GuidZP400 |
311d5e52-5785-4575-84f2-3fe62e502e73
|
Biuletyn |
572800-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Siemiatycze
|
Regon |
5065911900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Siemiatycze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
17300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 655 28 60
|
Zamawiajacy fax |
85 655 29 11
|
Zamawiajacy email |
ugsiemiatycze@pro.onet.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania Równe szanse dla wszystkich w ramach RPOWP na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
OSO.271.6.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego do trzech szkół podstawowych w tym 51 komputerów przenośnych, 51 oprogramowań biurowych, 1 drukarka laserowa, 1 projektor multimedialny. Szczegółowe warunki techniczne zostały opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 50 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Według załącznika Nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Według załącznika Nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została złożona najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykazu dostaw sprzętu komputerowego wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone sporządzonego zgodnie z załącznikiem (wzór) nr 6 do SIWZ.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.bip.ug.siemiatycze.wrotapodlasia.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
4. 000 zł (cztery tysiące) w terminie do dnia 25.08.2017 r. do godz. 10:00
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank BS Siemiatycze Nr 25 8092 0001 0000 1919 2000 0250 z dopiskiem „WADIUM – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach zadania Równe szanse dla wszystkich w ramach RPOWP na lata 2014-2020. Kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, można dołączyć do składanej oferty.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu będzie uważane za wniesione prawidłowo wówczas jeżeli kwota wymaganego wadium będzie znajdowała się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej w dniu 25.08.2017 r. do godz. 10:00.
5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
11. Zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy odrzuca się ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|