Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Wojewódzki
|
Ulica |
al. Armii Krajowej 101
|
Nr domu |
101
|
Miejscowość |
Bielsko-Biała
|
Kod Pocztowy |
43-316
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
033 8100143
|
Fax |
033 8102101
|
Internet |
www.hospital.com.pl
|
Regon |
07062159000000
|
E-mail |
przetargi@hospital.com.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
9
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób:
W zakresie wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia, jeżeli w załączonym wykazie dostaw, wykaże wykonanie lub wykonywanie, co najmniej jednej dostawy środków czystości, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 6 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1) Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru, w szczególności parametrów określonych w Załączniku Nr 1 dla Części 4, 5, 6 i 7.
2) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany towar jest dopuszczony do użytkowania oraz spełnia obowiązujące normy.
3) Aktualne atesty PZH dla towaru oferowanego w Części 5.
4) Aktualne karty charakterystyki dla towaru oferowanego w Części 4 i 5.
5) Wypełniony Załącznik Nr 1 zawierający:
a) obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia przez okres jednego miesiąca (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale X zatytułowanym Opis sposobu obliczania ceny oferty,
b) określenie producenta oferowanego towaru,
c) oświadczenie o okresie gwarancji określonym w miesiącach, licząc od daty dostawy, dla każdej oferowanej Części, zawarte w Załączniku Nr 2 zatytułowanym Formularz ofertowy dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych, z zastrzeżeniem, że minimalny termin ważności towaru musi wynosić 6 miesięcy, licząc od daty dostawy,
d) oświadczenie o terminie płatności określonym w dniach dla każdej oferowanej Części, zawarte w Załączniku Nr 2 zatytułowanym Formularz ofertowy dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych, z zastrzeżeniem, że minimalny termin płatności musi wynosić 30 dni od daty wystawienia faktury.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 3).
2. Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, (jeżeli dotyczy).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
1) przeniesienia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie w przypadku następstwa prawnego, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 - zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę,
4) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego, jeżeli nastąpi wzrost stawek opłat celnych lub podatkowych lub wzrost cen producenta powodujący wzrost kosztów nabycia towaru przez wykonawcę o więcej niż 3% - Wykonawca wnioskując o zmianę cen jednostkowych towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1, zobowiązany jest do pisemnego wskazania źródła i wysokości żądanej zmiany wraz ze szczegółowym określeniem pozycji, których wnioskowana zmiana ma dotyczyć, a ponadto do przedłożenia szczegółowego obliczenia nowych cen, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3.
5) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
6) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
7) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
8) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do dostarczania towarów po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
10
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.hospital.com.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego, pok. 313.
W formie drukowanej -gotówka w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, Cena 10 PLN. W formie elektronicznej - nieodpłatnie na stronie www.hospital.com.pl.
|
Data składania wniosków |
17/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, 43-316 Bielsko-Biała, Al. Armii Krajowej 101, pok. 302
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|