Dostawa sprzętu komputerowego dla 2 szkół podstawowych w Częstochowie w ramach pilotażu programu rządowego Cyfrowa Szkoła

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 09:30:00
Instytucja Gmina Miasto Częstochowa
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258185 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302000001, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego (81 komputerów przenośnych dla uczniów, 19 przenośnych komputerów dla nauczycieli, 6 szafek do przechowywania przenośnych komputerów, 2 sieciowe urządzenia wielofunkcyjne, 2 tablice interaktywne, 2 projektory krótkoogniskowe, 1 ekran projekcyjny, 2 wizualizery, 2 kontrolery WLAN, 25 punktów dostępowych, 1 router dla stacji roboczych powyżej 100 uczniów i 2 routery do 100 stacji roboczych) do 2 następujących szkół podstawowych w Częstochowie w ramach pilotażu programu rządowego Cyfrowa Szkoła:
a) Szkoła Podstawowa nr 26 im. Tadeusza Kościuszki przy ul. Rakowskiej 42,
b) Szkoła Podstawowa nr 34 im. Aleksandra Hrabiego Fredry przy ul. Dąbrowskiej 5/9.
Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Częstochowa
Ulica ul. Śląska 11/13
Nr domu 11/13
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-217
Województwo śląskie
Tel (034) 3707100
Fax 034 3707175
Internet www.czestochowa.um.gov.pl
Regon 00051573800000
E-mail przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Wadium zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6.1. specyfikacji. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. b) Wykaz oferowanych produktów zawarty druku OFERTA - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem ilości, modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.czestochowa.pl
Adres uzyskania siwz mkaminska@czestochowa.um.gov.pl Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, pokój 418.
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2012 r. o godz. 10:00 w sali 108 w siedzibie zamawiającego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)