GuidZP400 |
0e44e59f-83c6-4194-b9f7-f0d0de8363d5
|
Biuletyn |
583100-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzki Ośrodek Geodezji
|
Regon |
47083053600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Traugutta
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 374 706
|
Zamawiajacy fax |
426 374 777
|
Zamawiajacy email |
t.zajac@log.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.log.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23; VIII pietro; sekretariat pok.808 Oferty można składać w godzinach pracy Ośrodka : poniedziałek, środa, czwartek, piątek :8.00- 16.00; wtorek 9.00-17.00.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania (licencji)
|
Numer referencyjny |
OAZP.2710/61/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego oraz oprogramowania (licencji), w szczególności :
Zadanie częściowe nr 1
Część I.A
Drukarka laserowa A4 monochromatyczna – 2 szt.
Część I.B
Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A3 monochromatyczna – 4 szt.
Część I.C
Drukarka wielofunkcyjna laserowa wolnostojąca A4 kolorowa – 1 szt.
Zadanie częściowe nr 2
Część II.A
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 15-16” szt. 2
Część II.B
Dostawa komputera przenośnego typu laptop 17-18” szt. 1
Zadanie częściowe nr 3
Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS – 20 szt.
Zadanie częściowe nr 4
Dostawa baterii - 4 szt. UPS + kalibracja:
1.APC SUA5000RMI5U
2.APC IBM3000XRH2U + IBM48XRBP2U
3.APC IBM3000XRH2U
4.APC SURT8000XLI
Zadanie częściowe nr 5
Dostawa oprogramowania Enterprise Architect Professional Edition 1 stanowisko
Zadanie częściowe nr 6
Dostawa oprogramowania GML Faktory 2.0 -1 stanowisko
Zadanie częściowe nr 7
Dostawa subskrypcji oprogramowania. Asysta techniczna dla Autodesk: Autocad i Civil
Zadanie częściowe nr 8
Dostawa subskrypcji oprogramowania IT Manager
Zadanie częściowe nr 9
Dostawa upgrade oprogramowania ; Mind Manager
Zadanie częściowe nr 10
Dostawa subskrypcji oprogramowania ; PL/SQL Developer Annual Service Contract
Zadanie częściowe nr 11
Dostawa subskrypcji oprogramowania ; Subskrypcja Automapa PL ,Europa 24 miesiące
2.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. W związku z tym, każde wyspecyfikowane w s.i.w.z. zadanie częściowe traktuje się jako oddzielny przedmiot zamówienia.
3.Przedmiot zamówienia polega na:
1) dostawie sprzętu komputerowego i biurowego, oraz oprogramowania (licencji), w konfiguracji zgodnej i przedstawionej w Opisie przedmiotu zamówienia Specyfikacji technicznej, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej s.i.w.z.;
2) dostarczeniu szczegółowych instrukcji obsługi (dopuszcza się wersję elektroniczną) i konserwacji oferowanych urządzeń,
3) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego.
4.Podane w poszczególnych zadaniach częściowych parametry techniczne urządzeń należy traktować jako minimalne, wymagane parametry oferowanego sprzętu. Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu o parametrach lepszych niż żądane.
5.Sprzęt komputerowy i biurowy powinien spełniać wymagania Komisji Europejskiej dotyczące warunków bezpieczeństwa i ochrony środowiska oraz procedur utylizacji.
6.Przez dostawę należy również rozumieć transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek oraz wniesienie towaru będącego przedmiotem dostawy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, które to czynności Wykonawca realizuje na własny koszt i ryzyko. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, w tym przypadkową utratę lub uszkodzenie towaru do czasu jego wydania Zamawiającemu.
7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie: nazwy producenta, modelu (typu urządzenia), oprogramowania (licencji) oraz wymaganych parametrów technicznych oferowanych urządzeń/oprogramowania co najmniej równych z określonymi parametrami wymaganymi w Załączniku nr 1 - Specyfikacji technicznej.
Z formularzy 4.1.-4.11. musi jednoznacznie wynikać jaki produkt Wykonawca oferuje, czy jest to produkt dokładnie spełniający wymagania określone w Specyfikacji technicznej zamówienia. Oferowane parametry Wykonawca przedstawia w przeznaczonych do tego polach Opisu oferowanego sprzętu w załącznikach nr 4.1 do 4.11. do niniejszej s.i.w.z.
8.Wykonawca przedstawi charakterystyki techniczne (karty katalogowe) dla oferowanego sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania (licencji) wymienionego w Załączniku nr 1 (dopuszcza się wersje elektroniczne na CD).
9.W celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada warunkom określonym w s.i.w.z. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Formularz Nr 9 – oświadczenie dot. spełnienia przez oferowane urządzenia/sprzęt wszystkich wymaganych parametrów określonych w Specyfikacji technicznej dla poszczególnych zadań częściowych. W załącznikach formularzy nr 4.1.- 4.11. należy podać dane umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego urządzenia/sprzętu/oprogramowania (licencji) np.: nazwa, wersja, producenta, model, typ, numer katalogowy.
10. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: wypełniony i podpisany Formularz Opis oferowanego sprzętu (w danym zadaniu częściowym) wg załączników nr 4.1. do 4.11. do s.i.w.z. (§ 13. 1. Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia;) - próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania (licencji), określonych w Opisie oferowanego sprzętu (załączniki nr 4.1. do 4.11. do s.i.w.z.) z wymogami Specyfikacji technicznej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające (w zadaniu częściowym nr 1, nr 3 i nr 4 s.i.w.z.), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
1)Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany sprzęt, komputerowy, biurowy oraz oprogramowanie (licencja) spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Specyfikacji Technicznej danego zadania częściowego;
2) Wykonawca musi wykazać, że posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD; Autodesk Civil 3D. w zadaniu częściowym nr 7.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
a) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 1 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego i biurowego o wartości: 20 000,00PLN brutto każda;
b) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 2, nr 3 i nr 9 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego i biurowego o wartości:
4 000,00PLN brutto każda;
c) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 5 i 6 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 400,00PLN brutto każda;
d) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 7 polegających na świadczeniu usług serwisowych dla oprogramowań informatycznych Autodesk o wartości: 10000,00PLN brutto każda;
e) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 8 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 2000,00PLN brutto każda;
f) co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 4, 10 i 11 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 500,00PLN brutto każda;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny
być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d)dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykazu dostaw/usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 1 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego i biurowego o wartości: 20 000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 2, nr 3 i nr 9 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą sprzętu komputerowego i biurowego o wartości: 4 000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 5 i 6 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 400,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 7 polegających na świadczeniu usług serwisowych dla oprogramowań informatycznych Autodesk o wartości: 10000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 8 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 2000,00PLN brutto każda; co najmniej dwa zamówienia w zadaniu częściowym nr 4, 10 i 11 odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. dostawą oprogramowania o wartości: 500,00PLN brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do s.i.w.z.;
Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada akredytację firmy AUTODESK na sprzedaż i obsługę oprogramowania; AutoCAD AutoCAD Civil 3D i jest uprawnionym/upoważnionym do świadczenia lub sprzedaży usługi asysty technicznej w zadaniu częściowym nr 7;
c) oświadczenie, że oferowany sprzęt, komputerowy, biurowy oraz oprogramowanie (licencja) spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Specyfikacji Technicznej danego zadania częściowego
d) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony formularz ofertowy (dla danego zadania częściowego) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierające w szczególności: wskazanie poprzez opisanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, netto podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji jakości i rękojmi, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzorów umów bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. Zaakceptowany wzór umowy.
b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 i 6 do s.i.w.z.,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,
e) sporządzonego przez Wykonawcę „Opisu oferowanego sprzętu i oprogramowania” – wg wzorów określonych w Załącznikach nr 4.1 do 4.11. do s.i.w.z. - próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie złożenie wraz z ofertą kart katalogowych producenta lub innego dokumentu. Zamawiający dopuszcza załączenie wydruku ze strony internetowej producenta lub wersje elektroniczne na CD potwierdzające zgodność oferowanych przez Wykonawcę parametrów sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania (licencji), określonych w Opisie oferowanego sprzętu i oprogramowania (załączniki nr 4.1. do 4.11. do s.i.w.z.) z wymogami Specyfikacji technicznej,
f) Wykonawca złoży oświadczenie, że oferowany sprzęt, komputerowy, biurowy oraz oprogramowanie (licencja) spełnia wszystkie wymagania w zakresie parametrów określonych w Specyfikacji Technicznej danego zadania częściowego wg załącznika nr 9 do niniejszej s.i.w.z.
g) kserokopię dowodu wniesienia wadium dla zadania częściowego nr 1 nr, 2 i nr 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda składana oferta w zadaniu częściowym nr 1, nr 2 i nr 3 musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium - zadanie częściowe nr 1 w wysokości 1200zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych); zadanie częściowe nr 2 w wysokości 280zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych), zadanie częściowe nr 3 w wysokości 230zl (słownie: dwieście trzydzieści złotych).
2. Wadium może też być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z póżn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze:65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem „wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę sprzętu komputerowego dla ŁOG – część ….. nr sprawy OAZP.2710/61/2017. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
4.1. nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;
4.2. dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia);
4.3. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;
4.4. kwotę gwarancji;
4.5. termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą);
4.6. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp.
Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana w zadaniu częściowym nr 1, nr 2 i nr 3 zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy:
a. jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia, lub
b. dotyczących terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) niedostępnością na rynku Urządzeń wskazanych w ofercie lub Specyfikacji technicznej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Urządzeń,
2) pojawieniem się na rynku Urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości,
3) koniecznością zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technolo-gicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy;
c. wystąpią okoliczności nie przewidziane w chwili zawarcia Umowy, a skutkujące koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu zleconego Przedmiotu Umowy zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji.
2. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy.
3. Zmiana Miejsca użytkowania Urządzeń nie stanowi zmiany umowy. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o takiej zmianie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|