Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych

Data publikacji 2012-12-07
Data zakończenia 2012-12-17 09:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Preparaty piorące,
  • Rękawice robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259181 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398312008, 392240008, 181410009, 397134313
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków czystości i artykułów przemysłowych w wielkości i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Opis

Dostawa środków czystości, środków podstawowej higieny oraz artykułów przemysłowych w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa artykułów przemysłowych w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa mopów i padów w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa środków czystości dla Kuchni Centralnej i Zmywalni w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa środków do czyszczenia w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa worków foliowych na odpady w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa reklamówek foliowych w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówieniaDostawa worków papierowych do odkurzacza w ilościach i rodzajach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Wojewódzki
Ulica al. Armii Krajowej 101
Nr domu 101
Miejscowość Bielsko-Biała
Kod Pocztowy 43-316
Województwo śląskie
Tel 033 8100143
Fax 033 8102101
Internet www.hospital.com.pl
Regon 07062159000000
E-mail przetargi@hospital.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Wiedza Na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę według formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: W zakresie wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia, jeżeli w załączonym wykazie dostaw, wykaże wykonanie lub wykonywanie, co najmniej jednej dostawy środków czystości, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Dokumenty (katalog, folder lub tym podobne) zawierające parametry jakościowe oferowanego towaru, w szczególności parametrów określonych w Załączniku Nr 1 dla Części 4, 5, 6 i 7. 2) Oświadczenie wykonawcy, że oferowany towar jest dopuszczony do użytkowania oraz spełnia obowiązujące normy. 3) Aktualne atesty PZH dla towaru oferowanego w Części 5. 4) Aktualne karty charakterystyki dla towaru oferowanego w Części 4 i 5. 5) Wypełniony Załącznik Nr 1 zawierający: a) obliczenie oferowanej ceny realizacji zamówienia przez okres jednego miesiąca (obliczoną wraz z podatkiem od towarów i usług VAT) według sposobu obliczenia oferowanej ceny określonego w Rozdziale X zatytułowanym Opis sposobu obliczania ceny oferty, b) określenie producenta oferowanego towaru, c) oświadczenie o okresie gwarancji określonym w miesiącach, licząc od daty dostawy, dla każdej oferowanej Części, zawarte w Załączniku Nr 2 zatytułowanym Formularz ofertowy dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych, z zastrzeżeniem, że minimalny termin ważności towaru musi wynosić 6 miesięcy, licząc od daty dostawy, d) oświadczenie o terminie płatności określonym w dniach dla każdej oferowanej Części, zawarte w Załączniku Nr 2 zatytułowanym Formularz ofertowy dostawy środków czystości i artykułów przemysłowych, z zastrzeżeniem, że minimalny termin płatności musi wynosić 30 dni od daty wystawienia faktury.
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz z siwz (Załącznik Nr 3). 2. Pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) przeniesienia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie w przypadku następstwa prawnego, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla towarów wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 - zmiana cen jednostkowych brutto nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, 4) na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, zaakceptowanego przez Zamawiającego, jeżeli nastąpi wzrost stawek opłat celnych lub podatkowych lub wzrost cen producenta powodujący wzrost kosztów nabycia towaru przez wykonawcę o więcej niż 3% - Wykonawca wnioskując o zmianę cen jednostkowych towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1, zobowiązany jest do pisemnego wskazania źródła i wysokości żądanej zmiany wraz ze szczegółowym określeniem pozycji, których wnioskowana zmiana ma dotyczyć, a ponadto do przedłożenia szczegółowego obliczenia nowych cen, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3. 5) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, 6) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, 7) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, 8) Wykonawca uprawniony jest w każdym czasie, do dostarczania towarów po obniżonej cenie, za pisemnym powiadomieniem Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.hospital.com.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, pok. 313. W formie drukowanej -gotówka w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym, Cena 10 PLN. W formie elektronicznej - nieodpłatnie na stronie www.hospital.com.pl.
Data składania wniosków 17/12/2012
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Szpital Wojewódzki w Bielsku-Białej, 43-316 Bielsko-Biała, Al. Armii Krajowej 101, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)