Dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy i audiowizualny w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie”

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-08-25 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
Miejscowość Pisz
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572286-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy i audiowizualny, w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie” realizowanego przez Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część 1
 Zestawy komputerowe – 2 szt.


Część 2
 Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 6 szt.
Część 3
 Projektor multimedialny – 2 szt.

Część 4
 Telewizor - 3 szt.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, odpowiednio dla Części 1 - 4.
5. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, w ofercie należy określić jakiego zakresu (materiału, technologii) dotyczą oraz na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art.26 ust 2 uPzp) złożyć dokumenty zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1a697c9-3c33-452a-8b95-b99a17e50667
Biuletyn 572286-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
Regon 28095448400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pisz
Zamawiajacy kod pocztowy 12200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 87 425 47 50
Zamawiajacy fax 87 425 47 53
Zamawiajacy email zeas@powiat.pisz.pl
Adres strony url http://www.bip.powiat.pisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie” Numer umowy RPWM.02.04.01-28-0120/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji"
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nabywca – Powiat Piski, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, NIP 849-15-03-423, Odbiorca/Płatnik – Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie, Polna 2, 12-220 Ruciane-Nida
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.powiat.pisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiat.pisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej. (wersja papierowa dostarczona osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego )
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ul. Warszawska 1 12-200 Pisz Sekretariat pok. 31
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy i audiowizualny w ramach projektu: „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie”
Numer referencyjny Znak sprawy: ZEAS.231.4.15.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla modernizowanego zawodu technik leśnik – sprzęt komputerowy i audiowizualny, w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w zawodzie technik leśnik w Zespole Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie” realizowanego przez Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w tabeli w Formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1  Zestawy komputerowe – 2 szt. Część 2  Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 6 szt. Część 3  Projektor multimedialny – 2 szt. Część 4  Telewizor - 3 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, odpowiednio dla Części 1 - 4. 5. W przypadku, gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 6. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, w ofercie należy określić jakiego zakresu (materiału, technologii) dotyczą oraz na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art.26 ust 2 uPzp) złożyć dokumenty zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow W przedmiotowym postępowaniu: a) termin realizacji jest jednym z kryterium oceny ofert w Częściach 1 – 4. W SIWZ podano terminy maksymalne oraz w pkt. XIII opisano sposób przyznawania pkt za oferowanie krótszych terminów dostawy dla danej części.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji zawodowej wykazując minimalny poziom doświadczenia i posiadanych zdolności: 1) w zakresie doświadczenia wykazanie przez Wykonawcę, że: Część 1: - 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego i/lub zestawów komputerowych, rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 4000,00 brutto (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację dostawy, a w przypadku braku zawartej umowy – obowiązującego w dniu wystawienia zlecenia/zamówienia na realizację dostawy)
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca wykazuje posiadane doświadczenie odpowiednio dla danej Części. Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o dostarczenie kopii dokumentu podpisanej umowy, wystawionego zlecenie/zamówienia w przypadku konieczności przeliczenia wartości umowy w innej walucie na złoty, zgodnie z zasadą opisaną przy warunku dla każdej z części).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, z tym zastrzeżeniem, że oświadczenie o którym mowa w pkt. III.7 zobowiązany jest złożyć każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. 1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt ( w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 15) oraz art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp zobowiązany będzie złożyć: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Przedmiotowe zaświadczenia i oświadczenia dotyczące innego podmiotu lub podwykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany złożyć w przypadku gdy powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub w ofercie wskazał podwykonawcę. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, konsorcja, Wykonawców posiadających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zostały doprecyzowane w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty i oświadczenia o których mowa poniżej, nie należy załączać do oferty. Do złożenia poniższych dokumentów będzie zobowiązany wykonawca którego oferta zostanie oceniona przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza. W celu powiedzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności zawodowej: Część 1 1) W zakresie doświadczenia wykonawca zobowiązany będzie złożyć wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają parametry i wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - tabela w Formularzu ofertowym, na wezwanie przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy co najmniej 1 z poniżej wskazanych dokumentów: □ foldery/broszury producenta/dystrybutora, □ informacje o produkcie ze strony internetowej producenta/dystrybutora, □ kartę charakterystyki produktu przygotowaną przez producenta/dystrybutora, □ instrukcję obsługi/opis techniczny przygotowaną przez producent/dystrybutora.
Inne dokumenty niewymienione Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W § 9 umowy wpisano zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian – podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany. Zamawiający, przewiduje następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: -ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej, uniemożliwiającej dostawę w określonym pierwotnie terminie; Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia Wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. - realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzędów administracji państwowej (np. urzędu celnego), a z przyczyn niezależnych od Stron niemożliwe było uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Wyżej wymieniona zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcę stosowanego dokumentu z urzędu. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji zamówienia. 2) dla zmiany sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności: - niedostępność na rynku narzędzi/zestawów/urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku produktu. Zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego; wypełnioną specyfikację na nowy produkt (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; - pojawieniem się na rynku produktu nowszej generacji (bądź w nowszej technologii) pozwalającego na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o rozpoczęciu i prowadzeniu produkcji produktu nowej generacji lub nowej technologii; wypełnioną specyfikację na nowy produkt (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z materiałami producenta poświadczającymi spełnienie wymaganych parametrów.; -zmianę umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru – jeżeli dotyczy). 3) dla pozostałych zmian: - zmiana sposobu dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu-; 4) nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp, w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2017-08-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Na ofertę składają się: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej odpowiednio w załączniku nr 1 do SIWZ, który winien być złożony w formie oryginału (osobno do każdej z części), zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto (ceny jednostkowe – jeżeli dotyczy), zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności (oraz inne informacje wskazane w tabeli kryterium oceny ofert – jeżeli dotyczy), oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz wskazanie określonych osób do realizacji zamówienia.; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:  ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,  ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego którego treść winna wskazywać pełnomocnika oraz potwierdzać jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. c) Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, które winno być złożone w formie oryginału (dot. Część 1). d) Oświadczenie o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca, inny podmiot na którego zasoby wykonawca powołuje się w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub podwykonawca wskazany w ofercie nie będący innym podmiotem, nie podlegają wykluczeniu, które winno być złożone w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia wymienione w pkt c) i d) potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. e) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. VI.4, o treści określonej w załączniku nr 2a do SIWZ, które winno być złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zestawy komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis  Zestawy komputerowe – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym dla danej części.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis  Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 – 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym dla danej części.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis  Projektor multimedialny – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym dla danej części.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa telewizor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis  Telewizor - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym dla danej części.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)