GuidZP400 |
bdbd799c-a0b8-4ec8-9ca2-1da6b1b708bc
|
Biuletyn |
573125-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodnie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
366423412
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piastów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno Odrzańskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(68)4198390
|
Zamawiajacy email |
k.wojciechowska@szpitalzcm.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzcm.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzcm.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzcm.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zachodnie Centrum Medyczne sp. z o.o. ul. Piastów 3, 66-600 Krosno Odrzańskie, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników do badań immunochemicznych dla Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o.o. w Krośnie Odrzańskim
|
Numer referencyjny |
ZCM/PN/6/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych do badań laboratoryjnych immunochemicznych oraz wynajęcie analizatoró wraz z podłączeniem do Laboratoryjnego Systemu Informatycznego (LSI).
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oferowany asortyment winien spełniać wymagania przedmiotowe określone przez Zamawiającego w dodatku 2 i 3 do SIWZ (załącznik nr 1 i 2 do oferty). Na potwierdzenie spełnienia wymagań przedmiotowych Wykonawca zobowiązany będzie złożyć opisy i inne podobne materiały opisujące oferowany asortyment co najmniej pod kątek potwierdzenia wymaganych parametrów, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żadanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności labo braku przynalezności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015r. poz. 184 ze zm.) składane przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1 zmianę warunków płatności i terminów płatności w granicach obowiązujących aktów prawnych,
2 przedłużenie terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w tym przedłużenie w przypadku niezrealizowania dostaw określonych w załączniku nr 1 do umowy w terminie określonym w umowie, w limicie cenowym wynikającym umowy;
3 obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych
4 zmianę nazwy własnej produktu lub numeru katalogowego
5 okresowe obniżenie zaoferowanych cen jednostkowych (promocje, kampanie reklamowe, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego);
6 zamianę przedmiotu umowy w sytuacji zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu na rynku, pod warunkiem zaproponowania asortymentu o równoważnych cechach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych spełniających wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
7 zamianę przedmiotu umowy w sytuacji wprowadzenia do obrotu produktu zmodyfikowanego lub udoskonalonego, pod warunkiem, że spełnia on wymagania wskazane w SIWZ, bez zmiany zaoferowanej ceny jednostkowej;
8 zmianę sposobu konfekcjonowania zaoferowanego asortymentu pod warunkiem proporcjonalnego przeliczenia ceny oraz ilości;
9 okresową zamianę zaoferowanego produktu w sytuacji przejściowego, okresowego wstrzymania produkcji, zaistnienia incydentu medycznego, przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego, o parametrach nie gorszych niż zaoferowany, posiadającego dokumenty dopuszczające do obrotu. Cena zaproponowanego odpowiednika nie może przekroczyć ceny zawartej w umowie.
10 zmianę cen określonych w załączniku nr 1 (w tym wartości brutto) w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, pod warunkiem, iż zmianie nie ulega zaoferowana cena jednostkowa netto poszczególnych pozycji asortymentowych. O zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy oraz zmianą kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy w zakresie stawki VAT i nie wymaga aneksu.
11 zmiany ceny jednostkowej netto w związku ze zmianami wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca składa pisemny wniosek, zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne, wykazujące związek przyczynowo-skutkowy potwierdzający, że zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zasad i stawek ubezpieczenia społecznego oraz zdrowotnego ma bezpośredni wpływ na cenę przedmiotu umowy, w związku z czym konieczne jest podwyższenie cen. Z wyliczeń tych winien wynikać bezpośredni związek między wynagrodzeniem należnym Wykonawcy za realizowane usługi a wprowadzonymi zmianami prawnymi dotyczącymi ww. okoliczności. Obowiązek wykazania wpływu zmian prawnych, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 Ustawy na należne wynagrodzenie obciąża Wykonawcę, pod rygorem odmowy wprowadzenia wnioskowanych zmian w zawartej umowie. Wskaźnik wzrostu cen przedmiotu umowy nie może być wyższy niż opublikowany w obowiązującej Ustawie budżetowej prognozowany średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem. Uzasadnione zmiany cen będą wprowadzane na podstawie aneksu do umowy. Ewentualna zmiana wynagrodzenia będzie obowiązywała dopiero po podpisaniu przez Strony aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|