Konserwacja i dostawa biurowych urzadzeń wielofunkcyjnych dla MOPS w Krakowie

Data publikacji 2012-12-07
Data zakończenia 2012-12-17 09:30:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 259929 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503132004, 301214306
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i serwis 4 szt. wielofunkcyjnych urządzeń cyfrowych o następujących parametrach minimalnych:

1. Szybkość działania: min 26 kopii/stron A4/min., minimum 14 kopii/stron A3/min.
2. Czas otrzymania pierwszej strony: max. do 5 sekund.
3. Rozdzielczość: skanowanie /drukowanie min. 600 x 600 dpi.
4. Pamięć min. 1024 MB z możliwością rozbudowania do co najmniej 2048 MB.
5. Zoom: co najmniej w zakresie 25-400 %, co 1%.
6. Kopiowanie ciągłe: co najmniej 1-999 kopii.
7. Rozmiar dokumentów: co najmniej w zakresie od A5 do A3.
8. Minimum 2 kasety na papier: A4 na co najmniej 500 kartek oraz A3 na co najmniej 500 kartek.
9. Podajnik boczny na co najmniej 100 arkuszy.
10. Dupleks.
11. Automatyczny odwracający podajnik dokumentów.
12. Gramatura papieru: co najmniej w przedziale: 60-200 g/m².
13. Czas nagrzewania: do 30 s.
14. Przystosowane do pracy przy zasilaniu z polskiej sieci energetycznej.
15. Drukowanie i skanowanie sieciowe.
16. Skaner kolorowy, możliwość przesłania skanu na adres e-mail lub serwer FTP.
17. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows 95, 98, Me, 2000, NT 4.0, XP, 7, 2008 Serwer.
18. Instrukcja w języku polskim.
19. Wbudowana karta sieciowa 10Base-T/100 Base-TX.
20. Sieciowe drukowanie z pamięcią min 1024 MB z możliwością rozbudowy.


Szczegółowe wytyczne dot. realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa urządzeń.
1) Wykonawca zainstaluje urządzenia i przygotuje je do użytku w komórkach organizacyjnych MOPS na terenie Krakowa wskazanych przez Zamawiającego,
2) Wykonawca oświadcza, że:
a) wszystkie urządzenia będą kompletne, gotowe do użytku bez konieczności dokupywania dodatkowych materiałów i wyposażenia, z kompletem materiałów eksploatacyjnych, zużytych w stopniu nie większym niż 10%,
b) przebieg oferowanych urządzeń nie jest większy niż 100 tys. kopii/wydruków (łącznie),
c) urządzenia nie były eksploatowane dłużej niż 2 lata i nie zostały wyprodukowane przed 2010 rokiem,
d) urządzenia nie będą posiadać uszkodzeń mechanicznych ani zabrudzeń, opisy klawiszy funkcyjnych będą czytelne.
3) Przekazanie urządzeń nastąpi protokolarnie. Ze strony Wykonawcy, podczas przekazania urządzeń, obecny będzie serwisant przeszkolony przez autoryzowanego przedstawiciela producenta urządzeń. Zamawiający dokona odczytu przebiegu urządzenia oraz zamontowanych materiałów eksploatacyjnych (toner, bęben, developer). Zamawiający może odmówić odbioru urządzeń w przypadku stwierdzenia niezgodność ze specyfikacją, w tym w szczególności w zakresie stanu technicznego urządzenia oraz stopnia jego zużycia.
4) Wykonawca udziela gwarancji na każde dostarczane urządzenie na okres 24 miesięcy lub 312 tys. kopii/ wydruków (w zależności co nastąpi wcześniej).
5) Wykonawca dostarczy urządzenia własnym transportem i na własny koszt w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy.
2. Serwis urządzeń
1) W zakres czynności serwisowych wchodzi konserwacja, naprawa, wymiana części zużytych lub uszkodzonych (z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez użytkownika lub będących wynikiem aktów wandalizmu), wymiana materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru) oraz serwis gwarancyjny - zgodnie z wymogami producenta.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy (bez przerw) urządzeń objętych przedmiotem zamówienia i dokonywania ich napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia takiej konieczności przez Zamawiającego.
3) Wykonawca ponosi koszty dojazdu do serwisowanych urządzeń, koszt robocizny oraz koszty wymienianych części.
4) Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów ponad te, które wynikają z kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę,
5) Wykonawca, po dokonaniu naprawy, konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych albo zużytych lub uszkodzonych części, zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu stosowną kartę serwisową, w terminie do 3 dni roboczych od wykonania czynności serwisowych.
6) Wykonawca, w każdym ostatnim dniu roboczym okresu rozliczeniowego, dokona odczytu liczników urządzeń będących przedmiotem usług serwisowych. Stany liczników zostaną potwierdzone przez pracowników komórek organizacyjnych Zamawiającego, w których znajdują się urządzenia. Sporządzony dokument stanowi podstawę do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
7) Zgłoszeń do serwisu mogą dokonywać tylko i wyłącznie osoby wskazane przez Zamawiającego, lub osoby ich zastępujące.
8) Zamawiający dopuszcza stosowanie zarówno części oryginalnych producenta, jak
i zamienników. Nie dopuszcza się w żadnym razie stosowania części regenerowanych lub używanych.
9) Zamawiający będzie zlecał wykonywanie usług serwisowych w postaci zleceń częściowych dokonywanych faksem lub e-mailem.
10) W przypadku opóźnienia realizacji usługi serwisowej o więcej niż 1 dzień roboczy, Zamawiający ma prawo zlecić naprawę osobie trzeciej i obciążyć jej kosztami Wykonawcę. Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego.
11) Usługi będą wykonywane w komórkach organizacyjnych Zamawiającego na terenie Krakowa, w godzinach pracy Zamawiającego: pon. - pt. 7:30 - 15:30, w dni robocze.
12) W przypadku braku możliwości naprawy urządzeń w ciągu 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca każdorazowo dostarczy urządzenie o parametrach niegorszych, od urządzenia będącego przedmiotem usług serwisowych. Zamiana urządzeń wymaga podpisania protokołu, którego wzór stanowi załącznik do umowy. Wykonawca ponosi koszty transportu urządzeń. Urządzenie ma być dostarczone najpóźniej w piątym dniu roboczym od w/w zgłoszenia.
13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z realizacją przez niego przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się je naprawić w terminie do 7 dni od chwili ich wyrządzenia, w przeciwnym razie Zamawiający zleci usuniecie szkód zastępczo - na koszt Wykonawcy. Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od daty wystawienia faktury przez Zamawiającego.
14) Serwis urządzeń będzie dokonywany wyłącznie przez serwisantów przeszkolonych przez autoryzowanego przedstawiciela producenta danego rodzaju urządzenia.
15) W przypadku zmiany osób, o których mowa w pkt 14, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i przekazania mu wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Każdorazowo wymagana jest pisemna zgoda Zamawiającego w przedmiotowej sprawie, przed przystąpieniem nowych osób do czynności serwisowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
Ulica ul. Józefińska 14/002
Nr domu 14
Nr miesz 002
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-529
Województwo małopolskie
Tel 012 6165420, 6165424
Fax 012 6165428
Internet www.mops.krakow.pl
Regon 35150530800000
E-mail do@poczta.mops.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Czas D
Data zakończenia 15/12/2016
Zaliczka Nie
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący osobą przeszkoloną przez autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji umowy, 3) podwykonawców i zakresu powierzonych im czynności, 4) waloryzacji wynagrodzenia.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=48483
Adres uzyskania siwz MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002
Data składania wniosków 17/12/2012
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul .Józefińska 14
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)