GuidZP400 |
d750c0d1-4111-4ecf-97e8-211dc6efa15a
|
Biuletyn |
573027-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 348 61 52
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 347 24 45
|
Zamawiajacy email |
boguslawa.litwinska@eti.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek WETI A, pok. 127
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
CRZP/156/009/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część I zamówienia – Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych.
Basen
1. Regał – 1 szt.
2. Półka (1350x300) – 2 szt.
3. Półka – 1 szt.
POKÓJ 127
1. Podnóżek – szt. 2,
POKÓJ 129
1. Obudowa parapetów – szt. 2,
2. Mały kontener z szufladą – szt. 1.
POKÓJ 131
1. Obudowa parapetów – szt. 2.
MKZL
1. Stół laboratoryjny – szt. 3,
2. Stół laboratoryjny – szt. 1.
Część II zamówienia – Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712
1. Regał A – 1 szt
2. Regał B – 1 szt
3. Regał C – 1 szt
4. Regał D – 1 szt
5. Regał E – 1 szt
6. Szafka na korespondencję – 1 szt
7. Półka stojąca – 1 szt
Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107.
POKÓJ 103
1. Szafa z półkami i nadstawką – szt. 3,
2. Nadstawka 500x1120x400 – szt. 1,
3. Nadstawka narożna – szt. 1,
4. Nadstawka 500x900x400 – szt. 1,
5. Maskownica – szt. 1.
POKÓJ 107
1. Zabudowa gospodarcza – szt. 1,
2. Biblioteczka – szt. 1,
3. Komoda – szt. 1,
4. Biurko – szt. 1,
5. Stolik – szt. 1,
6. Regał na książki – szt. 1
7. Mały słupek pod drukarkę.
Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227.
POKÓJ 227
1. Krzesło stacjonarne – szt. 4,
2. Fotel obrotowy – szt. 1.
Część V zamówienia – Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126
POKÓJ 126
1. Regał A – szt. 1,
2. Regał B – szt. 1,
3. Regał C – szt. 1,
4. Regał D – szt. 1,
5. Regał E – szt. 1
6. Stół – szt. 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu zastosowanych w ofercie produktów i materiałów zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane krzesła spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty opisy własne i karty katalogowe oferowanych foteli i krzeseł, zawierające fotografie oraz potwierdzające wszystkie opisane parametry, z podaniem modelu, typu oraz producenta oferowanych wyrobów.
Autentyczność opisów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
Terminu:
Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7270,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I - V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część I zamówienia – Załącznik I do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do basenu oraz pokoi biurowych.
Basen
1. Regał – 1 szt.
2. Półka (1350x300) – 2 szt.
3. Półka – 1 szt.
POKÓJ 127
1. Podnóżek – szt. 2,
POKÓJ 129
1. Obudowa parapetów – szt. 2,
2. Mały kontener z szufladą – szt. 1.
POKÓJ 131
1. Obudowa parapetów – szt. 2.
MKZL
1. Stół laboratoryjny – szt. 3,
2. Stół laboratoryjny – szt. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
11600,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku II do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część II zamówienia – Załącznik II do SIWZ: Dostawa mebli wraz z montażem do pomieszczenia 712
1. Regał A – 1 szt
2. Regał B – 1 szt
3. Regał C – 1 szt
4. Regał D – 1 szt
5. Regał E – 1 szt
6. Szafka na korespondencję – 1 szt
7. Półka stojąca – 1 szt
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do pokoi 103 i 107
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15250,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku III do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część III zamówienia- Załącznik III do SIWZ: Dostawa mebli do pokoi 103 i 107.
POKÓJ 103
1. Szafa z półkami i nadstawką – szt. 3,
2. Nadstawka 500x1120x400 – szt. 1,
3. Nadstawka narożna – szt. 1,
4. Nadstawka 500x900x400 – szt. 1,
5. Maskownica – szt. 1.
POKÓJ 107
1. Zabudowa gospodarcza – szt. 1,
2. Biblioteczka – szt. 1,
3. Komoda – szt. 1,
4. Biurko – szt. 1,
5. Stolik – szt. 1,
6. Regał na książki – szt. 1
7. Mały słupek pod drukarkę.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa krzeseł do pokoju 227
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3405,82
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach IV do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część IV zamówienia - Załącznik IV do SIWZ: Dostawa krzeseł wraz z montażem do pokoju 227.
1. Krzesło stacjonarne – szt. 4,
2. Fotel obrotowy – szt. 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do pokoju 126
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6700,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załączniku V do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem:
Część V zamówienia – Załącznik V do SIWZ: Dostawa mebli do pokoju 126
POKÓJ 126
1. Regał A – szt. 1,
2. Regał B – szt. 1,
3. Regał C – szt. 1,
4. Regał D – szt. 1,
5. Regał E – szt. 1
6. Stół – szt. 1.
|
| |