| GuidZP400 |
2100b036-30aa-4dee-84e3-0f85581f6cbd
|
| Biuletyn |
582474-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Oleśnica
|
| Regon |
93193473300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek-Ratusz
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Oleśnica
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
56400
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
717 982 100
|
| Zamawiajacy fax |
717 982 117
|
| Zamawiajacy email |
b.strzala@um.olesnica.pl
|
| Adres strony url |
www.olesnica.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://idumolesnica.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymaga się składania ofert w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Oleśnica, Ratusz-Rynek, 56-400 Oleśnica, Kancelaria Ogólna
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego-Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy, przeznaczonego na potrzeby utworzenia przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stworzenie nowych miejsc w Przedszkolu nr 1 w Oleśnicy
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN/15/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Zadanie 1: Zestaw: komputer przenośny (notebook) z systemem operacyjnym, baterią i zasilaczem – 15 szt., Szafa do przechowywania i ładowania 30 szt. notebooków – 1 szt.
2. Zadanie 2: Dotykowa tablica interaktywna – 1 szt. i wizualizer – 1 szt.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalne poziomy zdolności dotyczące sytuacji technicznej i zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie 3 lat przed datą składania ofert
– w przypadku składania oferty na zad. 1 – co najmniej 15 szt. komputerów przenośnych lub stacjonarnych w maksymalnie dwóch zamówieniach,
– w przypadku składania oferty na zad. 2 – przynajmniej 1 zadanie polegające na dostawie co najmniej 1 szt. tablicy interaktywnej,
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 1.3 sekcji III ogłoszenia i w rozdz. VIII ust. 1. pkt. 2 tiret pierwsze lub drugie SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie spełnia warunek samodzielnie, analogicznie przy korzystaniu z doświadczenia podmiotów trzecich
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofertach,
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 5 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał:
wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; załącznik nr 5 do SIWZ
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokładny opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie przez przedmiot dostawy wymogów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. Dowód wniesienia wadium.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (jeden tysiąc złotych) – gdy oferta jest składana na obydwa zadania, 600,00 PLN – dla zadania nr 1 i 400,00 PLN dla zadania nr 2
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewidywane zmiany umowy zawiera wzór umowy - załącznik do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
14:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|