Dostawa przełączników sieciowych na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji krakowskiej

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583688-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych.
Wymagany okres gwarancji w ramach każdej części postępowania wynosi 3 lata.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:
Część 1 obejmująca następujące przełączniki sieciowe-
Przełącznik sieciowy typ 2 (zarządzalny desktop L2) w ilości sztuk: 67
Przełącznik sieciowy typ 3 (zarządzalny rack L2) w ilości sztuk: 14
Przełącznik sieciowy typ 4 (zarządzalny rack L2) w ilości sztuk: 14
Część 2 obejmująca następujące przełączniki sieciowe -
Przełącznik sieciowy typ 7.1 (modularny rack L3-1/10 Gigabit Ethernet) w ilości sztuk: 2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną
w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2.1.i 2.2. do SIWZ.
Wykaz jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji,
w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6890603-e989-4a07-8f51-45e5b980b79b
Biuletyn 583688-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
Regon 12249293900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Farmaceutów
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31463
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 728 585 179
Zamawiajacy fax 124 175 665
Zamawiajacy email biuro@czdsigb.gov.pl
Adres strony url www.czdsigb.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Sąd Apelacyjny w Krakowie reprezentowany przez Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie.
Informacje dodatkowe zamawiajacy Sąd Apelacyjny w Krakowie działa w imieniu własnym i na swoją rzecz oraz na rzecz sądów powszechnych (zwanych dalej jednostkami sądownictwa) znajdujących się w obszarze apelacji krakowskiej na podstawie upoważnienia Ministra Sprawiedliwości dokonanego Zarządzeniem z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym oraz wskazania zamawiającego (Dz. Urz. MS. Poz. 122).
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.czdsigb.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.czdsigb.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31- 463 Kraków, ul. Farmaceutów 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przełączników sieciowych na rzecz sądów powszechnych obszaru apelacji krakowskiej
Numer referencyjny ZP-11/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych na rzecz sądów powszechnych z obszaru apelacji krakowskiej wraz z zapewnieniem usług gwarancyjnych. Wymagany okres gwarancji w ramach każdej części postępowania wynosi 3 lata. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: Część 1 obejmująca następujące przełączniki sieciowe- Przełącznik sieciowy typ 2 (zarządzalny desktop L2) w ilości sztuk: 67 Przełącznik sieciowy typ 3 (zarządzalny rack L2) w ilości sztuk: 14 Przełącznik sieciowy typ 4 (zarządzalny rack L2) w ilości sztuk: 14 Część 2 obejmująca następujące przełączniki sieciowe - Przełącznik sieciowy typ 7.1 (modularny rack L3-1/10 Gigabit Ethernet) w ilości sztuk: 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację techniczną w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2.1.i 2.2. do SIWZ. Wykaz jednostek sądownictwa, na rzecz których prowadzone jest postępowanie stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Ilości urządzeń dostarczanych w ramach zamówienia do poszczególnych lokalizacji, w rozbiciu na poszczególne części wraz z adresami dostaw wskazano w Wykazie lokalizacji dostaw stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-21T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostawy w ramach każdej części zamówienia zostaną zrealizowane w terminie maksymalnym do dnia 21 grudnia 2017 r. Termin dostawy urządzeń stanowi kryterium oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1.3. Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania odpowiedniej sytuacji finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości minimum: a) Część 1 – 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100) b) Część 2 – 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) W przypadku składania oferty na obie części zamówienia, Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości równej sumie kwot wskazanych dla obu części. Zamawiający dopuszcza sumowanie środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku dotyczącego sytuacji finansowej Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący sytuacji finansowej określony dla danej części zamówienia (w przypadku składania oferty na obie części zamówienia co najmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać się dysponowaniem środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości równej sumie kwot wskazanych dla obu części).
