GuidZP400 |
820ff5e3-7f5b-463f-a978-227555bbd75f
|
Biuletyn |
588168-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00031146700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bohaterów Warszawy
|
Zamawiajacy adres numer domu |
67
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3782401
|
Zamawiajacy fax |
041 3782768
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zoz.busko.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.busko.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju
|
Numer referencyjny |
ZOZ/DO/OM/ZP/32/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzetu medycznego do Pracowni Endoskopii w Busku Zdroju zgodnie z asortymentem przedstawinym w załącznikach nr 1-6 na czas 12 miesięcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
97639,80
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca powinien byc ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 106 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 1100,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 23 000,00 zł, a na załącznik nr 3 minimum 10 500,00 zł, a na załącznik nr 4 minimum 1 000,00 zł, a na załącznik nr 5 minimum 67 000,00 zł, a na załącznik nr 6 minimum 3 500,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 106 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki: na załącznik nr 1 minimum 1100,00 zł, a na załącznik nr 2 minimum 23 000,00 zł, a na załącznik nr 3 minimum 10 500,00 zł, a na załącznik nr 4 minimum 1 000,00 zł, a na załącznik nr 5 minimum 67 000,00 zł, a na załącznik nr 6 minimum 3 500,00 zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załącznikach, oferenci mają dostarczyć oryginalne karty katalogowe producenta.
-aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Tekst jednolity Dz. U. 2015, poz. 876 ze zm.), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ i arkusze asortymentowo-cenowe Załącznik nr 1,2, 3, 4, 5, 6.
Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (załącznik nr 8 i 9 SIWZ)
Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Próbki po 1 szt na pozycję: załącznik nr 1: poz. 2, załącznik nr 2 poz: 1, załącznik nr 3 poz:1, załącznik nr 4 poz: 1, załącznik nr 5 poz:1, 2, 4, 5, 6, 8, 9; załącznik nr 6 poz 1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy,
b. zmiana stawki podatku VAT,
c. zmniejszenie ceny jednostkowej ,
d. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia.
e. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,
f. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|