Usluga wykonania i dostawy kalendarzy na rok 2018

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572458-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kalendarzy na 2018 rok wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego: Departament Polityki Regionalnej 25-002 Kielce, ul. Sienkiewicza 63 (IV piętro) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – w ilościach: a) Kalendarze książkowe o różnych wymiarach – 3800 szt.; b) Kalendarz trójdzielny – 900 szt.; c) Kalendarz planszowy - 500 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne wybranych kalendarzy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ i Załączniku na 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest stosować logotypy oraz oznakowania, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 6.Naniesione nadruki i oznakowania na kalendarze muszą być wysokiej jakości tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do kalendarzy powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
8. Wymagany okres gwarancji na dostarczone kalendarze wynosi min. 6 miesięcy, licząc od terminu podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7380fae-4aa7-4991-838d-dc594d3f95f1
Biuletyn 572458-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Regon 291019005
Zamawiajacy adres ulica al. IX Wieków Kielc
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-516
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3421901
Zamawiajacy fax 41 3445265
Zamawiajacy email marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
Adres strony url bip.sejmik.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.sejmik.kielce.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony katarzyna.janiszewska@sejmik.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 13 (Kancelaria Urzędu, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Usluga wykonania i dostawy kalendarzy na rok 2018
Numer referencyjny DOA-III.272.1.51.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kalendarzy na 2018 rok wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego: Departament Polityki Regionalnej 25-002 Kielce, ul. Sienkiewicza 63 (IV piętro) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – w ilościach: a) Kalendarze książkowe o różnych wymiarach – 3800 szt.; b) Kalendarz trójdzielny – 900 szt.; c) Kalendarz planszowy - 500 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Do zadań Wykonawcy należeć będzie opracowanie graficzne wybranych kalendarzy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem wymagań opisanych w SIWZ i Załączniku na 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby kalendarze były wysokiej jakości, fabrycznie nowe i kompletne. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest stosować logotypy oraz oznakowania, zgodnie z obowiązującymi zasadami promocji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. 6.Naniesione nadruki i oznakowania na kalendarze muszą być wysokiej jakości tzn. być wyraźne, trwałe, bez śladów zarysowań czy ubytków farby lub kształtu, o wysokim nasyceniu kolorów. 7. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, autorskie prawa majątkowe do kalendarzy powstałych przy realizacji przedmiotu umowy z chwilą zapłaty wynagrodzenia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t. j. Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). 8. Wymagany okres gwarancji na dostarczone kalendarze wynosi min. 6 miesięcy, licząc od terminu podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 102601,83
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty Wykonawcy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje się możliwości dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). 2. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. 3. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania. W takim wypadku zmianie może ulec termin dostawy.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gramatura papieru
Znaczenie 30,00
  
Kryteria opakowanie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)