GuidZP400 |
1c9e72fa-b895-47ec-a251-737bd44fece3
|
Biuletyn |
573633-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdyni
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy email |
umgdynia@gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej |
http://gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437/plan-postepowan-o-udzielenie-zamowien-publicznych-w-2017r,461072
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://gdynia.pl/bip
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać pisemnie na adres: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludości. kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
oznaczenia: -Przetarg nieograniczony na dostawę „ Modernizacja i Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni – Nie otwierać przed 12.09.2017r. godz.10:00”-
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni
|
Numer referencyjny |
EZP nr 67/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Gdyni obejmująca:
1. Dostawę urządzeń radiowych wraz z montażem i modernizacją sieci dostępowej stacji bazowych: BBC – BS1 ( 4 sektory) oraz Poczta BS5 ( 1 sektor).
2. Dostawę 9 kamer Full HD wraz z montażem i instalacją w następujących lokalizacjach:
a) PK – 106 Skrzyżowanie ul. Armii Krajowej/ ul. Sędzickiego,
b) PK – 110 Plac Konstytucji
c) PK – 102 Bulwar Nadmorski
d) PK – 70 ul. Orłowska wejście na molo
e) PK – 71 Park królowej Marysieńki
f) PK – 67 al. Zwycięstwa - Kolibki
g) PK – 40 ul. 10 Lutego/ ul. 3 Maja
h) PK – 3 ul. Władysława IV/ ul. Armii Krajowej
i) PK – 52 ul. Morska 7
3. Dostawę 2 kamer szerokokątnych 360° ( 12Mpx) wraz z montażem i instalacją na n/w istniejących punktach kamerowych:
a) PK-105 - skrzyżowanie ul. Świętojańska / Skwer Kościuszki,
b) PK-116 - skrzyżowanie Al. Piłsudskiego / ul. Świętojańska.
4. Dostawę 3 zestawów komputerowych na stanowiska operatorów systemu.
5. Dostawę kamery 4K i instalację jej na obiekcie INFOBOXU Gdynia ul. Świętojańska
6. Demontaż urządzeń podlegających wymianie w ramach zamówienia.
7. Reorganizację systemu transmisji Radiolinii Stratex Networks dla nowych kamer.
8. Przeprogramowanie urządzeń sieciowych dla nowych urządzeń.
9. Szkolenie administratorów systemu z obsługi urządzeń i systemu radiowego
10. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla elementów systemu objętych modernizacją i rozbudową.
11. Udzielenie gwarancji na zakres zadań objęty przedmiotem zamówienia na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym jednak nie mniejszy niż 36 miesięcy.
12. Świadczenie usługi serwisowej dla zakresu objętego przedmiotem zamówienia na okres udzielenia gwarancji.
Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji co najmniej 36 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz w postanowieniach wzoru Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
90
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie będzie realizowane w okresie do 90 dni. Możliwość skrócenia realizacji maksymalnie do 70 dni.
|
Okreslenie warunkow |
Posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub handlowej określone przepisami ustawy o ochronie mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. tj. posiada koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie technicznej ochrony mienia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 600 000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie budowy lub modernizacje systemu monitoringu wizyjnego* o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Pojęcie „budowa lub modernizacje systemu monitoringu wizyjnego” oznacza budowę lub dostawę urządzeń wraz z montażem i uruchomieniem kompletnego systemu monitoringu wizyjnego z transmisją radiową na częstotliwościach licencjonowanych o liczbie kamer co najmniej 12.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.2.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Koncesję MSWiA na świadczenie usług w zakresie technicznej ochrony mienia o której mowa w pkt 6.3.1
2. Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.3.2, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zadania zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
3. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 oraz wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a.
2. Dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Formularzu ofertowym. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski,
3. Pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
4. Zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (załącznik nr 6 do SIWZ).
5. Dokument potwierdzający udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w pkt 18.10.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy / Zamawiającego w następujących przypadkach:
2.1 zmiany rozwiązań technicznych przyjętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia wynikających z ujawnionych w trakcie wykonywania Umowy zmian w stosunku do danych przedstawionych przez Zamawiającego,
2.2 zmiany w realizacji Umowy, jaką Wykonawca/Zamawiający uzna za pożądaną w celu polepszenia jakości, sprawności lub bezpieczeństwa, obniżenia kosztów konserwacji lub eksploatacji systemu monitoringu lub w inny sposób korzystną dla Zamawiającego, W przypadku określonym w niniejszym pkt. - jeżeli nastąpi wzrost ponoszonych przez Wykonawcę kosztów możliwy jest wzrost kosztów wynagrodzenia o kwotę równą udokumentowanym kosztom wykonawcy. W przypadku wystąpienia zmian obniżających koszty wykonawcy – wynagrodzenie Wykonawcy może zostać obniżone o oszczędność wynikającą ze zmniejszenia kosztów.
3. Wymienione powyżej zmiany, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert odbędzię się w dniu 12.09.2017r., godz. 10.00 w siedzibie Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności UM Gdyni siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Gdyni, adres: ul. Władysława IV 12/14 (wejście od ul. Wójta Radtkego) III piętro w sekretariacie wydziału.
|