GuidZP400 |
abb7c2c0-5379-481a-831e-36c03bc6d8ec
|
Biuletyn |
579121-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Knurów
|
Regon |
27625758700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr. Floriana Ogana
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Knurów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 392 308
|
Zamawiajacy fax |
32 2351521, 3392292
|
Zamawiajacy email |
zp@knurow.pl
|
Adres strony url |
www.knurow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Urząd Miasta Knurów, Wydział Zamówień publicznych, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, e-mail: zp@knurow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, pocztą, pocztą kurierską
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Knurów, Wydział Zamówień publicznych, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozbudowa monitoringu”; „Budżet obywatelski – Rejon I”; „Budżet obywatelski – Rejon II”.
|
Numer referencyjny |
ZP.271.2.41.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Knurów w ramach realizacji zadań inwestycyjnych pn.: „Rozbudowa monitoringu”; „Budżet obywatelski - Rejon I” oraz „Budżet obywatelski - Rejon II”.
2. Zakres zamówienia obejmuje m. in:
1) wykonanie punktu kamerowego wskazanego przez Zamawiającego w rejonie ulic:
a) 1 Maja („skatepark”),
b) Niepodległości 10,
c) Lotników 22,
d) Marynarzy 9,
e) Puszkina 7,
f) Puszkina - Lompy;
2) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń w obecnie funkcjonującym systemie monitoringu;
3) wykonanie niezbędnych zmian w konfiguracji istniejącego systemu.
3. Rozbudowę monitoringu wizyjnego miasta Knurów podzielono na dwa etapy realizacji:
1) Etap I dotyczy m. in. realizacji: zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa monitoringu” obejmującego punkt kamerowy w parku przy ul. 1 Maja i ul. Niepodległości 10 w Knurowie.
2) Etap II dotyczy m. in. realizacji:
a) zadania inwestycyjnego pn. „Budżet obywatelski – Rejon I” obejmującego punkt kamerowy przy ul. Marynarzy 9 i ul. Lotników 22 w Knurowie,
b) zadania inwestycyjnego pn. „Budżet obywatelski – Rejon II” obejmującego punkt kamerowy przy ul. Puszkina 7 i w rejonie skrzyżowania ulic: Puszkina i Lompy w Knurowie.
4. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest przestrzegać warunków pozwalających na korzystanie z udzielonej gwarancji na funkcjonujący obecnie system monitoringu miejskiego.
5. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do wzoru umowy oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
7. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na dostarczone urządzenia i prace wykonane w ramach zamówienia na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący zał. nr 1 do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia określony w rozdz. III SIWZ w następujących terminach:
1) Etap I w terminie do 4 tygodni od dnia podpisania umowy;
2) Etap II w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się:
a) doświadczeniem w realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw obejmujących systemy monitoringu miejskiego miast dla kamer obrotowych każdy, w technologii IP, bazujące na nielicencjonowanym lub licencjonowanym paśmie radiowym, w tym minimum jednego zamówienia obejmującego system połączenia światłowodowego.
Warunek, o którym mowa wyżej zostanie spełniony jeżeli jeden podmiot wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu dwóch takich dostaw.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa wyżej w pkt III.1.3 zostaną spełnione jeżeli:
1) żaden z wykonawców występujących wspólnie nie będzie podlegać wykluczeniu z postępowania,
2) łącznie wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji wskazanych w lit. a).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) PZP;
4) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1) - 4) składa:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a.1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
a.2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany wyżej w pkt 4), składa dokument, o którym mowa wyżej w lit. b), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) karty katalogowe oferowanych urządzeń radiowych i elektronicznych określonych w rozdz. X i XXIII Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ (zał. nr 3 do wzoru umowy).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ). 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP.
4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006.
6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym.
7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu.
Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji.
W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Wadium uważa się za wniesione w terminie:
1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu,
2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku:
a) zmiany terminów określonych w § 2 pkt 1 ppkt a i ppkt b wzoru umowy, polegającej na wydłużeniu tych terminów w przypadku wydłużenia terminu realizacji innych inwestycji realizowanych przez Zamawiającego a mających wpływ na realizację zobowiązań określonych w § 3 pkt 1 wzoru umowy;
b) zmiany osób dopuszczonych do realizacji umowy, o której mowa w § 6 pkt 2 wzoru umowy, która każdorazowo wymaga zmiany załącznika nr 2 do wzoru umowy.
2) Zmiany, o których mowa powyżej wymagają zachowania formy pisemnej.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Na postawie art. 8 ust. 2a PZP Zamawiający wskazuje, że informacje dotyczące Opisu przedmiotu zamówienia – zał. nr 4 do SIWZ (stanowiący zał. nr 3 do wzoru umowy) są poufne i na mocy art. 37 ust. 6 PZP zostaną przekazane wykonawcom drogą elektroniczną na ich wniosek.
2. Wniosek winien być podpisany przez osobę/y posiadające umocowania do reprezentowania Wykonawcy. We wniosku należy wskazać adres e-mail, na który mają zostać przesłane informacje poufne.
3. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub przesłać na adres email: zp@knurow.pl jednak nie później niż do godz. 10.00 dnia poprzedzającego dzień składania ofert. Wnioski przesłane po tym terminie pozostaną bez rozpoznania.
4. Do wniosku należy dołączyć w formie pisemnej Załącznik 3b – Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy informacji poufnych podpisane przez osobę/y posiadające umocowania do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się - do wniosku przesłanego drogą elektroniczną - dołączenie pisemnego oświadczenia w formie skanu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zostanie przesłany Wykonawcy drogą elektroniczną na wskazany we wniosku adres poczty elektronicznej tylko i wyłącznie po otrzymaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy informacji poufnych, z zachowaniem formy określonej w ust. 4.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zamawiający zobowiązuje wykonawców, którym przekazał informacje poufne do zachowania ich w tajemnicy, gdyż ich ujawnienie może prowadzić do powstania szkody. W przypadku naruszenia obowiązku poufności Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia swoich praw na zasadach ogólnych. Plik zawierający Opis przedmiotu zamówienia zostanie opatrzony hasłem, które zostanie przesłane Wykonawcy w odrębnym e-mailu lub SMS, na wskazany adres poczty elektronicznej lub nr telefonu Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Kornelia Loch,
2) Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych – Urszula Czarnecka,
faks nr: (32) 441-97-44, (32) 339-22-92 lub (32) 235-15-21, albo e-mail: zp@knurow.pl.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt - zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami - niż wskazany w rozdz. VII SIWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
|