Wyposażenie pracowni chemiczno - fizycznej, zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu w ramach projektu „Wspierający nauczyciel-świadomy uczeń” realizowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-31 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźniu
Miejscowość Brzeźnio
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573653-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pracowni chemiczno - fizycznej, zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania): Część I przedmiotu zamówienia — Wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej Część II przedmiotu zamówienia — Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemiczno-fizycznej Część III przedmiotu zamówienia – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej i geograficznej Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli „Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych” i dołączone do oferty – załącznik nr 4. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz. Uwaga: Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas: - instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady: - na okres zgodny z gwarancją producenta (dla cz. II i III przedmiotu zamówienia), - na okres czasu zadeklarowany w formularzu ofertowym (dla cz. I przedmiotu zamówienia). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest Rozdziale 17 SIWZ tj.: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej) załącznik nr 1.1. do siwz; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemiczno-fizycznej) załącznik nr 1.2. do siwz; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej i geograficznej) —załącznik nr 1.3. do siwz. 6. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest Zespół Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ee1e499-baa9-4848-9120-f39268e3e07a
Biuletyn 573653-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźniu
Regon 366037376
Zamawiajacy adres ulica Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Brzeźnio
Zamawiajacy kod pocztowy 98-275
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 820 39 17, 43 820 39 17
Zamawiajacy fax 43 820 36 71
Zamawiajacy email ibartnicka@brzeznio.pl, bkaleta@brzeznio.pl
Adres strony url www.brzeznio.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt Wspierający nauczyciel-świadomy uczeń realizowany ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.brzeznio.finn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.brzeznio.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminne Centrum Usług Wspólnych w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio - Urząd Gminy Brzeźnio - sekretariat pok. nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie pracowni chemiczno - fizycznej, zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu w ramach projektu „Wspierający nauczyciel-świadomy uczeń” realizowanego ze środków EFS w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie pracowni chemiczno - fizycznej, zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w Zespole Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Wszelkie działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące części zamówienia (zadania): Część I przedmiotu zamówienia — Wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej Część II przedmiotu zamówienia — Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemiczno-fizycznej Część III przedmiotu zamówienia – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej i geograficznej Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej siwz pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a Wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w siwz przykładów. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli „Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych” i dołączone do oferty – załącznik nr 4. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu rozwiązań przyjętych w siwz. Uwaga: Udowodnienie, że zastosowane rozwiązania są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W sytuacji zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe lub użytkowe tych rozwiązań. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający żąda wówczas: - instrukcji, kart katalogowych, certyfikatów, atestów, aprobat technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w siwz. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, na kilka bądź na jedną. Każda część przedmiotu zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. 4. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady: - na okres zgodny z gwarancją producenta (dla cz. II i III przedmiotu zamówienia), - na okres czasu zadeklarowany w formularzu ofertowym (dla cz. I przedmiotu zamówienia). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawarty jest Rozdziale 17 SIWZ tj.: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części I (wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej) załącznik nr 1.1. do siwz; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części II (zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemiczno-fizycznej) załącznik nr 1.2. do siwz; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący części III (zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej i geograficznej) —załącznik nr 1.3. do siwz. 6. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest Zespół Szkół im. Wacławy Matusiak w Brzeźniu
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego sposobu spełnienia warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - wykaz materiałów i urządzeń równoważnych (zał. Nr 4 do oferty) - instrukcje obsługi, karty katalogowe, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający uzna za wystarczające załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Załączenie jednego z w/w dokumentów wymagane jest przy zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych dla każdej z części przedmiotu zamówienia. Natomiast załączenie jednego z w/w dokumentów potwierdzającego, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego jest konieczne dla części I przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również przedłożyć powyższe dokumenty dla pozostałych części przedmiotu zamówienia, dla których zastosuje rozwiązania równoważne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia; 2) warunków płatności; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; b) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje wydłużenie terminu związania ofertą na okres nie dłuższy niż 60 dni. 4. Zamawiający przewiduje zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych. 5. Zamawiający przewiduje zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, nadzór nad przedmiotem umowy. 6. Zamawiający przewiduje zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć. 7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie podwykonawców, jeśli Zamawiający będzie miał zastrzeżenia co do podwykonawców lub zmiany podwykonawców. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powiedzenia podwykonawcom. 9. Wykonawca może wskazać inny zakres podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie z zastrzeżeniem art. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca może wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie, z zastrzeżeniem ary. 36b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca może zrezygnować z podwykonawstwa. art. 36b 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 12. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-08-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie wraz z montażem pracowni chemiczno - fizycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest 30-stanowiskowa pracownia chemiczno-fizyczna wyposażona w: stanowisko demonstracyjne, biurko nauczyciela, 3-osobowe stoliki uczniowskie, krzesła, regały na sprzęt laboratoryjny i pomoce dydaktyczne, kanał zasilający, dygestorium i szafę na odczynniki chemiczne z odciągiem. Rodzaj oraz ilość sprzętu wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1.1. do siwz (Rozdział 17 SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemiczno – fizycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in. zestawy odczynników chemicznych, zestawy szkła i sprzętu laboratoryjnego, plansze chemiczne, fartuchy i okulary ochronne, palniki laboratoryjne, czasza grzejna, statyw z wyposażeniem, wagi elektroniczne, zestawy siłomierzy, sprężyn, ciężarków o jednakowej masie i jednakowej objętości, zasilacze prądu stałego, mierniki uniwersalne, zestawy magnesów i przewodów izolowanych, miniaturowe igły magnetyczne oraz apteczka z wyposażeniem. Wymagane minimalne parametry oraz ilości poszczególnego asortymentu opisane są w załączniku nr 1.2. do siwz (Rozdział 17 SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznej i geograficznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są m.in. zestaw do przeprowadzania doświadczeń, ciśnieniomierze, preparaty tkankowe, modele serca, skóry i budowy anatomicznej człowieka, klucz do oznaczania roślin, mapy ścienne, globusy, plany miast, próbki skał i minerałów, słowniki polsko-angielski, angielsko-polski oraz polsko-niemiecki i niemiecko-polski oraz apteczka z wyposażeniem. Rodzaj oraz ilości wyposażenia wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załączniku nr 1.3. do siwz (Rozdział 17 SIWZ).
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)