GuidZP400 |
774b572d-3e8f-44c3-bc19-29e18c46f1e3
|
Biuletyn |
572775-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dębnica Kaszubska
|
Regon |
77097980300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zjednoczenia
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dębnica Kaszubska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76248
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-59 81-31-623
|
Zamawiajacy fax |
0-59 81 31 634
|
Zamawiajacy email |
J.krajewska@debnica.pl
|
Adres strony url |
www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna RPO WP 2014-2020).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dębnica Kaszubska, 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, pokój nr 1 (Punkt Obsługi Klienta)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem technologiczno-informacyjno-komunikacyjnym (TIK) z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych oraz w Przedszkolu Publicznym na terenie Gminy Dębnica Kaszubska - III przetarg
|
Numer referencyjny |
RPI.271.26.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem technologiczno-informacyjno-komunikacyjnym (TIK) w ramach projektu „Upowszechnianie edukacji przedszkolnej w ramach MOF Słupska” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, z przeznaczeniem do realizacji zajęć dydaktycznych w Oddziałach Przedszkolnych w Budowie i Borzęcinie oraz w Przedszkolu Publicznym w Dębnicy Kaszubskiej.
ZADANIE 1 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem
ZADANIE 2 - Zakup i dostawa pozostałego sprzętu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego i fabrycznie zapakowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem do oddziałów przedszkolnych oraz przedszkola publicznego na terenie Gminy Dębnica Kaszubska.
3. Dostarczony sprzęt wraz z oprogramowaniem powinien posiadać karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
4. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące.
5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
6. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ;
1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1. lub 2.2. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego Wykonawca składa swoją ofertę;
1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ;
1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie;
1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
1.1. ceny, na skutek:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny, przy czyn cena netto jest stała,
b) odstąpienia Zamawiającego od realizacji części dostaw w efekcie okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć – wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu o wartość dostaw niezrealizowanych,
- o ile okoliczności te spowodują konieczność zmiany postanowień umowy i w zakresie wynikających z tych okoliczności będą dokonane.
1.2. sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę, przy czym nowo wskazane materiały winny spełniać wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu danego zadnia.
2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego z osprzętem i oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę:
a) 3 komputerów przenośnych,
b) 3 interaktywnych zestawów (tablica interaktywna z projektorem),
c) 1 urządzenia wielofunkcyjnego,
d) 1 ekranu projekcyjnego – manualnego,
e) 1 rzutnika pisma – stacjonarnego,
f) 1 głośnika bezprzewodowego,
g) 1 zestawu głośników do tablicy interaktywnej,
h) 1 modułu bezprzewodowego połączenia tablicy interaktywnej,
i) 1 interaktywnej podłogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa pozostałego sprzętu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę:
a) 3 aparatów fotograficznych,
b) 2 radiomagnetofonów,
c) wieży,
d) 3 zestawów nagłaśniających,
e) mikrofonu,
f) mikrofonu z nagrywaniem do MP3,
g) telewizora LED ,
h) 3 interaktywnych konsoli do gier i zabaw z urządzeniem do wykrywania ruchu z zestawem gier.
Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ.
|
| |