GuidZP400 |
a7d04b21-fd90-41db-b882-5e90ca9067c8
|
Biuletyn |
582201-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kamieniec Ząbkowicki
|
Regon |
89071844900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ząbkowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kamieniec Ząbkowicki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57230
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
074 8162010
|
Zamawiajacy fax |
074 8173361
|
Zamawiajacy email |
gmina@kamzab.pl
|
Adres strony url |
www.kamienieczabkowicki.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.kamienieczabkowicki.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, osobiście, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Ząbkowicka 26, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Centrum Edukacji Kulturalnej w Kamieńcu Ząbkowickim ul. Zamkowa – zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia działalności kulturalnej
|
Numer referencyjny |
4/45-BGP/PN/U-D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zadania:
1. Zakup i dostawa zestawu oświetlenia składającego się z następujących elementów:
- spoty (1 komplet)
- reflektory typu LED Par (1 komplet)
- elementy do sterowania systemem oświetlającym (1 komplet)
- akcesoria (okablowanie, itp.) (1 komplet)
2. Zakup i dostawa zestawu nagłośnienia wraz z systemem sterowania.
Zestaw nagłośnienia z następującymi elementami:
- zestaw mikrofonów bezprzewodowych (1 komplet)
- procesor audio (1 sztuka)
- wzmacniacz audio (1 sztuka)
- system głośnikowy (głośniki frontowe, subwoofer, odsłuch, wzmacniacz) (1 komplet)
- mikser (1 sztuka)
- zestaw mikrofonów (1 komplet)
- akcesoria (okablowanie, itp.) (1 komplet)
System sterowania z następującymi elementami:
- sterownik (1 sztuka)
- elementy wykonawcze (1 komplet)
3. Zakup i dostawa sceny mobilnej o następujących danych:
Konstrukcja: aluminiowa
Typ dachu: profilowany
Wymiary sceny po rozłożeniu : 7,5m x6m x 5,1m
Wymiary jako przyczepa : 8,9m x 2,46m x 3,6m
Sposób podnoszenia dachu: elektryczno – hydrauliczny
Sposób poziomowania podłogi: elektryczno – hydrauliczny
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do: 2500 kg
Powierzchnia sceny : 45m2
Wysokość od podłoża do sceny : 1,0 - 1,3m
Podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna
4. Zakup i dostawa mebli konferencyjnych:
- Mównica z wbudowanym 1 mikrofonem (1 szt.),
- Stół konferencyjny na stelażu metalowym o wymiarach : 180cm x 120cm x 75cm, blat wykonany z płyty 18-20 mm oklejony obrzeżem PCV 2-3 mm, płyta dwustronnie laminowana, (6 szt.)
- Krzesła konferencyjne na stelażu metalowym (150 szt.)
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedłożonego wyciągu z ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikał zakres objęty przedmiotem zamówienia.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Szczegółowe warunki określono w SIWZ rozdział VIII ust.2
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną – na kwotę min. 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał min. 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usług i dostaw stanowiących przedmiot zamówienia na wartość minimum 100.000,00 zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każde oraz przedstawi dowody, że usługi i dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia wykaże, że będzie dysponował co najmniej 2 pracownikami zgodnie z Rozdziałem V niniejszej specyfikacji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 13-14 i 21 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 5 i 6 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej przedkłada: Wykaz usług i dostaw zgodnie z rozdziałem VIII pkt 3.7.2. SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ), Wykaz osób zgodnie z rozdziałem VIII pkt 3.7.3. SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ), Zaparafowany projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
15.1. Warunki zmiany terminu wykonania zamówienia:
15.1.1 z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
15.1.2 z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub skutkujących powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
15.1.3 z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy;
15.1.4 z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;
15.1.5 z powodu zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają;
15.1.6 z powodu braków lub błędów w dokumentacji, polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa lub ujawnionymi okolicznościami faktycznymi;
15.1.7 z powodu zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania innych rozwiązań, niż zakładano w dokumentacji;
15.2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie.
15.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zawartej umowie w części dotyczącej zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, na zasadach określonych w Rozdziale VIII ust.2 SIWZ.
15.4. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawcy, na zasadach określonych w Rozdziale III ust. 13-19 SIWZ.
15.5. Za zgodą stron dopuszcza się możliwość zmiany umowy, jeżeli zmiana wywoła skutki korzystne dla Zamawiającego.
15.6. Zgodnie z art. 145 ust.1 ustawy Pzp, w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
15.7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
15.8. Ustala się, iż nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp następujące zmiany:
15.8.1 danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
15.8.2 danych teleadresowych,
15.8.3 danych rejestrowych,
15.8.4 będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
15.9. Wszelkie zmiany umowy sporządza się w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca zastrzegł to nie później niż w terminie składania oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Jeżeli oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, że informacje te nie mogą być udostępniane. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wyodrębnić i umieścić w końcowej części dokumentacji ofertowej lub w dołączonym do oferty dodatkowym opakowaniu, w obu przypadkach z adnotacją: „informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|