GuidZP400 |
fa68029a-510e-4a82-be7e-2eee60198326
|
Biuletyn |
585993-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
|
Regon |
30843600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bartoszyce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 675 23 05
|
Zamawiajacy fax |
897 642 625
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-bartoszyce.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-bartoszyce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-bartoszyce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
|
Numer referencyjny |
11/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa towarów wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego określonych co do rodzaju, ilości, postaci zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z 88 zadań:
Zadanie nr 01 Materiały medyczne
Zadanie nr 02 Aparatura do anestezji i resuscytacji
Zadanie nr 03 Induktor i elektrody
Zadanie nr 04 materiały medyczne
Zadanie nr 05 Materiały medyczne
Zadanie nr 06 Przyrząd do anestezji i resuscytacji
Zadanie nr 07 Przyrząd do anestezji i resuscytacji
Zadanie nr 08 Materiały medyczne
Zadanie nr 09 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
Zadanie nr 10 Zestawy diagnostyczne
Zadanie nr 11 Materiały medyczne
Zadanie nr 12 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 13 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 14 Urządzenia i przyrządy do infuzji
Zadanie nr 15 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
Zadanie nr 16 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 17 Strzykawki
Zadanie nr 18 Wyroby do transfuzji krwi
Zadanie nr 19 Zestawy medyczne
Zadanie nr 20 Kaniula
Zadanie nr 21 Urządzenia i przyrządy do infuzji
Zadanie nr 22 Igły medyczne
Zadanie nr 23 Strzykawki
Zadanie nr 24 Kaniula
Zadanie nr 25 Strzykawki
Zadanie nr 26 Materiały medyczne
Zadanie nr 27 Probówki
Zadanie nr 28 Przyrządy do resuscytacji
Zadanie nr 29 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 30 Igły medyczne
Zadanie nr 31 Cewniki
Zadanie nr 32 Cewniki
Zadanie nr 33 Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Zadanie nr 34 Kaniula
Zadanie nr 35 Cewniki
Zadanie nr 36 Materiały medyczne
Zadanie nr 37 Materiały medyczne
Zadanie nr 38 Przyrząd do anestezji i resuscytacji
Zadanie nr 39 Zestawy medyczne
Zadanie nr 40 Igły medyczne
Zadanie nr 41 Maski tlenowe
Zadanie nr 42 Przyrząd do anestezji i resuscytacji
Zadanie nr 43 Maski tlenowe
Zadanie nr 44 Kaniula
Zadanie nr 45 Kaniula
Zadanie nr 46 Skalpele i noże chirurgiczne
Zadanie nr 47 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
Zadanie nr 48 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
Zadanie nr 49 Dreny
Zadanie nr 50 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 51 Zestawy medyczne
Zadanie nr 52 Igły medyczne
Zadanie nr 53 Zestawy medyczne
Zadanie nr 54 materiały medyczne
Zadanie nr 55 Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji
Zadanie nr 56 Zestawy medyczne
Zadanie nr 57 materiały medyczne
Zadanie nr 58 materiały medyczne
Zadanie nr 59 Urządzenia i przyrządy do infuzji
Zadanie nr 60 Dreny
Zadanie nr 61 Dreny
Zadanie nr 62 Igły medyczne
Zadanie nr 63 Zestawy medyczne
Zadanie nr 64 Cewniki
Zadanie nr 65 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 66 Zestawy medyczne
Zadanie nr 67 Dreny
Zadanie nr 68 Materiały medyczne
Zadanie nr 69 Zestawy medyczne
Zadanie nr 70 Jednorazowe niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 71 Dreny
Zadanie nr 72 Cewniki
Zadanie nr 73 Cewniki
Zadanie nr 74 Dreny
Zadanie nr 75 Materiały medyczne
Zadanie nr 76 Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zadanie nr 77 Elektrody
Zadanie nr 78 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 79 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 80 Materiały medyczne
Zadanie nr 81 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 82 Termometry
Zadanie nr 83 Wyroby diagnostyczne
Zadanie nr 84 Wyroby diagnostyczne
Zadanie nr 85 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 86 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 87 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
Zadanie nr 88 Linie krwi i igły do hemodializ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
12 m-cy od dnia obowiązywania umowy (zadania od 01 do 87)
do dn. 31.07.2018r. (zadanie 88)
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert:
1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
1.2. Formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załącznik 2 do SIWZ) Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ).
1.4. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ).
1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
1.6. Wykaz wykonanych dwóch głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Przedmiot dostaw powinien odpowiadać rodzajowi dostaw na jakie Zamawiający udziela zamówienia w niniejszym postępowaniu. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
1.7. Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 6 do SIWZ).
1.8. Bezpłatne próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane (w szczególności: nazwa katalogowa, data ważności, numer seryjny, producent) w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia gotowe do użycia w warunkach szpitalnych do zadań:
• nr 06 – pozycja nr 1 (1 sztuka do dowolnego rozmiaru),
• nr 07 – pozycja nr 1, 2 (po 1 sztuce),
• nr 20 – pozycja nr 1 (po 1 sztuce do każdego rozmiaru),
• nr 24 – pozycja nr 1 (1 sztuka),
• nr 45 – pozycja nr 1, 2 (po 1 sztuce do każdego rozmiaru),
• nr 71 – pozycja nr 1 (1 sztuka do dowolnego rozmiaru).
1.9. Do zadania nr 08 należy dołączyć do oferty niezależne badania, potwierdzające możliwość wykorzystania pojemników po otwarciu w ciągu 30 dni lub do wyczerpania systemu, pod warunkiem zmiany drenów do każdego pacjenta.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony na zasadzie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu i odbywa się na podstawie pisemnej informacji;
2) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie i na warunkach pozwalających dostosować treść umowy do nowych regulacji prawnych;
3) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy (np. w wyniku przekształceń, przejęć);
4) nastąpiła zmiana osób wskazanych w § 3 ust. 10.
5) w przypadku: wycofania towaru z obrotu, zmiany obowiązujących przepisów, braku dostaw towaru z powodu braku produkcji, tymczasowego wstrzymania produkcji. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, pod warunkiem wyrażenia przez Zamawiającego zgody na piśmie. Zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż dostawa produktu równoważnego odbędzie się po cenie nie wyższej niż cena produktu oferowanego. Zmiana może dotyczyć nadto wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu;
6) zmiany stawki podatku od towarów i usług dokonana zostanie odpowiednia zmiana wysokości wynagrodzenia polegająca na tym, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a wyliczona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów, i obowiązywała będzie od dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku od towarów i usług.
2. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i
udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
3. Strony przewidują możliwość zmiany terminu realizacji umowy w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienie siły wyższej lub wydłużenie okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem § 2 ust. 2.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności..
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|