GuidZP400 |
9c1ec6be-9ac3-42c3-b45c-c280c659e219
|
Biuletyn |
581268-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto i Gmina Połaniec
|
Regon |
83040971000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ruszczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Połaniec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
158 650 305
|
Zamawiajacy fax |
158 650 328
|
Zamawiajacy email |
katarzyna.bak@umig.polaniec.pl
|
Adres strony url |
www.polaniec.bip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.polaniec.bip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.polaniec.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy w Połańcu ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, pok. 206
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji zadania pn.: „Pracownia edukacji ekologiczno – przyrodniczej w szkołach podstawowych w Gminie Połaniec” w ramach programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
|
Numer referencyjny |
ZF.271.210.2017.ZF1/2
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych na potrzeby realizacji zadania pn.: „Pracownia edukacji ekologiczno – przyrodniczej w szkołach podstawowych w Gminie Połaniec” w ramach programu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, ich dostawę na miejsca wskazane przez Zamawiającego, tj. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zespole Placówek Oświatowych w Ruszczy, ul. Szkolna 2, 28-230 Połaniec oraz Publiczna Szkoła Podstawowa w Zrębinie, Zrębin 38, 28-230 Połaniec w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) , a także montaż i instalację sprzętu w szkołach, (gdy urządzenie wymaga instalacji) oraz przeszkolenie personelu w obsłudze, (jeśli jest to wymagane). W ramach zamówienia nalży również zorganizować szkolenie dotyczące wykorzystania w edukacji zakupionych pomocy dydaktycznych i sprzętu.
2. Pomoce dydaktyczne– zastosować jak w załączonym zakresie rzeczowym zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) lub zastosować rozwiązania równoważne opisywanym. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu, w SIWZ i załącznikach do SIWZ zostały wskazane do opisu asortymentu znaki towarowe lub pochodzenie – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrażenia: ,,typu” /,,równoważne”, co oznacza, iż oferowany asortyment ma posiadać parametry (techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe) takie same lub lepsze od opisywanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy mają za zadanie jedynie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego i są podane jako przykładowe.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w wykazie załączonym do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-20T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Drugim kryterium oceny ofert jest okres gwarancji.Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny 36 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 36-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 36-miesięczny.
W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 12-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum
1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto polegającej na dostawie pomocy dydaktycznych do szkół
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich.
3) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich.
4) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich.
5) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub
więcej Wykonawco w przedmiotowy dokument musi być złożony dla każdego z nich.
9. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 8 pkt 3-6 rozdziału XII SIWZ.
10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z pózn. zm.) przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy:
4.1 w zakresie terminu realizacji oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie
nastąpi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
4.2 w zakresie miejsca dostawy, na inne miejsce, gdyby z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego dostawa w pierwotnie wskazane w Umowie miejsce nie była możliwa,
4.3 zmniejszenie zakresu rzeczowego zadania wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia
w tym zakresie.
5. Zmiany Umowy określone w ust. 4 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia Wykonawcy , z zastrzeżeniem zapisu ust.4 pkt. 4.3 niniejszego paragrafu.
6. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|