GuidZP400 |
e619bba2-2258-41e7-aa48-7290da8c8cf5
|
Biuletyn |
573044-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Opolu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
53141815100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kośnego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45372
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4433121
|
Zamawiajacy fax |
77 4433021
|
Zamawiajacy email |
logistyka@szpital.opole.pl; przetargi@szpital.opole.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podniesienie wydajności leczenia nowotworów układu krwiotwórczego i nowotworów układu oddechowego poprzez odpowiednie dostosowanie infrastruktury i wyposażenia Szpitala Wojewódzkiego w Opolu - Umowa nr: RPOP.10.01.01-16-0007/17-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością samorządu województwa opolskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Miejsce i termin składania ofert: 1) miejsce składania ofert: Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.05), 2) termin składania ofert: do dnia 25.08.2017 r. godz. 10.00. Miejsce i termin publicznego otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: Sala konferencyjna w budynku Administracji – pok. 4, 2) termin publicznego otwarcia ofert: w dniu 25.08.2017 r. o godz. 10.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o., ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, Sekretariat Prezesa Zarządu – budynek Zarządu spółki (D), I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN.D.OH.24.17_Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Hematologii i Onkologii Hematologicznej
|
Numer referencyjny |
Sygnatura sprawy: PN.D.OH.24.17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Hematologii i Onkologii Hematologicznej - 10 zadań częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni zadania częściowe, w odniesieniu do których złożył Formularz ofertowy,
2) szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań zgodnie z załącznikami od nr 2.1 do nr 2.29 do SIWZ,
3) wzory umów nr 1, nr 2 i nr 3 w sprawie zamówienia publicznego odpowiednie do poszczególnych zadań zgodnie z zapisami SIWZ - wzory umów stanowią załączniki nr 1, nr 1.1 oraz nr 1.2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z późn. zm.), 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikami nr 5 i nr 6 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 Pzp - zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 1 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych pozycji tego zadania zgodnie z załącznikami od nr 2.1 do nr 2.5 do SIWZ,
3) wzór umów nr 1 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 2 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.6 do SIWZ,
3) wzór umów nr 1 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 3 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.7 do SIWZ,
3) wzór umów nr 2 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 4 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.8 do SIWZ,
3) wzór umów nr 1 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadani a nr 5określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.9 do SIWZ,
3) wzór umów nr 1 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123200-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 6 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.10 do SIWZ,
3) wzór umów nr 1 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711130-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 7 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.11 do SIWZ,
3) wzór umów nr 2 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 8 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.12 do SIWZ,
3) wzór umów nr 2 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 9 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w odniesieniu do poszczególnych pozycji tego zadania zgodnie z załącznikami od nr 2.13 do nr 2.28 do SIWZ,
3) wzór umów nr 2 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do zadania nr 10 określa:
1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ – w którym wykonawca wyceni to zadanie ,
2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do tego zadania zgodnie z załącznikiem 2.29 do SIWZ,
3) wzór umów nr 3 w sprawie zamówienia publicznego stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ
|
| |