Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2017/2018 – 8 pakietów.

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-08-25 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Samorządowych
Miejscowość Stare Juchy
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573048-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151120006, 153000001, 152000000, 151000009, 156121002, 155000003, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – 8 pakietów. Szczegółowy zakres każdego pakietu określa Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty na okres roku szkolnego 2017/2018. Ilości stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
Wielkość każdorazowej dostawy, ilość i termin Zamawiający poda telefonicznie lub faxem.
Dostawa zamówionego towaru wraz z fakturą wymagana jest w terminie 4 dni od daty złożenia zmówienia.
Znakowanie dostarczanych artykułów spożywczych musi zapewnić ich identyfikowalność. Dostawca musi funkcjonować zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa żywnościowego. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia produkt zostanie zwrócony do dostawcy.
Warunki transportowe artykułów spożywczych muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP oraz GAP (do wglądu na życzenie Książeczka Stanu Sanitarnego Pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy).
Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe, konsystencję i wartości odżywcze. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające jego skład oraz proporcje tego składu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wartościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartości opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. W przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła jakość produktów oraz będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub jej części.
Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ec68f3c-7d20-467c-80ea-0113c4ae47f7
Biuletyn 573048-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Samorządowych
Regon 51089229700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mazurska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Stare Juchy
Zamawiajacy kod pocztowy 19330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 876 199 026
Zamawiajacy email adamlewicki@o2.pl
Adres strony url www.zssstarejuchy.szkolna.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zssstarejuchy.szkolna.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Samorządowych ul. Mazurska 11 19-330 Stare Juchy
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkola w roku szkolnym 2017/2018 – 8 pakietów.
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – 8 pakietów. Szczegółowy zakres każdego pakietu określa Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający oszacował zapotrzebowanie na wymienione produkty na okres roku szkolnego 2017/2018. Ilości stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. Wielkość każdorazowej dostawy, ilość i termin Zamawiający poda telefonicznie lub faxem. Dostawa zamówionego towaru wraz z fakturą wymagana jest w terminie 4 dni od daty złożenia zmówienia. Znakowanie dostarczanych artykułów spożywczych musi zapewnić ich identyfikowalność. Dostawca musi funkcjonować zgodnie z aktualnymi wymaganiami prawa żywnościowego. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie przydatności do spożycia produkt zostanie zwrócony do dostawcy. Warunki transportowe artykułów spożywczych muszą być zgodne z zasadami GMP/GHP oraz GAP (do wglądu na życzenie Książeczka Stanu Sanitarnego Pojazdu oraz książeczka zdrowia kierowcy). Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe, konsystencję i wartości odżywcze. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające jego skład oraz proporcje tego składu. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wartościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartości opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego. Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. W przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła jakość produktów oraz będą widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem produktów, złymi warunkami transportowymi lub niewłaściwym stanem higienicznym środków transportu przewożących przedmiot umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub jej części. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem przedmiot zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpis z właściwego rejestru, lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2. Dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego. 3. Zmiany stawek podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-08-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15112000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nastąpi w pojemnikach czystych nie uszkodzonych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych bez wody i pozostałości lodu. Dostarczony towar winien charakteryzować brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni – brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych i bakterii chorobotwórczych, zapach charakterystyczny, bez obcych zapachów, niedopuszczalny obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje Produkt ma być bez zanieczyszczeń chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, bez obcych zapachów, niedopuszczalny zapach obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 5 dni przed jego upływem.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostarczona żywność w chwili dostawy musi spełniać wymogi określone w obowiązujących normach jakościowych dla gatunku I. Dostarczane owoce i warzywa winny być świeże, zdrowe, jędrne, soczyste, mięsiste, bez obcego zapachu i smaku, bez porażeń wirusowych, mokrej i suchej zgnilizny.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek i ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Oferowane produkty muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, nie otwieranych i nie uszkodzonych podczas transportu, z widoczną datą przydatności do spożycia, przy czym termin przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 3 miesiące od dnia dostarczenia produktu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i jego wyrobów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa nastąpi w pojemnikach czystych, nie uszkodzonych, zamkniętych, prawidłowo oznakowanych. Produkt ma być bez zanieczyszczeń chemicznych, bez oznak i obecności pleśni, bez obcych zapachów, niedopuszczalny zapach obcy świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów różnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Termin przydatności do spożycia ww. żywności w chwili dostawy nie może być krótszy niż ½ okresu jej przydatności do spożycia. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające skład oraz proporcje tego składu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa w zakresie jaj musi obejmować jaja świeże, klasa jakości A, rozmiar XL, data przydatności do spożycia nie może przekroczyć 28 dni od daty zniesienia jaj. Wykonawca musi posiadać aktualne badania bakteriologiczne jaj i fermy w kierunku salmonelli, które przedstawi na żądanie Zamawiającego. W zakresie dostawy pozostałych produktów termin przydatności do spożycia w chwili dostawy nie może być krótszy niż 15 dni przed jego upływem. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, będzie produkowany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego przez zamawiającego. Użyte w pakietach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, że oferowany produkt powinien być równoważny do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego do oferty należy dołączyć ulotki lub inne materiały określające skład oraz proporcje tego składu.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-22T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostarczona żywność musi być świeża. Musi ją charakteryzować brak zanieczyszczeń chemicznych, brak oznak i obecności pleśni – brak zanieczyszczeń mikrobiologicznych Kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa, regularny, utrwalony podczas wypieku, bez zmian podczas transportu i przechowywania. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły, gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony Dostawa musi nastąpić w koszach czystych, nie uszkodzonych.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)