Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Lublinie

Data publikacji 2012-12-06
Data zakończenia 2012-12-14 11:00:00
Instytucja Prokuratura Apelacyjna w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 495466 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006, 302321108, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, monitorów, drukarek, laptopów i oprogramowania dla potrzeb Prokuratury Apelacyjnej w Lublinie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prokuratura Apelacyjna w Lublinie
Ulica ul. Okopowa 2A
Nr domu 2A
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-950
Województwo lubelskie
Tel 081 5288181
Fax 081 5323219
Internet http://www.pa.lublin.pl/
Regon 43032766200000
E-mail zp@pa.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 5
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy rozumiane jako dwa zamówienia o wartości minimum brutto 50 000,00 zł każda i potwierdzi należyte wykonanie tej dostawy odpowiednimi dokumentami
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Lp. Oznaczenie okoliczności Zakres zmian w umowie 1. W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy (nie dotyczy zmiany stawki VAT) A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia może nastąpić maksymalnie o 5 % umownego wynagrodzenia netto Wykonawcy* 2 W przypadku konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub niezależnych od stron umowy Zmiana terminu wykonania umowy 3. W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia,uniemożliwiające realizację umowy na zasadach w niej określonych Zmiana terminu wykonania umowy 4. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, co w szczególności oznacza obniżenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy albo wykonania przedmiotu umowy, zamiana urządzenia, części składowych z których ma być wykonany przedmiot umowy na części składowe o wyższych parametrach technicznych, standardzie A. Zmiana przedmiotu umowy B. Zmiana terminu wykonania umowy C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia może nastąpić maksymalnie o 5 % umownego wynagrodzenia netto Wykonawcy* 6. W przypadku możliwości częściowego odbioru przedmiotu umowy Zmiana terminu rozpoczęcia biegu rękojmi i gwarancji bez zmiany kwot zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - względem dostaw stanowiących przedmiot częściowego odbioru
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.pa.lublin.pl/
Adres uzyskania siwz Prokuratura Apelacyjna w Lublinie ul. Głowackiego 13 20-950 Lublin pokój 37 - III piętro
Data składania wniosków 14/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Prokuratura Apelacyjna w Lublinie ul. Głowackiego 13 20-950 Lublin pokój 37 - III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)