Dostawa materiałów opatrunkowych

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578007-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II z siedzibą w Bełchatowie.
2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
33141110-4 Opatrunki
3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 40 części (Pozycje 1-40), zgodnie z opisem w Załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 229e3ecf-a4a5-40ad-a984-79223b9e4980
Biuletyn 578007-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Regon 30650300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 358 236
Zamawiajacy fax (0-44) 63 58 208
Zamawiajacy email m.lipnicki@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-belchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny GZP/3800/24/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II z siedzibą w Bełchatowie. 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141110-4 Opatrunki 3. Opis, wielkość lub zakres przedmiotu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 40 części (Pozycje 1-40), zgodnie z opisem w Załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) katalog/folder lub jego część (materiały handlowe producenta) wraz z opisem technicznym oferowanych w przetargu wyrobów; 2) dokumenty potwierdzające, że oferowany w przetargu asortyment jest dopuszczony do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.): - Certyfikat CE lub Deklarację zgodności. UWAGA: Wykonawca zaznaczy w ofercie, której pozycji dotyczą dokumenty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §10. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). 2. W szczególności strony przewidują możliwość: 1) zmiany objętego umową asortymentu o określonej nazwie handlowej/ numerze katalogowym na odpowiedni równoważny asortyment o innej nazwie handlowej/ numerze katalogowym, przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wstrzymania lub zakończenia produkcji asortymentu objętego umową, wprowadzenia modyfikacji w dostarczanych produktach skutkujących polepszeniem ich jakości/ funkcjonalności, przy czym Wykonawca ma obowiązek pisemnego powiadomienia Zamawiającego zarówno o terminie wstrzymania lub zakończenia produkcji jak również o terminie wznowienia produkcji zakontraktowanego asortymentu. Dostawy produktów zamiennych, wprowadzonych do umowy na podstawie pkt 1) realizowane są przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy z zachowaniem wszystkich jej warunków, w tym cen na poziomie nie większym niż ceny dotychczasowe. 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana cen jednostkowych produktów odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości zakontraktowanego asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą. 3. Strony postanawiają, iż dokonają zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 4) obniżki cen na korzyść Zamawiającego – z jakichkolwiek przyczyn, w każdym czasie 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o przesłanki określone w ust. 3 pkt 1-3) obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 1-3). 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) wartość cen jednostkowych netto nie zmieni się, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 2) ceny jednostkowe ulegną zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 3) ceny jednostkowe ulegną zmianie proporcjonalnie do wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 8. Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 3 pkt 1) i pkt 4) wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia zawierającego: - podstawę prawną wprowadzenia zmian; - wyliczenie wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i 3) i propozycję zmian wynagrodzenia umownego; - wyjaśnienie wpływu zmian określonych w ust. 3 pkt 2) i 3) na koszty wykonywania zamówienia. 9. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (aneks do umowy).
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 12 SIWZ, zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu, tym samym wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)