GuidZP400 |
d4558917-6036-4d6c-9683-91e51b30a3a9
|
Biuletyn |
582819-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
|
Regon |
000288969
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
63A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48223179790
|
Zamawiajacy fax |
+48223179797
|
Zamawiajacy email |
dzp@spdsk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.spdsk.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.spdsk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spdsk.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spdsk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 63A, 02-091 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, Piętro 5, Pokój 122.5.D.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA RĘKAWICZEK MEDYCZNYCH DLA SPDSK W WARSZAWIE
|
Numer referencyjny |
REJZAMPUB/31/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek medycznych dla SPDSK w Warszawie z podziałem na 5 pakietów.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
- 33141420-0 – Rękawice chirurgiczne - Pakiety Nr: 1, 3, 4, 5;
- 18424300-0 – Rękawice jednorazowe – Pakiety Nr: 1, 2, 3, 4, 5;
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – Zał. nr 1 do SIWZ, Istotne postanowienia umowy – Zał. nr 2 do SIWZ i Formularz cenowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówienie/zamówienia polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju (tj. rękawiczek medycznych), do łącznej wartości brutto nie niższej niż wskazana poniżej – dla danego pakietu tj.:
pakiet 1: 47 700,00 zł
pakiet 2: 133 872,00 zł
pakiet 3: 326,00 zł
pakiet 4: 316,00 zł
pakiet 5: 4 740,00 zł
SUMA 187 024,00 zł
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Zamawiający wymaga załączenia dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ „Wykaz dostaw”).
W przypadku oferowania większej ilości pakietów niż 1, należy zsumować odpowiednio wartości przypadające dla oferowanych pakietów.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W zakresie warunku określonego w pkt. III.1.3) - Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji takich jak:
Wykazu wykonanych głównych dostaw, potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.3. SIWZ, wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie – wg Załącznika Nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa w pkt 16.A.1) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zgodnie z treścią w pkt. III.1.3) ogłoszenia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni (aktualnych na dzień złożenia) oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
dokumentów lub oświadczeń potwierdzających, spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, to jest:
1) Katalogów lub folderów lub ulotek (w języku polskim) dla oferowanych produktów potwierdzających spełnianie wymagań bezwzględnych, określonych w Formularzu cenowym. Zapis dotyczy wszystkich pozycji Pakietu nr 1 – 5.
2) Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającą zgodność z normą EN 455- 1,2,3 lub równoważną. Zapis dotyczy wszystkich pozycji w zakresie Pakietu nr 1, 2, 3, 5 Formularza cenowego.
3) Potwierdzenia zgodności z normą EN 455 – 1, 2, 3 lub równoważną przez dołączenie deklaracji zgodności z normą wystawioną przez producenta rękawic. Zapis dotyczy wszystkich pozycji w zakresie Pakietu nr 1, 2, 3, 5 Formularza cenowego.
4) Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającego zgodność z normą EN 374 lub równoważną – zapis dotyczy Pakietu nr 5.
5) Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającego zgodność z normą EN 374- 2,3, lub równoważną – zapis dotyczy Pakietu nr 2, 3.
6) Potwierdzenia zgodności z normą EN 374 lub równoważną przez dołączenie deklaracji zgodności z normą wystawioną przez producenta rękawic dla Pakietu nr 5.
7) Potwierdzenia zgodności z normą EN 374 lub równoważną przez dołączenie deklaracji zgodności z normą wystawioną przez producenta rękawic dla Pakietu nr 2, 3.
8) Raportu z badania na przenikalność cytostatyków metodą ACPP zgodnie z normą ASTM D6978-05 lub równoważną – dotyczy pakietu nr 3.
Ważne: Zamawiający zaleca, aby Wykonawca opisał ww. dokumenty w sposób umożliwiający szybką identyfikację, którego pakietu i pozycji dotyczy (np. pakiet nr… poz. nr. …).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Zał. nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z treścią SIWZ
|