GuidZP400 |
ccfed563-244b-4cea-a45a-c3bfd0d3bdb9
|
Biuletyn |
583143-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Bank Gospodarstwa Krajowego
|
Regon |
1731900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-955
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 599 80 48
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 596 59 05
|
Zamawiajacy email |
sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
|
Adres strony url |
www.bgk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bgk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bgk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup upominków reklamowych z logo BGK
|
Numer referencyjny |
DZZK/90/DK/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa upominków reklamowych z logo BGK o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - OPZ.
Przedmiot zamówienia określają:
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik nr 1 do SIWZ,
Istotne postanowienia umowy (IPU) – załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
18923200-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki w wysokości 20% ceny wskazanej w §5 ust. 1 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ), przy czym zaliczka, będzie wynosić 20% ceny ofertowej brutto i będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. Pozostałe 80% ceny ofertowej brutto zostanie udzielone wykonawcy po realizacji całego zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej dwa (2) zamówienia (dostawy) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każde, których przedmiotem było wykonanie i dostawa upominków reklamowych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia postępowania przetargowego.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku, tj.: zamówienia muszą być o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każde oraz muszą polegać na wykonaniu i dostawie upominków reklamowych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia.
Do wykazu należy dołączyć min. jeden (1) dokument potwierdzający, że wymagane zamówienie (dostawa)_ zostało wykonane należycie.
Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany w pkt 1 winien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania (Formularz nr 5 do SIWZ)
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (Formularz nr 6 do SIWZ)
2) Wykaz dostaw (zamówień) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia/dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wzór wykazu w załączeniu (Formularz 9).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca musi dołączyć do oferty po 1 szt. próbki każdego produktu wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ (próbki bez logo BGK).
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki w wysokości 20% ceny wskazanej w §5 ust. 1 IPU (załącznik nr 2 do SIWZ), przy czym zaliczka, będzie wynosić 20% ceny ofertowej brutto i będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 7 dni po podpisaniu umowy. Pozostałe 80% ceny ofertowej brutto zostanie udzielone wykonawcy po realizacji całego zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany Umowy mogą być dokonane na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w Umowie na warunkach określonych w niniejszym paragrafie. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym paragrafie nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a które w istotny sposób uniemożliwiają terminowe wykonanie Umowy, w szczególności w przypadku wystąpienia opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. W takim przypadku termin wykonania Umowy może ulec przedłużeniu o okres wstrzymania prac z tego powodu. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do niezwłocznego, pisemnego poinformowania Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności, które mogą opóźnić wykonanie umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami,
3) zmiany pozostałych postanowień Umowy nie stanowiące treści oferty Wykonawcy.
5. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może także nastąpić w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
1) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminów realizacji Umowy oraz/lub zasad współpracy, w przypadku, gdy będzie to uzasadnione warunkami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
2) W zakresie zmiany (w tym przedłużenia) terminu realizacji Umowy, nawet jeśli opóźnienie będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki:
a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego, najpóźniej na 5 dni roboczych przed upływem terminu wykonania Umowy, o niemożliwości jej wykonania w terminie przewidzianym;
b) Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu zrekompensowanie powstałego opóźnienia, w tym np. przez przedłużenie okresu gwarancji.
6. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust.1e ustawy Pzp.
7. W przypadku zaprzestania produkcji asortymentu objętego przedmiotem umowy, Wykonawca za zgodą Zamawiającego dostarczy równoważny asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych i w takiej samej cenie jednostkowej. Zmiana wielkości opakowania, zmiana nazwy przez producenta, zastąpienie produktem innym z powodu braku produkcji lub innymi wymaganiami podanymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia jest możliwa, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej.
8. Zmiana opisana w ust. 7 niniejszego paragrafu może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego po uprzedniej pisemnej informacji Wykonawcy zawierającej okoliczności i przyczyny konieczności wprowadzenia zamiany i czasu jej trwania oraz po dostarczeniu wszelkich dokumentów wymaganych w SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca musi dołączyć do oferty po 1 szt. próbki każdego produktu wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ (próbki bez logo BGK).
|