Zakup wraz z dostawą serwerów Blade wraz z osprzętem, przełączników sieciowych, licencji systemu operacyjnego, taśm magnetycznych do biblioteki taśmowej, zewnętrznych dysków twardych oraz nagrywarek BLU-RAY

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 10:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Sieć zintegrowana,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Systemy operacyjne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 258671 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 324200003, 302341009, 324220007, 324131002, 302347005, 486200000, 302331507, 302331538
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 2 serwerów Blade wraz z osprzętem, 2 przełączników sieciowych, 1 licencji systemu operacyjnego, 10 szt. taśm magnetycznych do biblioteki taśmowej, 2 zewnętrznych dysków twardych oraz 2 szt. nagrywarki BLU-RAY

Opis

Serwer typu Blade wraz z osprzętem - szt. 2
Zgodny z obudową typu BladeSystem c7000 Enclosure (P/N: 412152-B21), będącą w posiadaniu Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.Przełącznik sieciowy typu pierwszego - szt. 1
Przełącznik sieciowy typu drugiego - szt. 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.Zakup wraz z dostawą 1 licencji systemu operacyjnego dla platformy serwerowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ.Zakup wraz z dostawą 10 sztuk taśm magnetycznych do biblioteki taśmowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SIWZ.Zakup wraz z dostawą dysków zewnętrznych i nagrywarek BLU-RAY, w tym:
Zewnętrzny dysk twardy typu pierwszego - szt. 1
Zewnętrzny dysk twardy typu drugiego - szt. 1
Nagrywarka BLU-RAY - szt. 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Ulica al. IX Wieków Kielc 3
Nr domu 3
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-516
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 3421901, 3421677, 3421576
Fax 41 3445265, 3445723
Internet www.sejmik.kielce.pl
Regon 29101900500000
E-mail marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie.Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty
Sytuacja udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załączonego do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W przypadku zaoferowania w III części zamówienia systemu operacyjnego równoważnego, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis potwierdzający zgodność oferowanego systemu z wymogami stawianymi w załączniku nr 3 do SIWZ - dopuszcza się formę oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy dla odpowiedniej części - wg wzorów określonych w dodatku 2A do SIWZ - dla części I zamówienia i/lub dodatku 2B do SIWZ - dla części II i/lub dodatku 2C do SIWZ dla części III i/lub dodatku 2D do SIWZ dla części IV i/lub dodatku 2E do SIWZ dla części V zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, nazwę, symbol lub opisać przedmiot oraz wskazać okres gwarancji zaoferowanego urządzenia w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego dla odpowiedniej części (jeśli dotyczy). Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącej zmiany sprzętu wskazanego w ofercie na inny, o takich samych parametrach technicznych lub lepszych, jedynie w przypadku, gdy po podpisaniu umowy producent zaprzestanie produkcji sprzętu zaoferowanego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji sprzętu. Zmiana sprzętu nie może powodować zwiększenia ceny, zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację (nie dotyczy III części zamówienia). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w Umowie dotyczących terminu wykonania Umowy, w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do Umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.sejmik.kielce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 345, III piętro
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 149 (Kancelaria Ogólna, I piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)