Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 - III etap - wyposażenie

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573959-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest, „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap - wyposażenie”
które zostały opisane w załącznikach do SIWZ (Formularze asortymentowo - cenowe) oraz w zestawieniu parametrów i warunków technicznych Wykonawca dostarczy towary na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek we wskazane miejsce, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76956270-01b2-4749-9896-00be7af5ff7c
Biuletyn 573959-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 71235110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 5065100
Zamawiajacy fax 25 7591666
Zamawiajacy email spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl
Adres strony url www.spzozmm.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozmm.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozmm.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pismena
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ ul. Szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 - III etap - wyposażenie
Numer referencyjny 39/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest, „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap - wyposażenie” które zostały opisane w załącznikach do SIWZ (Formularze asortymentowo - cenowe) oraz w zestawieniu parametrów i warunków technicznych Wykonawca dostarczy towary na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek we wskazane miejsce, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 14.00, w terminie zgodnym ze złożoną ofertą.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, formularze asortymentowo-cenowe, zestawienie parametrów i warunków technicznych
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że Odbiorca przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana umowy będzie możliwa w następujących przypadkach: a) zmiana terminu realizacji umowy lub przesunięcie terminu realizacji umowy, b) zmiana umowy – w przypadku: wycofania przedmiotu zamówienia z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw przedmiotu zamówienia z powodu zaprzestania produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Dostawca przedstawi Odbiorcy ofertę produktu tożsamego, na co Odbiorca musi wyrazić zgodę na piśmie faksem lub e-mailem. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy cenie nie wyższej niż w umowie będzie tożsamy z oferowanym. c) zmiana wynagrodzenia Dostawcy: - zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto, przy zachowaniu stałości cen netto – dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano, - zmiana cen – w przypadku zmian cen urzędowych, które obowiązują od momentu ich wprowadzenia przez właściwe organy administracji państwowej. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana ceny urzędowej, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Dostawcy za dostawy, których w dniu zmiany ceny urzędowej jeszcze nie zrealizowano oraz z zastrzeżeniem, że powyższa zmiana nie spowoduje podwyższenia cen umownych, d) zmiana danych Odbiorcy lub Dostawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej), a także zmiany organizacyjnej Dostawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Dostawcy. e) zmiana umowy w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji umowy w zakresie koniecznym dla stosowania zasad przyjętych w umowie do obowiązującego prawa, f) zmian podwykonawców jeśli zmiana albo rezygnacja podwykonawcy dotyczy przedmiotu, na którego zasoby Dostawca powoływał się, na zasadach określonych art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca lub Dostawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania, g) innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Dostawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Dostawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 3. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja Przychodni lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 - III etap - wyposażenie zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest, „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap - wyposażenie” które zostały opisane w załącznikach do SIWZ (Formularze asortymentowo - cenowe) oraz w zestawieniu parametrów i warunków technicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 - III etap - wyposażenie zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest, „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap - wyposażenie” które zostały opisane w załącznikach do SIWZ (Formularze asortymentowo - cenowe) oraz w zestawieniu parametrów i warunków technicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 - III etap - wyposażenie zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest, „Modernizacja Przychodni Lekarskiej SPZOZ przy ul. Kościuszki 9 – III etap - wyposażenie” które zostały opisane w załącznikach do SIWZ (Formularze asortymentowo - cenowe) oraz w zestawieniu parametrów i warunków technicznych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)