GuidZP400 |
6eafcb5e-1d8a-46c8-a751-1c14662a3713
|
Biuletyn |
573039-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli w Jordanowie
|
Regon |
12052878000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jordanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 26 93 514
|
Zamawiajacy fax |
018 26 93 526
|
Zamawiajacy email |
oswiata@gmina-jordanow.pl
|
Adres strony url |
http://www.gmina-jordanow.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://bip.malopolska.pl/ugjordanow,m,197343,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPMP.10.01.03-12-0433/16 Kompetencje - kluczowe czynniki sukcesu
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.gmina-jordanow.pl w zakładce BIP udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/ugjordanow/Article/id,197343.html
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Dokumentacja znajduje się u Zamawiającego, na stronie BIP w linku podanym powyżej udostępnia się specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego wskazany w SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli, Rynek 2, 34-240 Jordanów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia komputerowego wraz z akcesoriami do szkół w Gminie Jordanów
|
Numer referencyjny |
GOASIP-261-3/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego asortymentu
Laptop uczniowski z myszą bezprzewodową optyczną, z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (15,6 cala). 30213100-6 Komputery przenośne 30213000-5 Komputery osobiste
30237200-1 Akcesoria komputerowe
Projektor ultrakrótko ogniskowy zamontowany do ściany (zestaw interaktywny) 38652100-1 Projektory 32322000-6 Urządzenia multimedialne
Tablica do projektora (zestaw interaktywny) 30195000-2 Tablice 32322000-6 Urządzenia multimedialne
Projektory (przenośne) 38652100-1 Projektory 32322000-6 Urządzenia multimedialne
System do testowania 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Pozostałe szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, nie precyzując wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, na potwierdzenie okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 8 Pzp.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty dla laptopa z poz. 1– kalkulacji oferty:
Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta komputerów przenośnych.
Certyfikat ISO 14001 dla producenta komputerów.
Deklaracja zgodności CE dla producenta komputerów.
Certyfikat Energystar dla laptopa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane.
Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu
Wraz z ofertą należy złożyć:
Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby.
Dowód wniesienia wadium.
Kalkulacja ceny oferty – wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ.
Szczegółowa specyfikacja oferowanego asortymentu - wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ.
Wydruk ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzający uzyskanie ilości punktów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – dla laptopa z poz. 1.
Certyfikat potwierdzający spełnienie kryterium środowiskowego – ,,Product environmental attributes - The Eco Declaration”– o ile dotyczy – dla laptopa z poz. 1
Inne dokumenty, w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu dokonanie niezbędnej oceny zaoferowanych rozwiązań, wymienione w załączniku nr 3.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Pzp a także okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Pzp
Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności:
Wypełniony formularz oferty.
Oświadczenie.
Kalkulacja ceny oferty.
Szczegółowa specyfikacja oferowanego asortymentu, przygotowana zgodnie z treścią wzoru załącznika.
Dowód wniesienia wadium.
Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ, w tym np. karty katalogowe lub inne, ku temu dostępne dokumenty (np. wydruki ze Stron Internetowych potwierdzone przez Wykonawcę, umożliwiające identyfikacje i ocenę złożonej oferty zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielcy w Jordanowie zamawiającego o nr 77 8799 0001 0000 0004 4844 0010 z dopiskiem „WADIUM – WYPOSAŻENIE KOMPUTEROWE”. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawarto w SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo
zamówień publicznych, w szczególności: Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian
nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień
publicznych; Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian w następujących okolicznościach: a.
konieczności dostarczenia innego, niż określonego w Umowie wyposażenia, niepowodująca zwiększenia
ceny, spowodowana zakończeniem produkcji określonego w Umowie urządzenia lub wycofania go z
produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadające parametry nie gorsze od
zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie; b. pojawienia się na rynku urządzenia producenta sprzętu
nowszej generacji, o lepszych parametrach i pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji pod
warunkiem, że te zmiany nie spowodują zwiększenia ceny; c. w przypadku ujawnienia się powszechnie
występujących wad oferowanego urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu
Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie
wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub
Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad; d. w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku
Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub
zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; e. zmiany Podwykonawcy,
przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
f. konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu administracyjnego,
Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. f) termin wykonania umowy może ulec
odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; g. wystąpienia siły
wyższej. Nie stanowi zmiany Umowy zmiana danych rejestrowych lub adresowych oraz ich danych
kontaktowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w razie zaistnienia istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień
publicznych). Zamówienie należy wykonać w terminie nie później niż do dnia 27.10.2017 r. W
uzasadnionych przypadkach termin określony w ust. 1 może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego.
