GuidZP400 |
c09a91a9-3ab5-4519-bbdb-952dbc197f2a
|
Biuletyn |
581983-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
|
Regon |
127000040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Św. Anny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-008
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 433 27 29
|
Zamawiajacy fax |
12 398 37 01
|
Zamawiajacy email |
dzp@cm-uj.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, pok. 244, 31-531 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
|
Numer referencyjny |
141.2711.39.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.2.1 Dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
1.2.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika protokołu dostawy sprzętu
1.2.3 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do wzoru umowy).
1.2.4 Dostarczenie instrukcji obsługi papierowej bądź w postaci elektronicznej w języku polskim.
1.2.5 Udzielenie przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości oraz świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, przy czym okres udzielanej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
1.2.6 Usunięcie usterki lub awarii musi nastąpić w ciągu max. 14 dni kalendarzowych
od momentu zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki lub awarii. W całym okresie użytkowania,
w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika.
1.3 Dostawa sprzętu musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach
od 09:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem
jej realizacji.
1.4 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami
tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 ze zm.)
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane wyposażenie i jego elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne
i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego wyposażenia i jego elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego wyposażenia oraz opisu jego właściwości technicznych lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie
i z uwzględnieniem jego zapisów.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści
7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
10. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę komputerów przenośnych lub stacjonarnych o łącznej wartości wskazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Dostawy muszą obejmować komputery przenośne lub komputery stacjonarne. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw stanowiący Załącznik D do formularza oferty w celu wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej 5)1.3. niniejszej Specyfikacji wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie tych dostaw.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1.1 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Załącznik A do Formularza oferty, w zakresie w jakim jest uzupełniany przez Wykonawcę oraz jej treść wynika z Formularza oferty oraz z dokumentacji Postępowania przygotowanej przez Zamawiającego.
1.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik B do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.1.3 Załącznik C do Formularza oferty w celu wskazania ceny poszczególnych komputerów.
1.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów.
1.1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1.2 Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Formularz oferty z załącznikami,
2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy),
3) Certyfikaty Energy Star w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na posiadanie certyfikatu w formularzu oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych
2. zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj.
1) zmiana terminu wykonania zamówień, o którym mowa w § 3 ust. 5 zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec , ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny,
2) zmiana terminu wykonania zamówień, o których mowa w § 3 ust. 5 i zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wycofaniem z dystrybucji sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy i w konsekwencji zmianą na jego odpowiednik stosownie do zapisów § 1 ust. 11 mająca bezpośredni wpływ na terminowość dostawy;
3) zmiany postanowień umowy związane ze:
a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie ,
c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy,
d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy,
e) zmianą numeru katalogowego komputera przenośnego objętego przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego,
f) zmianą nazwy komputera przenośnego przez producenta przy zachowaniu jego parametrów,
4) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego,
5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
|
IV 4 5 okres |
30
|