GuidZP400 |
08821171-f7d6-4ccb-95d0-6a03275a6340
|
Biuletyn |
574145-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny
|
Regon |
32030200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wronki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
672 545 000
|
Zamawiajacy fax |
672 545 015
|
Zamawiajacy email |
zk_wronki@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakład Karny
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sw.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy nabiału do Zakładu Karnego we Wronkach
|
Numer referencyjny |
Ds/4/zp/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
mleko, śmietana, twaróg półtłusty, twaróg śniadaniowy grani, serek homogenizowany naturalny, serek homogenizowany waniliowy, ser twardy, ser topiony, jogurt owocowy, jogurt naturalny.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
546057,24
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień złożenia oświadczenie potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy (na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru) w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zdolności technicznej i zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej;
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (§ 2 ust. 4 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia) – na załączonym do wezwania druku lub według załączonego wzoru – w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (na załączonym do powyższej informacji druku lub wedug załączonego wzoru).
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert wadium i dołącza do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium.
1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach - zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy.
2) Wadium wnoszone w pieniądzu w polskich złotych należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000.
3) Wadium należy wpłacić w wysokości: 12 000,00 zł (dwanaście tysięcy złotych, 00/100);
4). Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5, należy złożyć w formie oryginału. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
5). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w osobnej kopercie z napisem „WADIUM” oraz numerem i nazwą postępowania przetargowego.
6). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
7). Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Informacje dotyczące przypadków i warunków zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy następuje w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. W sytuacji, o której mowa w pkt. 1 Wykonawca składa Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności, wynikającej z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy.
3. Zamawiający po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w pkt. 2 wyznacza datę podpisania aneksu do umowy i informuje o tym Wykonawcę.
4. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych od daty wprowadzenia zmiany podatku.
5. Obowiązek wykazania wpływu zmiany, o której mowa w pkt. 1 należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-08-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|