wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-24 17:31:11
Instytucja Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581983-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.2.1 Dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej w zależności od potrzeb Zamawiającego.
1.2.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika protokołu dostawy sprzętu
1.2.3 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do wzoru umowy).
1.2.4 Dostarczenie instrukcji obsługi papierowej bądź w postaci elektronicznej w języku polskim.
1.2.5 Udzielenie przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości oraz świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, przy czym okres udzielanej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
1.2.6 Usunięcie usterki lub awarii musi nastąpić w ciągu max. 14 dni kalendarzowych
od momentu zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki lub awarii. W całym okresie użytkowania,
w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika.
1.3 Dostawa sprzętu musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach
od 09:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem
jej realizacji.
1.4 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami
tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 ze zm.)
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane wyposażenie i jego elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne
i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego wyposażenia i jego elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego wyposażenia oraz opisu jego właściwości technicznych lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie
i z uwzględnieniem jego zapisów.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców.
6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści
7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213100-6 Komputery przenośne.
9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
10. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c09a91a9-3ab5-4519-bbdb-952dbc197f2a
Biuletyn 581983-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
Regon 127000040
Zamawiajacy adres ulica Św. Anny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 433 27 29
Zamawiajacy fax 12 398 37 01
Zamawiajacy email dzp@cm-uj.krakow.pl
Adres strony url https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dzp.cm-uj.krakow.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, pok. 244, 31-531 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM.
Numer referencyjny 141.2711.39.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM. 1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ. 1.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.2.1 Dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, niepowystawowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2017 r., posiadającego pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.2.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika sprzętu oraz podpisanie przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika protokołu dostawy sprzętu 1.2.3 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik nr 3 do wzoru umowy). 1.2.4 Dostarczenie instrukcji obsługi papierowej bądź w postaci elektronicznej w języku polskim. 1.2.5 Udzielenie przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji jakości oraz świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, przy czym okres udzielanej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 1.2.6 Usunięcie usterki lub awarii musi nastąpić w ciągu max. 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia (zgłoszenie za pomocą faksu, e-mail lub telefonicznie). Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z usunięciem usterki lub awarii. W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostanie u użytkownika. 1.3 Dostawa sprzętu musi być zrealizowana w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 13:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy musi zostać zgłoszony przez Wykonawcę do Zamawiającego, co najmniej na 2 (dwa) dni robocze przed planowanym dniem jej realizacji. 1.4 Oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1226 ze zm.) 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane wyposażenie i jego elementy muszą posiadać co najmniej te same cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego wyposażenia i jego elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego wyposażenia oraz opisu jego właściwości technicznych lub funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 3. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie i z uwzględnieniem jego zapisów. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. 5. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 6. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści 7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213100-6 Komputery przenośne. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 10. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku, a ocena jego spełnienia będzie dokonywana metodą 0 – 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku B do Formularza oferty.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, natomiast w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, 3 zamówienia obejmujące dostawę komputerów przenośnych lub stacjonarnych o łącznej wartości wskazanych trzech dostaw nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Dostawy muszą obejmować komputery przenośne lub komputery stacjonarne. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie dostawę zrealizowaną lub realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy), w opisanym w zdaniu poprzednim zakresie i określonej wymaganej wartości, która w przypadku zamówienia realizowanego (okresowego lub ciągłego) musi być wykazana najpóźniej na dzień upływu terminu składania ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw stanowiący Załącznik D do formularza oferty w celu wykazania spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej 5)1.3. niniejszej Specyfikacji wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie tych dostaw.
Inne dokumenty niewymienione 1.1.1 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Załącznik A do Formularza oferty, w zakresie w jakim jest uzupełniany przez Wykonawcę oraz jej treść wynika z Formularza oferty oraz z dokumentacji Postępowania przygotowanej przez Zamawiającego. 1.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik B do Formularza oferty w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.3 Załącznik C do Formularza oferty w celu wskazania ceny poszczególnych komputerów. 1.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów. 1.1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2 Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz oferty z załącznikami, 2) pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) Certyfikaty Energy Star w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na posiadanie certyfikatu w formularzu oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych 2. zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego tj. 1) zmiana terminu wykonania zamówień, o którym mowa w § 3 ust. 5 zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy , nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec , ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiana terminu wykonania zamówień, o których mowa w § 3 ust. 5 i zgłaszanych w trybie § 3 ust. 2 wywołana wycofaniem z dystrybucji sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu umowy i w konsekwencji zmianą na jego odpowiednik stosownie do zapisów § 1 ust. 11 mająca bezpośredni wpływ na terminowość dostawy; 3) zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie , c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e) zmianą numeru katalogowego komputera przenośnego objętego przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego, f) zmianą nazwy komputera przenośnego przez producenta przy zachowaniu jego parametrów, 4) zmiany postanowień umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego, 5) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego.
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)