Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz opatrunków do mocowania kaniul żylnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu

Data publikacji 2017-08-17
Data zakończenia 2017-08-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Kędzierzyn-Koźle
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572373-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety:
pakiet nr 1 – Dostawa przyrządów do przetoczeń, kraników, filtrów – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ,
pakiet nr 2 – Dostawa cewników oraz elektrod do badań urodynamicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ,
pakiet nr 3 – Dostawa układów oddechowych noworodkowych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ,
pakiet nr 4 – Dostawa elektrod bipolarnych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ,
pakiet nr 5 – Dostawa sprzętu do odsysania i drenażu – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ,
pakiet nr 6 – Dostawa narzędzi laparoskopowych jednorazowych – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ,
pakiet nr 7 – Dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych – wg załącznika nr 7 do SIWZ.
2. Oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy wyrobów medycznych) musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w:
- Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 5.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12.01.2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 16, poz. 74),
- Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.),
- Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych.
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: dostawy sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego przez okres:
- 11 miesięcy od daty zawarcia umowy – pakiety 1 do 6,
- do 30.03.2018r. od daty zawarcia umowy – pakiet 7.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 94f3f7ea-8096-48d3-a25b-6e48113a2d34
Biuletyn 572373-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 31466100000
Zamawiajacy adres ulica ul. 24 Kwietnia
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kędzierzyn-Koźle
Zamawiajacy kod pocztowy 47200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 062 566
Zamawiajacy fax 774 062 567
Zamawiajacy email przetargi@e-szpital.eu
Adres strony url www.e-szpital.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-szpital.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.e-szpital.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu - Sekretariat, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz opatrunków do mocowania kaniul żylnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny NLP.2017.16
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: pakiet nr 1 – Dostawa przyrządów do przetoczeń, kraników, filtrów – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ, pakiet nr 2 – Dostawa cewników oraz elektrod do badań urodynamicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ, pakiet nr 3 – Dostawa układów oddechowych noworodkowych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ, pakiet nr 4 – Dostawa elektrod bipolarnych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ, pakiet nr 5 – Dostawa sprzętu do odsysania i drenażu – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ, pakiet nr 6 – Dostawa narzędzi laparoskopowych jednorazowych – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ, pakiet nr 7 – Dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych – wg załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia (dotyczy wyrobów medycznych) musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności oraz spełniać wymagania odpowiednich norm i przepisów, a w szczególności określonych w: - Ustawie z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 5.11.2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215, poz. 1416), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 12.01.2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011r. Nr 16, poz. 74), - Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. z 2010r. nr 186, poz. 1252 z późn. zm.), - Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z 14.04.1993r. - dotyczącej wyrobów medycznych. 3. Wymagany termin wykonania zamówienia: dostawy sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego przez okres: - 11 miesięcy od daty zawarcia umowy – pakiety 1 do 6, - do 30.03.2018r. od daty zawarcia umowy – pakiet 7.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 11
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wskazaną sumę gwarancyjną.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający po dokonaniu oceny ofert i przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: pakiet 1 – 55.000,00 zł, pakiet 2 – 1.600,00 zł, pakiet 3 – 17.400,00 zł, pakiet 4 – 6.400,00 zł, pakiet 5 – 40.100,00 zł, pakiet 6 – 42.700,00 zł, pakiet 7- 6.800,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zakresie warunkow udzialu Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż wskazana w pkt III.1.2 niniejszego ogłoszenia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, 2. Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a) Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 – 2/7 do SIWZ), c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisywania oferty ciąży na Wykonawcy, d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Pzp): 1. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonania zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 2. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, d) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego) przez Wykonawcę. Ewentualne wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian wynikających z okoliczności wskazanych w niniejszym ustępie uwzględniających faktyczne zmiany ww. czynników cenotwórczych wymaga zawarcia aneksu do umowy. 3. Zmiany Umowy mogą nastąpić: a) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy ( od daty wejścia w życie przepisów określających zmianę) w zakresie czynników określonych w § 4 ust. 4 umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, c) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, d) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych. 4. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu 5. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym czasowych dostaw asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ, w przypadku niemożności realizowania dostaw zgodnie z umową stanowi zmianę umowy wymagającą zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego. 6. W szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej itp.) Wykonawca musi, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (jako odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku do SIWZ nr 2/1-2/7 i spełniający wszystkie wymagania „zamienianego” produktu. Zmiana ta wymaga zawarcia aneksu. 7. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu po rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa przyrządów do przetoczeń, kraników, filtrów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa przyrządów do przetoczeń, kraników, filtrów – wg załącznika nr 2/1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa cewników oraz elektrod do badań urodynamicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa cewników oraz elektrod do badań urodynamicznych – wg załącznika nr 2/2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa układów oddechowych noworodkowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa układów oddechowych noworodkowych – wg załącznika nr 2/3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa elektrod bipolarnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa elektrod bipolarnych – wg załącznika nr 2/4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do odsysania i drenażu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa sprzętu do odsysania i drenażu – wg załącznika nr 2/5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa narzędzi laparoskopowych jednorazowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 11
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi laparoskopowych jednorazowych – wg załącznika nr 2/6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2018-03-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych – wg załącznika nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji i usunięcia wady lub nieprawidłowości
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)