Różne wyroby medyczne

Data publikacji 2017-09-02
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582576-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego oraz środków dezynfekcyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań:
Zadanie nr 1 – Okularki do fototerapii – 200 szt
Zadanie nr 2 – Szyna palcowa – 13000 szt
Zadanie nr 3 – Sterylne szczoteczki do mycia chirurgicznego rąk – 400 szt
Zadanie nr 4 - oprzyrządowanie do pulsoksymetru Nellcor – 6 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 5 – Implanty do chirurgii szczekowo-twarzowej wykonywane dla indywidualnego pacjenta – 34 szt.
Zadanie nr 6 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 9 poz. w zadaniu
Zadanie nr 7 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 2 poz. w zadaniu
Zadanie nr 8 - Oprzyrządowanie do inkubatorów Giraffe - 2 poz. w zadaniu
Zadanie nr 9 – oprzyrządowanie do Infant Flow – nawilżacz
Zadanie nr 10 – pętle do resekcji migdałków – 900 szt
Zadanie nr 11 – zestawy i cewniki do odsysania w systemie zamkniętym – 4 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 12 – zestaw do drenażu opłucnej – 30 kpl
Zadanie nr 13 – Zestaw do plastyki miedniczkowo-moczowodowej – 16 szt.
Zadanie nr 14 – zestawy zewnątrzoponowe i igły do znieczuleń – 7 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 15 – Nożyki hematologiczne – 100 opakowań po 200szt.
Zadanie nr 16 – Zestawy do cewnikowania żył centralnych – 80 kpl.
Zadanie nr 17 – Wzierniki uszne – 1 000 szt.
Zadanie nr 18 – Jednoświatlowe wkłucia centralne, zestawy do nakłuwania tętnic – 14 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 19 – Czujnik do ICP – 6 000 szt.
Zadanie nr 20 – Cewnik typ Browiak i typ Hickman – 7 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 21 – Cewnik do terapii nerko zastępczej – 20 zestawów
Zadanie nr 22 – Paski do pomiaru pH moczu – 4 000szt.
Zadanie nr 23 – Zestawy do pomp insulinowych Paradigm – 200 kpl + zbiornik na insulinę – 150 szt.
Zadanie nr 24 – Osłony na sądę USG 4 op. + prowadnica biopsyjna – 4 op.
Zadanie nr 25 – Zestawy do wkłóć centralnych, cewnikowania żył – razem 110 kpl
Zadanie nr 26 – Żele do USG i EEG – 4 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 27 – worki stomijne – 300 szt.
Zadanie nr – 28 Implanty do korekcji klatki piersiowej – 8 szt.
Zadanie nr 29 – System do szycia łąkotek - 35 zestawów
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33130000-0, 33140000-3; 33141000-1, 33141200-2; 33141220-8; 33141240-4; 33141300-3; 33141310-6; 33141320-9; 33141615-4; 33141640-8, 33157000-5, 33141230-1, 33141400-4, 33141600-6, 33170000-2, 33141642, 33141411, 33157100, 33157200.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f8577a99-0a09-4201-8a32-e05cf6acb1e9
Biuletyn 582576-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
Regon 29558000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18a
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48 89 5393472
Zamawiajacy fax +48 602816545
Zamawiajacy email przetargi@wssd.olsztyn.pl
Adres strony url www.wssd.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wssd.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wssd.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna - papierowa
Nazwa nadana zamowieniu Różne wyroby medyczne
Numer referencyjny SZP-332-36PN-2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego oraz środków dezynfekcyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań: Zadanie nr 1 – Okularki do fototerapii – 200 szt Zadanie nr 2 – Szyna palcowa – 13000 szt Zadanie nr 3 – Sterylne szczoteczki do mycia chirurgicznego rąk – 400 szt Zadanie nr 4 - oprzyrządowanie do pulsoksymetru Nellcor – 6 pozycji w zadaniu Zadanie nr 5 – Implanty do chirurgii szczekowo-twarzowej wykonywane dla indywidualnego pacjenta – 34 szt. Zadanie nr 6 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 9 poz. w zadaniu Zadanie nr 7 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 2 poz. w zadaniu Zadanie nr 8 - Oprzyrządowanie do inkubatorów Giraffe - 2 poz. w zadaniu Zadanie nr 9 – oprzyrządowanie do Infant Flow – nawilżacz Zadanie nr 10 – pętle do resekcji migdałków – 900 szt Zadanie nr 11 – zestawy i cewniki do odsysania