komputera przenośnego typu laptop (2 szt.) dla Administracji Uczeni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa komputera przenośnego typu laptop (1 szt.) z pakietem biurowym (1 szt.) dla Zakładu Biochemii i Technologii Bioproduktów Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa monitora (1 szt.) dla Instytutu Kultury Fizycznej i Turystyki Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa drukarki (1 szt.) dla Podyplomowych Studiów Wychowania Przedszkolnego Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa drukarki (2 szt.) dla Podyplomowych Studiów Edukacja Zintegrowana w kl. 0 - III Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa akcesoriów komputerowych dla Wydziału Nauk Społecznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa pamięci RAM (2 szt.) dla Wydział Wychowania Artystycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa dysku zewnętrznego (1 szt.) oraz pamięci przenośnej PenDrive (7 szt.) dla Katedry Fizyki Ciała Stałego Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa oprogramowania edukacyjnego - Program eduSensus Logopedia - Logorytmika (1 szt.) lub równoważny dla Podyplomowych Studiów Edukacja Zintegrowana w kl. 0 - III Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa oprogramowania edukacyjnego Program eduSensus Logopedia (1 szt.) lub równoważny dla Podyplomowych Studiów Edukacja Zintegrowana w kl. 0 - III Wydziału Pedagogicznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZDostawa oprogramowania (1 szt.) dla Wydziału Sztuki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZProgram (1szt.) do obróbki filmów dla Instytutu Fizyki Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
Ulica ul. Waszyngtona 4/8
Nr domu 4/8
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3784100
Fax 034 3784202
Internet www.ajd.czest.pl
Regon 00000149400000
E-mail a.malolepsza@ajd.czest.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 13
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Wiedza o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Potencjał o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Zdolne o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Sytuacja o Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty, oświadczenia, o których mowa w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku gdy, Wykonawca nie załączy do oferty wszystkich wymaganych dokumentów, oświadczeń bądź ich treść nie będzie potwierdzała spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowany przedmiot zamówienia będzie spełniać wymagania określone w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć opis - specyfikację techniczną sprzętu i oprogramowania potwierdzającą spełnianie wszystkich wymagań, funkcji i parametrów technicznych wyszczególnionych w SIWZ z podaniem konkretnych danych, parametrów, funkcji i cech oferowanego sprzętu/oprogramowania oraz oznaczeń takich jak - producent, typ, model, oferowanego sprzętu, nazwa i wersja oferowanego oprogramowania. Zaleca się sporządzenie specyfikacji technicznej na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
Inne dokumenty Pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę składa pełnomocnik, o ile nie wynika ono z przepisów lub z innych dokumentów dołączonych do oferty; - w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 upzp. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: parametrów, funkcji lub innych cech urządzenia/oprogramowania zaoferowanych w ofercie - zmiana zaoferowanego urządzenia/oprogramowania (marka, model, wersja urządzenia, oprogramowania), przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń/oprogramowania wskazanych w ofercie; - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku urządzeń/oprogramowania o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej a nowe urządzenie/oprogramowanie będzie spełniało wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.ajd.czest.pl
Adres uzyskania siwz Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, pok. 29, 42-200 Częstochowa
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Akademia im. Jana Długosza, ul. Waszyngtona 4/8, Sekretariat Kanclerza, pok. 507, 42-200 Częstochowa. Godziny pracy Sekretariatu: w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)