Zmiana terminu wymaga aneksu do Umowy. Jeżeli w toku realizacji Umowy, mimo zachowania przez
Wykonawcę należytej staranności, Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności dających podstawę do
oceny, że przedmiot Umowy nie zostanie wykonany w terminie określonym w ust. 1, niezwłocznie
zawiadomi na piśmie Zamawiającego o przyczynach wystąpienia opóźnienia oraz przedstawi
przewidywany termin dostawy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień uzupełniających.
Składania ofert wariantowych. Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Aukcji i licytacji
elektronicznej. Zamawiający wymaga: Wniesienia wadium. Wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy. Nie przewiduje się udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub
w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie
zaadresowana na adres Zamawiającego: Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli, Rynek 2, 34-
240 Jordanów, nie później niż do dnia: 25.08.2017 r. do godz. 14:00.” i oznaczona poprzez umieszczenie
na niej zapisu: „Oferta na dostawę wyposażenia komputerowego” i opisu „Nie otwierać przed dniem
25.08.2017 r. godz. 14.15”, poza oznaczeniem podanym powyżej, koperta musi posiadać nazwę (firmę) i
adres Wykonawcy. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres
Zamawiającego Gminny Ośrodek Administracji Szkół i Przedszkoli, Rynek 2, 34-240 Jordanów, nie
później niż do dnia: 25.08.2017 r. do godz. 14:00. Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego w
dniu 25.08.2017 r. o godz. 14.15 w siedzibie Zamawiającego. Sesja ofert jest publicznym otwarciem
ofert, na który mogą przybyć Wykonawcy. Ofertę na wykonanie zamówienia należy złożyć w formie
pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem.
W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną na adres: oswiata@gmina-jordanow.pl
Zaleca się, aby pytania były przysyłane w formacie edytowalnym, w celu usprawnienia i przyśpieszenia
udzielania odpowiedzi. Z uwagi na to, że wszelkie informacje o postępowaniu – SIWZ, ewentualne
modyfikacje i odpowiedzi na pytania- udostępnianie są na stronie internetowej, Zamawiający zaleca
Wykonawcom śledzenie strony z informacjami o postępowaniu, aż do upływu terminu składania ofert
/lub poinformowanie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o zamówienie/. Wykonawca składający
ofertę winien zaakceptować wzór umowy w całości. Niniejsza specyfikacja istotnych warunków
zamówienia stanowi integralny załącznik do Umowy. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej
załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.)
materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający
dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji
przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i
stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji
przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów
lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów (o ile
można im przypisać takie właściwości), określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a
także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały
lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez
Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta (o ile można im przypisać takie
właściwości), mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do
określonego rozwiązania. Oczekiwania Zamawiającego wynikają z konieczności zakupu produktów o
możliwie najwyższej gwarancji, możliwie najwyższej żywotności, możliwie najwyższej funkcjonalności,
a także najwyższej przydatności do zastosowania nowatorskich rozwiązań w procesie dydaktycznym.
Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy, o ile można im przypisać takie
właściwości), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza
jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na
poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub
lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm,
aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy,
zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5
ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania
określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych
dokumentów, potwierdzających te rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich
prac towarzyszących niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, rozumianych jako dostarczenie,
wniesienie, montaż, instalacja, rozruch, przekazanie do eksploatacji. Zamówienie jest współfinansowane
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Więcej o RPO na stronie http://www.rpo.malopolska.pl/
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie
przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty
najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz udzielenia zamówień powtarzających się.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp lub art. 134 ust. 6
pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudnienia
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy. Pozostałe szczegóły we
wzorze Umowy a także w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
|