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie: Dot. części 1 wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu sieciowego* o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100) brutto; Dot. części 2 wykonał co najmniej jedno zamówienie na dostawę sprzętu sieciowego* o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto. Przez sprzęt sieciowy Zamawiający rozumie przełączniki lub serwery lub macierze dyskowe lub firewalle lub access-pointy lub routery. W przypadku składania oferty na obie części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie się przez Wykonawcę spełnieniem warunku o wyższej wartości, tj. dla części 1 zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z członków konsorcjum musi samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności zawodowej określony dla danej części zamówienia (w przypadku składania oferty na obie części zamówienia co najmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać się spełnianiem warunku o wyższej wartości, tj. dla części 1 zamówienia).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski według średnich kursów walut NBP opublikowanych w dniu, w którym wydano dokument. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, w którym wydano dokument, Zamawiający dokona przeliczenia według kursu ostatnio ogłoszonego przed dniem, w którym wydano dokument.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 4.1.2. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 4.1.3. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3.1.do SIWZ); 4.1.4. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3.1.do SIWZ); 4.1.5. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)- wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3.1.do SIWZ. 4.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1. powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wskazany w pkt 4.3.1. powyżej stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 4.2.1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz wraz z dowodami, muszą zawierać informacje potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy. Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert potwierdzająca spełnianie warunku w zakresie sytuacji finansowej Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt VII.1.3. SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty dla poszczególnych typów urządzeń w ramach wskazanych części zamówienia: Część 1: Przełącznik sieciowy typ 2 (zarządzalny desktop L2) 1) Deklaracja zgodności CE lub równoważna dla oferowanego urządzenia; 2) Dokument (karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich parametrów określonych w Załącznika nr 2.1.- Opisie przedmiotu zamówienia. Przełącznik sieciowy typ 3 (zarządzalny rack L2) 1) Deklaracja zgodności CE lub równoważna dla oferowanego urządzenia; 3) Dokument (karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich parametrów określonych w Załącznika nr 2.1.- Opisie przedmiotu zamówienia. Przełącznik sieciowy typ 4 (zarządzalny rack L2) 1) Deklaracja zgodności CE lub równoważna dla oferowanego urządzenia; 4) Dokument (karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich parametrów określonych w Załącznika nr 2.1.- Opisie przedmiotu zamówienia. Część 2: Przełącznik sieciowy typ 7.1 (modularny rack L3-1/10 Gigabit Ethernet) 1) Deklaracja zgodności CE lub równoważna dla oferowanego urządzenia; 5) Dokument (karta katalogowa urządzenia lub oświadczenie producenta lub oświadczenie autoryzowanego przedstawiciela producenta), potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich parametrów określonych w Załącznika nr 2.2.- Opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA: Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku obcym, dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz Ofertowy, Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2. – Opis przedmiotu zamówienia, Potwierdzenie wniesienia wadium, zgodnie z pkt. V.3. lub V.5. SIWZ, Stosowne pełnomocnictwo (o ile dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium odpowiednio w wysokości: 1) Część 1 – 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), 2) Część 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), W przypadku składania oferty na obie części zamówienia kwoty wadium podlegają zsumowaniu. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z dyspozycją art. 46 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika Zamawiającego (tj. Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucji Gospodarki Budżetowej): Bank Gospodarstwa Krajowego 73 1130 1150 0012 1269 4320 0004 z dopiskiem: „Wadium – postępowanie nr ZP-11/2017 część ….” W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek pełnomocnika Zamawiającego (wpływ środków na rachunek pełnomocnika Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust 6 pkt 2-5 ustawy Pzp złożyć należy w oryginale w siedzibie Zamawiającego, ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, pokój nr 14 do upływu terminu składania ofert. 6. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności poprzez zawarcie aneksu do Umowy, z wyjątkiem zmiany informacji o osobach wskazywanych przez Strony jako osoby do kontaktu, zgodnie z postanowieniami §10 ust. 2- 4 Umowy, które mogą być zmieniane poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany miejsca dostawy lub odbiorcy dostawy, wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy, pod warunkiem zaistnienia zmian organizacyjnych w sposobie funkcjonowania jednostek sądownictwa, strukturze organizacji lub zasadach prawnych regulujących funkcjonowanie danej jednostki sądownictwa, powodujących w szczególności konieczność utworzenia lokalizacji dostaw niewymienionej w Załączniku nr 3 do Umowy, połączenia lub zniesienia miejsca dostawy wymienionej w Załączniku nr 3 do Umowy, o których Wykonawca został poinformowany nie później niż na dwa tygodnie przed terminem dostaw, o którym mowa w postanowieniu § 3 ust. 1 Umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany ilości sprzętu, dostarczanego do poszczególnych miejsc dostawy, wskazanych w Załączniku nr 3 do Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy, pod warunkiem zmiany zapotrzebowań poszczególnych jednostek na dostawy sprzętu, na skutek zaistnienia zmian organizacyjnych w sposobie funkcjonowania jednostek sądownictwa, strukturze organizacji lub zasadach prawnych regulujących funkcjonowanie danej jednostki sądownictwa, o których Wykonawca