DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-17 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice,
  • Ładowarki,
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Odgromniki,
  • Przełączniki elektryczne,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Kable energetyczne,
  • Linie energetyczne,
  • Kabel koncentryczny,
  • Akcesoria do kabli izolowanych,
  • Baterie alkaliczne,
  • Baterie galwaniczne,
  • Żarówki,
  • Części lamp i opraw oświetleniowych,
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 494748 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 301958000, 313200005, 311581009, 312110008, 312113001, 312113104, 312113403, 312161004, 312210001, 312241003, 313200005, 313213005, 313300008, 313400001, 314110000, 314200006, 315310007, 315324008, 315329106, 316000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 022 6837865
Fax 022 6837977
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: 8 000,00 zł osiem tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 17.12.2012r. do godz. 09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2. Wadium może być wniesione: a. w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. b. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium w postępowaniu na dostawę materiałów elektrycznych.
Zaliczka Nie
Wiedza W celu wykazania spełniania warunku Zamawiający wymaga potwierdzenia zrealizowania dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia - dostawa materiałów elektrycznych - na kwotę minimum 200.000,00 zł brutto każda. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego - odbiorcę dostawy.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt. 5 SIWZ. 4. Oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 5.oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przewidywane zmiany do umowy oraz warunki wprowadzenia zmian 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia dostaw w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni od daty zaistnienia tych okoliczności.Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 3. Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt. 4 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, przewiduje się zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 4, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 wejście przez biuro przepustek od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-13:00.
Data składania wniosków 17/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce w Sekcji Zamówień Publicznych, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój nr 6 wejście przez biuro przepustek do dnia 17.12.2012r. do godz. 9:00 lub przesłać na adres.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)