w systemie zamkniętym – 4 pozycje w zadaniu Zadanie nr 12 – zestaw do drenażu opłucnej – 30 kpl Zadanie nr 13 – Zestaw do plastyki miedniczkowo-moczowodowej – 16 szt. Zadanie nr 14 – zestawy zewnątrzoponowe i igły do znieczuleń – 7 pozycji w zadaniu Zadanie nr 15 – Nożyki hematologiczne – 100 opakowań po 200szt. Zadanie nr 16 – Zestawy do cewnikowania żył centralnych – 80 kpl. Zadanie nr 17 – Wzierniki uszne – 1 000 szt. Zadanie nr 18 – Jednoświatlowe wkłucia centralne, zestawy do nakłuwania tętnic – 14 pozycji w zadaniu Zadanie nr 19 – Czujnik do ICP – 6 000 szt. Zadanie nr 20 – Cewnik typ Browiak i typ Hickman – 7 pozycji w zadaniu Zadanie nr 21 – Cewnik do terapii nerko zastępczej – 20 zestawów Zadanie nr 22 – Paski do pomiaru pH moczu – 4 000szt. Zadanie nr 23 – Zestawy do pomp insulinowych Paradigm – 200 kpl + zbiornik na insulinę – 150 szt. Zadanie nr 24 – Osłony na sądę USG 4 op. + prowadnica biopsyjna – 4 op. Zadanie nr 25 – Zestawy do wkłóć centralnych, cewnikowania żył – razem 110 kpl Zadanie nr 26 – Żele do USG i EEG – 4 pozycje w zadaniu Zadanie nr 27 – worki stomijne – 300 szt. Zadanie nr – 28 Implanty do korekcji klatki piersiowej – 8 szt. Zadanie nr 29 – System do szycia łąkotek - 35 zestawów Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33130000-0, 33140000-3; 33141000-1, 33141200-2; 33141220-8; 33141240-4; 33141300-3; 33141310-6; 33141320-9; 33141615-4; 33141640-8, 33157000-5, 33141230-1, 33141400-4, 33141600-6, 33170000-2, 33141642, 33141411, 33157100, 33157200.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow . Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załączniki nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej. 3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 3.1 wobec produktów i klasy, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE nie dotyczy zadania nr 26 i 22 - Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. 3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie: a) Dotyczy zadania nr od 1 do 28 zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania- w uzasadnionych przypadkach, na etapie oceny ofert, prospektów, folderów reklamowych, ulotek, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne itp. opisy nt. oferowanego przedmiotu zamówienia, sposobu użycia, zastosowania itp. Opisy w ww dokumentach mają być w j. polskim b) Dotyczy zadania nr 6 poz. 9; 12, 16, 18, 20, 21, 25 – oświadczenie wykonawcy lub materiałów od producenta potwierdzających zalecany czas stosowania produktu (zgodnie z wymaganiami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ) c) Dotyczy zadania nr 7 poz. 1 i 2 – próbek oferowanego przedmiotu zamówienia W celu przyspieszenia procedury oceny ofert Zamawiający prosi Wykonawców o złożenie - w miarę możliwości, razem z ofertą ww. wymaganych oświadczeń i dokumentów podmiotowych i przedmiotowych razem z ofertą w terminie składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione B. ponadto oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów. 3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy . 4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4. 5. Próbki oferowanego asortymentu - (Próbki i dokumenty, które podlegają ocenie parametrów produktu nie podlegają uzupełnieniu)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości, 1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu 1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2.Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia. 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria: Część nr 1 - Zadanie nr 1, 2, 3, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 20, 21, 26, 27 Nazwa kryterium Waga Ocena techniczno-użytkowa 40 Cena 60 część nr 3. Zadanie nr 10 Nazwa kryterium Waga: Ocena techniczno-użytkowa 70 Cena 30 Część nr 4.Zadanie nr 16, 25 Nazwa kryterium Waga: Ocena techniczno-użytkowa 60 Cena 40 Część nr 2. Zadanie nr 4, 5, 6, 7, 19, 22, 23, 24 Nazwa kryterium Waga: Cena 100 Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej tj. nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu. Zamówienie obejmuje łącznie cztery części, w których zawiera sie łącznie 28 zadań.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)