Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania – 3 części.

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580850-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT:
dla Części 1 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego
i oprogramowania w formie pakietu usługi IBM;
dla Części 2 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania w formie pakietu usług Kaseya;
dla Części 3 – Zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania, realizowanego
w formie pakietu usług Lenovo i Juniper.
1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma:
a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu,
b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem.
Wsparcie serwisowe wynosić będzie:
1) minimum 36 miesięcy – dla macierzy IBM (Część 1);
2) minimum 12 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 2);
3) minimum 36 miesięcy – dla serwerów Lenovo i Juniper (Część 3).
2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załącznik nr 3a, 3b i 3c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3);
b) Wzór umowy z załącznikami – załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36692417-bc97-4149-a9f9-72342759decb
Biuletyn 580850-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Wrocławski
Regon 130100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Uniwersytecki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50137
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 375 22 34
Zamawiajacy fax 71 375 24 72
Zamawiajacy email bzp@uwr.edu.pl
Adres strony url www.uni.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania – 3 części.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.uni.wroc.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ w rozdz. X
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, pok. 100, 50-138 Wrocław
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania – 3 części.
Numer referencyjny BZP.2411.21.2017.JS
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania dla posiadanej przez Zamawiającego - Uniwersytet Wrocławski - infrastruktury IT: dla Części 1 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla sprzętu serwerowego i oprogramowania w formie pakietu usługi IBM; dla Części 2 – Zakup usługi wsparcia serwisowego dla oprogramowania w formie pakietu usług Kaseya; dla Części 3 – Zakup usługi wsparcia serwisowego i oprogramowania, realizowanego w formie pakietu usług Lenovo i Juniper. 1.1. W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma: a) opiekę serwisową, z reakcją na zgłoszenia krytyczne (dotyczące awarii uniemożliwiających dalszą pracę sprzętu) realizowaną przez autoryzowany serwis producenta sprzętu, b) pomoc i doradztwo w przypadku problemów przy wykonywaniu wszelakich czynności ze sprzętem. Wsparcie serwisowe wynosić będzie: 1) minimum 36 miesięcy – dla macierzy IBM (Część 1); 2) minimum 12 miesięcy – dla oprogramowania Kaseya (Część 2); 3) minimum 36 miesięcy – dla serwerów Lenovo i Juniper (Część 3). 2. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia-minimalne wymagania – załącznik nr 3a, 3b i 3c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3); b) Wzór umowy z załącznikami – załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ (odpowiednio dla Części nr 1, 2 i 3).
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. VI pkt 1-2 – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)