GuidZP400 |
f8577a99-0a09-4201-8a32-e05cf6acb1e9
|
Biuletyn |
582576-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. dr Stanisława Popowskiego w Olsztynie
|
Regon |
29558000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-561
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 89 5393472
|
Zamawiajacy fax |
+48 602816545
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wssd.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wssd.olsztyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna - papierowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Różne wyroby medyczne
|
Numer referencyjny |
SZP-332-36PN-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego różnych wyrobów medycznych i niemedycznych jednorazowego oraz środków dezynfekcyjnych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ według nw. zadań:
Zadanie nr 1 – Okularki do fototerapii – 200 szt
Zadanie nr 2 – Szyna palcowa – 13000 szt
Zadanie nr 3 – Sterylne szczoteczki do mycia chirurgicznego rąk – 400 szt
Zadanie nr 4 - oprzyrządowanie do pulsoksymetru Nellcor – 6 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 5 – Implanty do chirurgii szczekowo-twarzowej wykonywane dla indywidualnego pacjenta – 34 szt.
Zadanie nr 6 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 9 poz. w zadaniu
Zadanie nr 7 – oprzyrządowanie do Infant Flow – 2 poz. w zadaniu
Zadanie nr 8 - Oprzyrządowanie do inkubatorów Giraffe - 2 poz. w zadaniu
Zadanie nr 9 – oprzyrządowanie do Infant Flow – nawilżacz
Zadanie nr 10 – pętle do resekcji migdałków – 900 szt
Zadanie nr 11 – zestawy i cewniki do odsysania w systemie zamkniętym – 4 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 12 – zestaw do drenażu opłucnej – 30 kpl
Zadanie nr 13 – Zestaw do plastyki miedniczkowo-moczowodowej – 16 szt.
Zadanie nr 14 – zestawy zewnątrzoponowe i igły do znieczuleń – 7 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 15 – Nożyki hematologiczne – 100 opakowań po 200szt.
Zadanie nr 16 – Zestawy do cewnikowania żył centralnych – 80 kpl.
Zadanie nr 17 – Wzierniki uszne – 1 000 szt.
Zadanie nr 18 – Jednoświatlowe wkłucia centralne, zestawy do nakłuwania tętnic – 14 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 19 – Czujnik do ICP – 6 000 szt.
Zadanie nr 20 – Cewnik typ Browiak i typ Hickman – 7 pozycji w zadaniu
Zadanie nr 21 – Cewnik do terapii nerko zastępczej – 20 zestawów
Zadanie nr 22 – Paski do pomiaru pH moczu – 4 000szt.
Zadanie nr 23 – Zestawy do pomp insulinowych Paradigm – 200 kpl + zbiornik na insulinę – 150 szt.
Zadanie nr 24 – Osłony na sądę USG 4 op. + prowadnica biopsyjna – 4 op.
Zadanie nr 25 – Zestawy do wkłóć centralnych, cewnikowania żył – razem 110 kpl
Zadanie nr 26 – Żele do USG i EEG – 4 pozycje w zadaniu
Zadanie nr 27 – worki stomijne – 300 szt.
Zadanie nr – 28 Implanty do korekcji klatki piersiowej – 8 szt.
Zadanie nr 29 – System do szycia łąkotek - 35 zestawów
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień
kod CPV - 33130000-0, 33140000-3; 33141000-1, 33141200-2; 33141220-8; 33141240-4; 33141300-3; 33141310-6; 33141320-9; 33141615-4; 33141640-8, 33157000-5, 33141230-1, 33141400-4, 33141600-6, 33170000-2, 33141642, 33141411, 33157100, 33157200.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełniania warunków:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia, które stanowi załączniki nr 4 do SIWZ.
1.2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej.
3.W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia oraz odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie:
3.1 wobec produktów i klasy, które są zakwalifikowane są jako wyroby medyczne - w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) – Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE nie dotyczy zadania nr 26 i 22
- Dopuszcza się odn. warunku w ppkt 3.1 - załączenie do oferty oświadczenie Wykonawcy, w treści którego potwierdzi że oferowane produkty spełniają ww wymogi, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane w niniejszym postępowaniu i gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie.
3.2 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia wymagane jest złożenie odnośnie:
a) Dotyczy zadania nr od 1 do 28 zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania- w uzasadnionych przypadkach, na etapie oceny ofert, prospektów, folderów reklamowych, ulotek, instrukcji obsługi - ze zdjęciami, lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, specyfikacje techniczne itp. opisy nt. oferowanego przedmiotu zamówienia, sposobu użycia, zastosowania itp. Opisy w ww dokumentach mają być w j. polskim
b) Dotyczy zadania nr 6 poz. 9; 12, 16, 18, 20, 21, 25 – oświadczenie wykonawcy lub materiałów od producenta potwierdzających zalecany czas stosowania produktu (zgodnie z wymaganiami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ)
c) Dotyczy zadania nr 7 poz. 1 i 2 – próbek oferowanego przedmiotu zamówienia
W celu przyspieszenia procedury oceny ofert Zamawiający prosi Wykonawców o złożenie - w miarę możliwości, razem z ofertą ww. wymaganych oświadczeń i dokumentów podmiotowych i przedmiotowych razem z ofertą w terminie składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
B. ponadto oferta powinna zawierać:
1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy,
2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru zawartego w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ z informacjami dot. cen, nr katalogowych i producentów oferowanych produktów.
3. Pełnomocnictwo osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania w imieniu wykonawcy oświadczenia woli – jeśli dotyczy .
4. Oświadczenia Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie o dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 i 4.
5. Próbki oferowanego asortymentu - (Próbki i dokumenty, które podlegają ocenie parametrów produktu nie podlegają uzupełnieniu)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;
1.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
1.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia
1.4 zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e niezależnie od ich wartości,
1.5 zmian razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
1.6 łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2.Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 1.1.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 1.1.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia.
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
b) zmiany danych teleadresowych,;
5. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria:
Część nr 1 - Zadanie nr 1, 2, 3, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 18, 20, 21, 26, 27
Nazwa kryterium Waga
Ocena techniczno-użytkowa 40
Cena 60
część nr 3. Zadanie nr 10
Nazwa kryterium Waga:
Ocena techniczno-użytkowa 70
Cena 30
Część nr 4.Zadanie nr 16, 25
Nazwa kryterium Waga:
Ocena techniczno-użytkowa 60
Cena 40
Część nr 2. Zadanie nr 4, 5, 6, 7, 19, 22, 23, 24
Nazwa kryterium Waga:
Cena 100
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość zadań
W ramach każdego zadania wymagane jest złożenie oferty pełnej tj. nie dopuszcza się składanie ofert na poszczególne pozycje w zadaniu.
Zamówienie obejmuje łącznie cztery części, w których zawiera sie łącznie 28 zadań.
|