GuidZP400 |
275a973c-1daf-446a-a39c-c070c713afa7
|
Biuletyn |
572359-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki
|
Regon |
59064831000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. POW
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42659
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tomaszów Mazowiecki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44 724 23 11
|
Zamawiajacy fax |
44 724 43 59
|
Zamawiajacy email |
admin@tomaszow-maz.pl
|
Adres strony url |
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Czy przeprowadza zamawiajacy z eu |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. POW 10/16 (kancelaria Urzędu) , 97-200 Tomaszów Maz.
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup pierwszego wyposażenia w ramach zadania „Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Strzeleckiej w Tomaszowie Mazowieckim.
|
Numer referencyjny |
WI.271.1.17.2017.ZP
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
MATERACE OCHRONNE ZABEZPIECZAJĄCE TOR
|
Cpv glowny przedmiot |
39143112-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
127120,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Z uwagi na fakt, że zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga przedłożenia od
wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne przedłożenia dokumentów i oświadczeń, o
których mowa w par. 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie
dokumentów - nie wskazuje tym samym informacji o dokumentach, które powinni złożyć wykonawcy
mający miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku
wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjanci), oświadczenie, o którym
mowa w sekcji III.3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Z uwagi na fakt, że w niniejszym postępowaniu nie jest przedłożenie dokumentów potwierdzających
spełnienie warunków udziału w postępowaniu ani braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 26 ust.
2 pzp - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcę, którego oferta
została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, dokumentów W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjanci), oświadczenie,
o którym mowa w sekcji III.3 , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana terminu realizacji może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia następujących okoliczności, o ile będą miały wpływ na zmianę terminu:
1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, awarie, katastrofy, zdarzenia losowe,
2) zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmierzających do przyspieszenia dostawy, zmniejszających koszty,
2. Zmiana nr rachunku wykonawcy może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez wykonawcę podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji.
3. Zmiana, o której mowa powyżej nastąpi w formie aneksu do umowy.
4. Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania.
5. Zmiana umowy wymaga zgody zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|