Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Rządowe Centrum Legislacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574663-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126 wraz z zakupem pakietu subskrypcji Enterprise Based Protection - NGTP 4 sztuki, po jednej sztuce dla każdego z kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB, 3EF34F3A6AC9 6D3019610E58, 24A3D0F66411.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e8461d7-79fc-458c-885a-b25ef1b16ac3
Biuletyn 574663-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rządowe Centrum Legislacji
Regon 016179067
Zamawiajacy adres ulica Al. J. Ch. Szucha
Zamawiajacy adres numer domu 2/4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-582
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 947 521
Zamawiajacy fax 226 947 015
Zamawiajacy email traszczepkin@rcl.gov.pl
Adres strony url www.rcl.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rcl.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rcl.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Rządowe Centrum Legislacji, al. J. Ch. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point
Numer referencyjny RCL-27-183/2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usługi wsparcia technicznego Maintenance CPCES-CO-STANDARD (Check Point Collaborative Enterprise Support CO-Standard) do używanych przez Zamawiającego produktów Check Point, znajdujących się na koncie 0006592126 wraz z zakupem pakietu subskrypcji Enterprise Based Protection - NGTP 4 sztuki, po jednej sztuce dla każdego z kontenerów o numerze Certificate Key 1C4993408DBB, 3EF34F3A6AC9 6D3019610E58, 24A3D0F66411. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-26T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 27 września 2017 r. do dnia 26 września 2018 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania spełni minimalny poziom zdolności jeśli: 1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – należycie wykonuje, co najmniej 2 usługi polegające na zapewnieniu wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point, z których każda spełnia łącznie następujące warunki: a) usługa była/jest świadczona nieprzerwanie w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy; b) wartość wykonanej/wykonywanej usługi wynosiła/wynosi co najmniej 150 000,00 zł brutto; c) obejmowała swym zakresem dostęp online do bazy wiedzy, budowanej i utrzymywanej przez producenta oprogramowania. 2. wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej 12-miesięczne doświadczenie związane z administrowaniem lub konfiguracją lub instalacją systemu Check Point. Wykonawca informację o dysponowaniu osobą wykaże w załączniku nr 7 do SIWZ „Wykaz osób"
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 5. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp tj.: spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca dostarczy: a) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór dokumentu – wykaz usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania osobami (wzór dokumentu – wykaz osób stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 3.1. pkt III.4 ust. 1 Ogłoszenia – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, 3.2. pkt III.4 ust. 2-3 Ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.3 Dokumenty, o których mowa pkt. 3.2 ppkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3.2 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument taki winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Szczegółowe warunki na podstawie których Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy został szczegółowo określony w załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. W czasie obowiązywania Umowy, w ramach prawa opcji, na żądanie Zamawiającego, wykonawca dokona rekonfiguracji systemu Check Point związanej ze zmianą dostawcy łącz internetowych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 rekonfigurację w okresie obowiązywania Umowy. Czas zgłoszenia żądania zmiany ustawień systemu do Wykonawcy wynosi co najmniej 14 dni przed planowaną rekonfiguracją. Zamawiający jest uprawniony do udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji do dnia 7 września 2018 r. 3. W czasie obowiązywania Umowy, w ramach prawa opcji, na żądanie Zamawiającego, wykonawca dokona rekonfiguracji systemu Check Point związanej ze zmianą platformy sprzętowej, na której zainstalowane jest oprogramowanie Check Point. Wykonawca dokona przeniesienia oraz pełnej konfiguracji Systemu i ewentualnych systemów zależnych na nowy sprzęt, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje maksymalnie 1 rekonfigurację w okresie obowiązywania Umowy. Czas zgłoszenia żądania zmiany ustawień systemu do Wykonawcy wynosi co najmniej 14 dni przed planowaną rekonfiguracją. Zamawiający jest uprawniony do udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji do dnia 7 września 2018 r.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)