został poinformowany nie później niż na dwa tygodnie przed terminem dostaw, o którym mowa w postanowieniu § 3 ust. 1 Umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany rodzaju sprzętu, dostarczanego na podstawie Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy, pod warunkiem że dostarczenie sprzętu wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy nie jest możliwe w terminie lub zakresie wynikającym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty oraz pod warunkiem, że: a) Zmiana obejmować będzie dostawę urządzenia o właściwościach identycznych lub lepszych od właściwości sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, b) Wykonawca przedstawił Zamawiającemu dokument wystawiony przez niezależny od Wykonawcy podmiot lub producenta Sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, potwierdzający, że urządzenie oferowane przez Wykonawcę zamiast sprzętu posiada parametry nie gorsze niż parametry sprzętu oraz że Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn niemożliwości świadczenia sprzętu wraz z opisem tych przyczyn, c) Wykonawca przedstawił dla urządzenia oferowanego przez Wykonawcę zamiast Sprzętu dokumenty, o których mowa w pkt IX.5 SIWZ, aktualne na dzień dokonania zmiany Umowy, a łączna ilość punktów przyznawanych w kryteriach oceny ofert opisanych w pkt XII SIWZ, na podstawie tych dokumentów, dla takiego urządzenia będzie nie mniejsza niż ilość punktów przyznanych Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego, w wyniku którego została zawarta Umowa. 5. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem, dostarczanych na podstawie Umowy, bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, bez zmiany całkowitej ilości sprzętu dostarczanego przez Wykonawcę na podstawie Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy, pod warunkiem że dostarczenie sprzętu z częściami składowymi wynikającymi z Załącznika nr 1 lub 2 do Umowy nie jest możliwe w terminie lub zakresie wynikającym z Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze, niezależnych od Wykonawcy, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty oraz pod warunkiem, że: a) Zmiana obejmować będzie dostawę urządzenia o właściwościach identycznych lub lepszych od właściwości sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, b) Wykonawca przedstawił Zamawiającemu dokument wystawiony przez niezależny od Wykonawcy podmiot lub producenta Sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, potwierdzający, że części składowe lub akcesoria oferowane przez Wykonawcę zamiast części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem posiadają parametry nie gorsze niż parametry sprzętu oraz że Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn niemożliwości świadczenia sprzętu wraz z opisem tych przyczyn c) Wykonawca przedstawił dla urządzenia oferowanego przez Wykonawcę zamiast Sprzętu, w tym części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem dokumenty, o których mowa w pkt IX.5 SIWZ, aktualne na dzień dokonania zmiany Umowy, a łączna ilość punktów przyznawanych w kryteriach oceny ofert opisanych w pkt XII SIWZ, na podstawie tych dokumentów, dla takiego urządzenia w tym części składowych sprzętu lub akcesoriów dostarczanych wraz ze sprzętem, będzie nie mniejsza niż ilość punktów przyznanych Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego, w wyniku którego została zawarta Umowa. 6. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany terminu realizacji dostaw w ramach Umowy, o którym mowa w § 3 bez zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy oraz bez zmian cen jednostkowych o których mowa w § 5 ust. 2 Umowy, w przypadku zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w postaci działania siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności i podjęcia wszelkich działań w normalnym zakresie, nie można było przewidzieć oraz im zapobiec, bądź się im przeciwstawić w sposób skuteczny pod warunkiem iż: a) działanie siły wyższej oraz czas jej trwania zostanie przez Wykonawcę uprawdopodobnione za pomocą odpowiednich oświadczeń i dokumentów, b) zmiana terminu polegać będzie na jego wydłużeniu lub skróceniu o okres działania siły wyższej uniemożliwiającej prawidłowe wykonywanie Umowy, c) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wystąpieniu okoliczności siły wyższej niezwłocznie, a w takim przypadku Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy powstałe na skutek siły wyższej. 7. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany polegającej na zmianie poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw wykonywanych na podstawie Umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 8. Zamawiający przewiduje możliwość jednokrotnej lub wielokrotnej zmiany w zakresie zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub innych przepisów prawa dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, mających bezpośrednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw wykonywanych na podstawie Umowy, a Wykonawca przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty uprawdopodobniające wpływ zmiany przepisów prawa na poziom wynagrodzenia dla pracowników wykonujących prace związane z realizacją Umowy wraz ze szczegółową kalkulacją zmiany kosztów w tym zakresie oraz pod warunkiem, że zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa. 9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanych w § 11 ust. 1 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 11 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy oraz nie spowoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw w ramach Umowy. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu §11 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy oraz pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany poziomu maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy oraz zmian cen jednostkowych, o których mowa w § 4 ust. 2 Umowy oraz nie spowoduje zmiany maksymalnego zakresu ilościowego dostaw w ramach Umowy, a Wykonawca wykaże, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, poprzez przekazanie stosownych dokumentów, o których mowa w pkt VIII SIWZ, w zakresie co najmniej dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany, a także dostarczy prawidłowe dokumenty, o których mowa powyżej do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 10 dni roboczych przed terminem zmiany Podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)