GuidZP400 |
ff25e5aa-ad49-48f3-8bbb-0a6a7a8c376f
|
Biuletyn |
586325-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Regon |
1719630000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szczęśliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-353
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 722 100
|
Zamawiajacy fax |
225 722 388
|
Zamawiajacy email |
przetargi@udt.gov.pl
|
Adres strony url |
www.udt.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Druk oraz dostawa kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2018
|
Numer referencyjny |
ZP-BDN-70/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa kalendarzy firmowych dla Urzędu Dozoru Technicznego na rok 2018:
1. kalendarz książkowy B5 tygodniowy UDT - 7 850 szt.
2. kalendarz trójdzielny UDT - 6 205 szt.
3. kalendarz biurkowy UDT - 3 130 szt.
4. kalendarz kieszonkowy UDT - 3 000 szt.
5. kalendarz książkowy Planner - tygodniowy - 235 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się:
a) w załączniku nr 8 do SIWZ - Wzór umowy
b) w załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja kalendarzy UDT
c) w załącznik nr 10 do SIWZ - Rozdzielnik dostaw kalendarzy dla UDT
d) w załącznik nr 11 do SIWZ - Rozdzielnik adresowy – lokalizacje jednostek UDT
Miejsce realizacji zamówienia: jednostki UDT zlokalizowane na terenie całej Polski - zgodnie z rozdzielnikiem adresowym, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.
Termin realizacji zamówienia: nie później niż 6 tygodni od dnia podpisania umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30199792-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia spełnienie warunku będzie ocenione łącznie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy kalendarzy (w tym kalendarzy książkowych) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw (wykonywanych w ramach kilku umów dla różnych podmiotów) w celu wykazania wymaganej wartości zamówienia, tj. wartość zamówienia w wykazie dostaw to wartość zrealizowana w ramach jednej umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
1) przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwie dostawy kalendarzy (w tym kalendarzy książkowych) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
2) warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: spośród Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przynajmniej dwóch musi wykazać, co najmniej jedną dostawą kalendarzy (w tym kalendarzy książkowych) o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe/ciągłe) wartość jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 200 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, tj.:
1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale IV SIWZ:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych/ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych/ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
b) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 2 do SIWZ;
c) Próbki towaru (kalendarz i/lub opakowanie) - próbka będzie podlegać ocenie na zgodność z SIWZ w takim samym zakresie w jakim jest oceniana w kryterium „JAKOŚĆ” - rodzaj i opis próbek wymaganych od Wykonawcy został wyszczególniony w Rozdziale VIII SIWZ.
d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ
e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 5 do SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert!
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 Bank Gospodarstwa Krajowego, tytuł przelewu: wadium – Druk oraz dostawa kalendarzy firmowych dla UDT – ZP-BDN-70/17; Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego - patrz pkt XVII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok.2 „KANCELARIA UDT”, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium.
UWAGA: W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, z dokumentu wadialnego musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione poniżej:
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa
w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,
o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
b) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.
UWAGA: Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
a) przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach:
- wprowadzenie podwykonawcy, w takim przypadku umowa podlega aneksowaniu w zakresie zapisów odnoszących się do podwykonawstwa, zgodnie z poniższymi wymaganiami Zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza wykonanie prac przez Wykonawcę przy współudziale podwykonawcy. Wykonawca odpowiada przed Zamawiającym za wszelkie działania i zaniechania swoje i swojego podwykonawcy oraz ponosi pełną odpowiedzialność za swoich pracowników i pracowników podwykonawcy.
Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienie do wykonywania zleconej części prac.
Wykonawca zapewni, aby wszystkie umowy z podwykonawcami zostały sporządzone na piśmie i na wezwanie Zamawiającego przekaże mu kopie każdej z tych umów.
Wykonawca odpowiada za działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia każdego podwykonawcy tak, jakby to były działania, zaniechania, zaniedbania i uchybienia jego własnych pracowników lub przedstawicieli.
Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować podwykonawców o warunkach niniejszej umowy.
Nie zastosowanie się Wykonawcy do wymogów wynikających z postanowień umowy zawartych powyżej, upoważnia Zamawiającego do podjęcia wszelkich niezbędnych działań w celu wyegzekwowania od Wykonawcy i wszystkich podwykonawców ustaleń danej umowy, aż do odstąpienia od umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy włącznie.
- przedłużenie terminu wykonania umowy będzie możliwe z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy jeżeli opóźnienie będzie wynikało nie z winy Wykonawcy i zostanie pisemnie uzasadnione i zgłoszone do Zamawiającego;
- wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia;
Wykonawca/Zamawiający wystąpi w formie pisemnej w okresie obowiązywania umowy z propozycją zmian (tj. opis propozycji wraz z uzasadnieniem). Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|