| GuidZP400 |
76e295d8-6565-4d5e-b3c7-464ba4c7a02e
|
| Biuletyn |
586378-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
|
| Regon |
17369200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Budowlanych
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-005
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 420-70-01
|
| Zamawiajacy fax |
77 420-70-80
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@psp.opole.pl
|
| Adres strony url |
http://psp.opole.pl/bip/strona/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://psp.opole.pl/bip/strona/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta, kurier, bezpośrednio do siedziby (osobiście)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ul. Budowlanych 1, 45005 Opole
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa serwerów
|
| Numer referencyjny |
WT.2370.19.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów:
• Część A – 1 szt. serwer kasetowy dla KW PSP w Opolu.
• Część B – 11 szt. serwerów typu RACK 19” dla komend powiatowych i miejskiej PSP woj. opolskiego, będących ich końcowymi Użytkownikami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48820000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
263414,63
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
| Data zakonczenia |
2017-10-27T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie nie zmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ
ZAMAWIAJĄCY przewiduje następujące zmiany:
a) W przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu umowy odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego.
b) W przypadku zaproponowania przez WYKONAWCĘ szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy
w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy
w zakresie zawartych w załączniku nr 1 rozwiązań konstrukcyjnych, o ile będą to zmiany dla Zamawiającego korzystne.
c) W przypadku zmian korzystnych dla ZAMAWIAJĄCEGO dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
d) W przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez ZAMAWIAJĄCEGO – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy.
e) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także
w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie,
c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy
w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
21 dni
|