Rozbudowa systemu telefonii VoIP

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Sprzęt telefoniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571783-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325500003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu telefonii VoIP
z podsystemem Contact Center zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do umowy – Opis techniczny.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją;
2) rozbudowę systemu VPBX o funkcjonalności serwera faksów;
3) rozbudowa systemu VPBX o interface GSM do wysyłania powiadomień SMS;
4) rozszerzenie SIP - trunk, SS7; przełączenie łącza do nowego operatora po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym;
5) migrację istniejącego systemu telefonii VoIP wraz z Contact Center do środowiska wirtualnego
6) pełną dokumentację całego systemu;
7) deinstalację telefonów analogowych obecnie używanych przez Zamawiającego;
8) usługę świadczenia wsparcia serwisowego przez wymagany okres min. 12 miesięcy w zakresie określonym w Umowie. Wykonawca może udzielić dłuższego okresu świadczenia wsparcia serwisowego max. 36 miesięcy (okres wsparcia podlega ocenie zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ).



2. Zamawiający posiada części składowe systemu Call Center. Na system Call Center składają się następujące komponenty:
a) redundantne serwery ActinaSolar 110 A2(ZAMAAASER4774) – 2 sztuki,
b) serwery wirtualne do obsługi systemu TARIK wersja2 – 3 sztuki,
c) telefon Grandstream GXP1405 – 75 sztuk,
d) telefon Grandstream GXV3240 – 10 sztuk,
e) bramka analogowa VoIP – 1 sztuka.

3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną autoryzację producenta systemu odnośnie obsługi serwisu i wsparcia dla systemu telefonii VPBX wraz z Contact Center TARIK.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu aktualną autoryzację producenta systemu.

4. Zamawiający wymaga aby gwarancja producenta na dostarczone urządzenia wynosiła minimum 2 lata.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 238b943b-7152-416f-9068-ba34be0fb46a
Biuletyn 571783-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 000515000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Informatyki, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, pokój nr 30 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa systemu telefonii VoIP
Numer referencyjny INF-V.271.49.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu telefonii VoIP z podsystemem Contact Center zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do umowy – Opis techniczny. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę sprzętu wraz z montażem, uruchomieniem i konfiguracją; 2) rozbudowę systemu VPBX o funkcjonalności serwera faksów; 3) rozbudowa systemu VPBX o interface GSM do wysyłania powiadomień SMS; 4) rozszerzenie SIP - trunk, SS7; przełączenie łącza do nowego operatora po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym; 5) migrację istniejącego systemu telefonii VoIP wraz z Contact Center do środowiska wirtualnego 6) pełną dokumentację całego systemu; 7) deinstalację telefonów analogowych obecnie używanych przez Zamawiającego; 8) usługę świadczenia wsparcia serwisowego przez wymagany okres min. 12 miesięcy w zakresie określonym w Umowie. Wykonawca może udzielić dłuższego okresu świadczenia wsparcia serwisowego max. 36 miesięcy (okres wsparcia podlega ocenie zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ). 2. Zamawiający posiada części składowe systemu Call Center. Na system Call Center składają się następujące komponenty: a) redundantne serwery ActinaSolar 110 A2(ZAMAAASER4774) – 2 sztuki, b) serwery wirtualne do obsługi systemu TARIK wersja2 – 3 sztuki, c) telefon Grandstream GXP1405 – 75 sztuk, d) telefon Grandstream GXV3240 – 10 sztuk, e) bramka analogowa VoIP – 1 sztuka. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał aktualną autoryzację producenta systemu odnośnie obsługi serwisu i wsparcia dla systemu telefonii VPBX wraz z Contact Center TARIK. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu aktualną autoryzację producenta systemu. 4. Zamawiający wymaga aby gwarancja producenta na dostarczone urządzenia wynosiła minimum 2 lata.
Cpv glowny przedmiot 32550000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 37
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 37 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: 1. realizacja prac określonych w rozdz. III pkt 1 ppkt 1-6 SIWZ – do 1 miesiąca dni od daty podpisania umowy. 2. realizacji prac określonych w rozdz. III pkt 1 ppkt 7 SIWZ - do 1 miesiąca od daty odbioru przedmiotu umowy określonego w rozdz. III pkt 1 ppkt 1-6 SIWZ . 3. świadczenie wsparcia serwisowego, o którym mowa w rozdz. III pkt 1 ppkt 8 – max. 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy określonego w rozdz. III pkt 1 ppkt 1-6 SIWZ .
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca winien wykazać, iż posiada w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 250 000 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełnienia przez warunków udziału w postępowaniu podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NPB z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać: wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i uruchomieniu VoIP o wartości minimum 100 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełnienia przez warunków udziału w postępowaniu podane w walutach obcych, Zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NPB z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony wyżej zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek w wymaganym zakresie (stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: - wykaz dostaw zrealizowanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane (wg zał. nr 7 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca (w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne Wykonawcy, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ - na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ; 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - załącznik nr 6 do SIWZ,; 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 6 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 9 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 11 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Rozbudowa systemu telefonii VoIP. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 15 przedmiotowej umowy: 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 2. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez wykonawcę zamówienia publicznego, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji. 3. W razie zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat. 4. W razie zmiany wskazanej w ust. 2 pkt 3, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób. 5. W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 2-4 stosuje się odpowiednio.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wsparcie serwisowe
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)