Sukcesywna dostawa materiałów medycznych

Data publikacji 2017-09-13
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582749-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, zamówienie zostało podzielone na 6 zamówień częściowych. Zamówienie częściowe nr 1- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 2- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 3- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 4- Dostawa zgłębników żywieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy, Zamówienie częściowe nr 5- Dostawa drutu do pętli migdałkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 6- Dostawa elektrod, uchwytu do elektrod, czyścika elektrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy.Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Uwaga:
Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych


Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c8a99fb-8edb-44a8-a8b5-b465947ed5d5
Biuletyn 582749-N-2017
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
Regon 630863147
Zamawiajacy adres ulica ul. Krysiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 7/8
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-825
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618506200
Zamawiajacy fax +48618529806
Zamawiajacy email zampub@szoz.pl
Adres strony url www.szoz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szoz.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szoz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. B.Krysiewicza 7/8, 61-825 Poznań, kancelaria(budynek D, pokój D-11)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów medycznych
Numer referencyjny ADZP-381-36/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych, zamówienie zostało podzielone na 6 zamówień częściowych. Zamówienie częściowe nr 1- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 2- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 3- Dostawa różnych materiałów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 4- Dostawa zgłębników żywieniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy, Zamówienie częściowe nr 5- Dostawa drutu do pętli migdałkowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy,Zamówienie częściowe nr 6- Dostawa elektrod, uchwytu do elektrod, czyścika elektrod. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy.Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Uwaga: Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Zamówienie należy zrealizować z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy - dla zamówienia częściowego :1,2,3,4,5,6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ 2.Dokumenty podmiotów zagranicznych - Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3 Pełnomocnictwo -w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych. 4. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 5. Formularz cenowy- załącznik nr 3 do SIWZ.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona www.start.logintrade.net
Elementy aukcji elektronicznej a) cena (brutto) (waga:60%, maksymalna ilość punktów – 60) – podlega licytacji, b) okres przydatności (waga:40%, maksymalna ilość punktów - 40) - nie podlega licytacji
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej na bieżąco przekazywana jest każdemu Wykonawcy informacja o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz o punktacji najkorzystniejszej oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
Informaje przebiegu aukcji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Warunki do licytacji Minimalna wysokość postąpienia: - zamówienie częściowe nr 1 - zł - zamówienie częściowe nr 2 - zł - zamówienie częściowe nr 3 - zł - zamówienie częściowe nr 4 - zł - zamówienie częściowe nr 5 - zł - zamówienie częściowe nr 6 - zł
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni spełniać następujące wymaganie techniczne: a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9 dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11 dla Windows 8: Internet Explorer 11 dla Windows 10: Internet Explorer 11 b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci internet obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax włączona obsługa JavaScript zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy zaproszeni do aukcji elektronicznej powinni posiadać kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego wystawiony zgodnie z przepisami prawa, a także współpracujące z komputerem opisanym w w/w punkcie urządzenie umożliwiające złożenie takiego podpisu.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30 minut
Warunki zamkniecia aukcji a) w terminie określonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej; b) jeżeli w ustalonym terminie nie zostaną zgłoszone nowe postąpienia; c) po zakończeniu ostatniego, ustalonego etapu.Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu okryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystąpienia do przetargu, tj.: a. zmiana cen urzędowych, b. zmiana stawki podatku VAT wynikająca z przepisów powszechnie obowiązujących lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)